Gisteren wist de Telegraaf mij weer te vinden. Ik heb ze helaas, omdat ik ook niet meer weet dan de anderen hier op het forum, geen nieuwtjes kunnen vertellen.
Het enige dat ik kon vertellen, is mijn persoonlijke mening, dat ik een all-star versie het meest waarschijnlijk vind. Zoals hier op het forum te lezen was, is er ooit een oproep vanuit de crew geweest met de vraag wie de molloten graag nog een tweede kans zouden willen geven, en het was de redactie niet ontgaan dat die vraag op instagram niet meer te vinden was.
Ik heb aangegeven dat ik het zelf niet waarschijnlijk acht dat er een keuze wordt gemaakt uit ''eerste afvallers''. De reden daarvoor: ik zou het zeer zuur vinden om uit een selectie van eerste afvallers, weer de eerste met een rood scherm te moeten zijn. Van dat etiket kom je nooit meer af, in je hele loopbaan als BN-er, is mijn inschatting.
Ook ziek uitgevallen deelnemers lijken me een te groot risico. Natuurlijk kan ziek worden iedereen overkomen, daarom denk ik dat een willekeurige mix van ex-deelnemers het meest waarschijnlijk is.
Mijn ''eigen'' all-time favorite, mijn wenskandidate Eva van de Wijdeven zal helaas geen kandidaat zijn. Niet alleen omdat ze in mei moeder is geworden (dat zegt niets over de vermoede opnameperiode november, overigens), maar omdat ze in een reactie op instagram aangaf dat deelname aan WIDM niets voor haar was.
Jammer, ik had het dus wel leuk gevonden.
Dan kom ik op het volgende: kan iemand het artikeltje inscannen dat (als het goed is) vandaag of anders morgen in de Telegraaf staat? Ik ben benieuwd wat de redactrice ervan gemaakt heeft. Online was er wel iets te vinden, maar ik kan niet verder lezen dan de header..