Het was hier en daar al wat uitgelekt, maar ik zal het hier even officieel meedelen. Ik ga stoppen als Moderator op dit forum en Actief Lid op deze site. Ik heb deze beslissing al ongeveer een half jaar geleden genomen, omdat ik na zoveel jaar het tijd vind om mijn tijd en focus aan andere dingen te gaan besteden. Ik zal aanblijven tot de chat met Rik achter de rug is, en daarna treed ik terug.
Ik heb veel vrije tijd op dit forum doorgebracht. Dat heeft me veel dingen gebracht: lachbuien, stress, maar vooral, ik heb hier echt heel veel leuke mensen leren kennen. En dat zij de momenten die me altijd bij zullen blijven. Zeker in een periode waarin we nu zitten, daarin heb je leuke en lieve mensen nodig.
Qua modereren op WIDM.com, het was niet altijd even gemakkelijk, bij tijd en wijle zelfs zwaar en stressvol, maar ik kan na dit seizoen met een goed gevoel afscheid nemen.
Ik blijf uiteraard gewoon lid, ga lekker meespeuren naar de Vlaamse Mol (wel wat op de achtergrond), dus jullie zijn nog niet van me af. Mocht je de Vlaamse Mol niet kijken, blijf nog gerust even hangen op één andere onderdelen, anders, tot het volgende seizoen.