Ben ik de enige hier op het forum die dit jaar écht niet overtuigd is van een mol?
Eigenlijk heb ik bij niemand echt molgevoel
Ik heb ook geen enkel seizoen zóveel gewisseld in mijn verdenkingen in de poule (en sta daarom ook onderaan omdat ik steeds punten gezet bleek te hebben op de afvaller
)
Rob geloof ik niet, ik kan me namelijk niet zetten over zijn keuze voor het gokken te gaan = 1500 euro méér voor de pot, dat risico wil je toch echt niet lopen als mol?? Ongeacht wat voor discussie nog buiten beeld gelaten is, m.i. kies je als mol echt alleen voor het gokken als je al zeker weet dat de meerderheid voor het geld kiest en ga je dus zéker niet het gokken “promoten” zoals hij dat lijkt te doen.
Ik vind dat persoonlijk ook zwaarder wegen dan een 1x voor 250 of 600 euro gaan om kandidaats te lijken, is toch een aanzienlijk kleiner bedrag. Maar ja, daar zijn al heel wat discussies over gevoerd en blijft inderdaad ook persoonlijke interpretatie
En hoewel ik het graag zou willen, Nathan geloof ik ook niet, helemaal niet na de laatste aflevering..
Mil heb ik nooit verdacht en die zou een steengoede actrice zijn als ze haar ogenschijnlijk oprechte emoties zou acteren. Ik heb tijdens afgelopen aflevering toch grotendeels mijn punten op haar ingezet, maar dat was puur omdat ik niet mijn (toch al weinige) punten wilde verliezen.
Buddy zou wel een Jan-mol kunnen zijn in mijn ogen, maar die zou dan een nog betere acteur zijn m.b.t. zijn gezichtsuitdrukkingen en waarom stemt hij in met het “boeman” zijn in het bondje met Mil?
Dus nee.. ik weet het echt niet en ben nu geneigd tot een kamikaze actie: voor degene gaan die door praktisch niemand verdacht wordt op dit forum, namelijk Buddy. Mja ook dat voelt niet goed dus ik slaap er nog wat nachtjes over tot ik definitief beslis