Ik neig toch weer naar Miljuschka nu.
Verdenkingen en montage
- Buddy is er volgens sommige forummers ws uitgeknipt in de testbiecht van Leonie uit afl. 7. Raar idd dat ze het daar over de 5 overgebleven kandidaten heeft en dan Buddy als enige niet noemt in iets dat duidelijk op een opsomming lijkt (ze noemt zichzelf ook).
M.a.w. Leo zou er wel eens uit kunnen zijn gegaan op Buddy ipv op Mil in afl. 8. Dat hotelkamergesprek tussen Mil en Leo past daar dan mooi bij ...als kandidaat ben je dan niet per se eerlijk naar elkaar toe. Leo probeerde Mil misschien alleen te testen. Waarom Leonie een harde verdenking naar finalist Miljuschka uit laten spreken, als ze vervolgens moet wieberen? De regie zet finalist Miljuschka hier weg als onverdacht. Verdacht.
Johan (met alle respect, maar sorry) zie ik nog wel als enige in de groep de test vol op de mol invullen en er dan toch uit vliegen. Jaike niet, maar we weten nog niet of ze toen bijna all-in is gegaan op Buddy, of op Mil.
Nathans testbiechten komen heel kandidaats op me over. Als Nathan de mol is, petje af voor hem en de regie. Hebben ze dan heel mooi gedaan. Maar dat we m.i. weer niet zijn hoofdverdachte hebben gehoord (luister naar wat Nathan zegt, ipv wat er wordt gesuggereerd)...en vorige week sowieso niet, vind ik dat onmols.
De mol spreekt normaal een harde verdenking uit nu. We weten ook dat Nathan vorige week helemaal niet op Rob zat. En daar bleek nu ook weer niks uit. Communicatie porto leek prima te verlopen. Vertrouwen leek volop aanwezig.
Toch mogen we niet weten op wie ie nu zit. Opvallend.
Lichaamstaal en groepsdynamiek
- Het duo M&N is heel interessant om te volgen. Vooral de laatste 2 afleveringen krijg ik Mol en winnaar vibes bij die 2. Je zou denken dat Nathan de mol is omdat Miljuschka nu al 2 keer gered zou kunnen zijn door Nathan bij de test... maar het gedrag lijkt meer op dat van een ontdekte mol Mil en slimme, plagerige moljager Nathan.