Nieuws Volg en like ons op Facebook!
Het lijkt het karakter 精 (jīng). Dit kan best veel betekenen:Code: [Selecteer]精 sperm
精 sperm
Nou, Tina dus... dat ze hier een hint van maken zeg. #eenspermaand
Op de telefoon in de leader is het 29 mei, 18:10.Waar in het seizoen zou dat ongeveer zijn qua afleveringen? Tegen het eind aan?
Hallo iedereen! Mijn eerste post van het nieuwe seizoen. Wie de leader (die zo net in de MolTalk Kick-Off zat) opnieuw wil bekijken, kan dat op Youtube:
Was iemand deze schijf al opgevallen? Het ziet er niet uit zoals hoe de (zwarte) vrijstellingen er tot op heden uit zagen. Hebben ze een nieuw uiterlijk of is dit een totaal nieuw spelelement?
Misschien is het een zwarte vrijstelling maar als je hem inzet telt hij ook als een vrijstelling voor jezelf
Het budget liegt er ook niet om. Hovercrafts?
Die hovercrafts daar is volgens mij niet zo gek veel budget naartoe gegaan. Als je in Google op "Yellow River Hovercraft" zoekt, dan vind je dat die hovercrafts toeristen op de Gele Rivier vervoeren voor zo'n 90 Yuan (11,58 euro) per persoon.Maakt het allemaal niet minder cool natuurlijk, maar budgettair gaan ze daar niet in de rode cijfers gegaan zijn.
Ik kan niet wachten tot de glazen brug opdracht! Bijna alle kandidaten hebben hoogtevrees dus dat wordt waarschijnlijk leuke televisie
Zou de mol jaren in Amsterdam hebben gewoond en nu niet meer.Amsterdam had jaren lang voor het rijksmuseum I love Amsterdam in letters staan.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
658 gasten en 0 vaste bezoekers