Op papier klinkt dit als één van de beste groepen ooit. Zeker als Tina en Leonie er nog bij komen. Afwisselend, fanatiek én met mysterieuze persoonlijkheden.
Zeker. Hiernaast even mijn bevindingen / eerste indrukken
Claes Iversen (42 jaar, mode ontwerper) Denk heel berekenend, rustig, is als ontwerper ook ondernemer en daarvoor moet je ook creatief en strategisch kunnen denken.
Johan Goossens (37 jaar, comedian) De joker van de groep die alles weglacht, maar volgens mij ook tactisch kan spelen
Nathan Rutjes (35, ex-profvoetballer) De verbindende factor met zijn positiviteit en zo iemand waarvan je denkt kan m niet niet zijn toch? En bij de opdrachten komt de sportman in hem naar boven denk ik.
Rob Dekay (32 jaar, artiest) geen idee, mysterieus? Ken hem niet
Buddy Vedder (25 jaar, acteur) Bloedfanatiek, spring in't veld, benjamin van de groep en daardoor denk ik al snel geliefd bij iedereen.
Vrouwen
Anita Witzier (58 jaar, presentatrice) De groepsoudste? Verbindende factor in de groep?
Jaike Belfor (41 jaar, actrice) Pittige tante, volgens mij ook bloedfanatiek in de spellen (sportvrouw met pit), maar daardoor misschien ook sneller verdacht bij anderen.
Miljuschka Witzenhausen (34 jaar, presentatrice) Potentiële winnares, slimme dame die het spel wel aardig kan doorzien denk ik.