Ja, het was dan ook niet voor niets dat Nathan direct na die derde aflevering topfavoriet in de poll was. Maar had ie als Mol met voorkennis niet wat argumenten voor niet-gokken kunnen voorbereiden in plaats van zo'n abrupte en verdachte actie te doen?
Dat was inderdaad een stuk subtieler geweest dan dit. Nu waren het eigenlijk inderdaad alleen de anderen die met argumenten vóór de €1500,- komen. Zou Nathan een prima Mol vinden, alleen acties waarbij de Mol het vuile werk door anderen laat opknappen, daar zijn we allemaal niet zo een fan van lijkt me, in principe.
Maar goed, het kan natuurlijk ook zo zijn - en dat zou deze actie dan weer juist extra mooi maken naar mijn mening - dat Nathan toen al veel zelfvertrouwen had (want weinig/niet verdacht) dat-ie dit gewoon aandurfde. Niet zonder blikken of blozen, maar toch.
De deur naar Rob staat nog altijd op een kier. Als ik trouwens zou moeten beargumenteren waarom ik nu Nathan verdenk en Rob minder, dan kom ik in beide gevallen als (een van de) belangrijkste argument(en) bij de theepotopdracht uit.