Nathan: Ik heb al mijn punten op hem ingezet voor de eerste keer omdat ik hem steeds meer verdachter vindt. Als ik op hem let tijdens een aflevering denk ik hij zou zo eens de mol kunnen zijn. Hij doet zich fanatiek voor maar straks ik hij de mol dan is het handig om daar achter te verschuilen.
Rob: Sinds na aflevering 1 heb ik al mijn punten op hem ingezet, tot nu want, je ziet hem niet zo vaak dus ik dacht oo dan zal hij de mol wel zijn dus de meeste mensen verdenken hem maar dat willen ze toch niet dat de mol al zo vroeg bekend is en hij doet ook wel eens onmolse dingen en uitspraken waarvan ik denk zal je dat als Mol wel zeggen.
Leonie: Ik heb haar geen seconden verdacht want, ze is vaak in beeld dat is niet handig als mol, die wilt vaak op de achtergrond blijven en ze werdt erg verdacht gemaakt de eerste afleveringen, dus zij is het volgens mij niet.
Miljuschka: Ik had de eerste keer al mijn punten op haar ingezet maar daarna gelijk niet meer, ze doet zich verdacht voor en is niet erg op de voorgrond maar als zij de mol is dan kan ik dat wel geloven maar ik zit toch echt nog op Nathan
Buddy: Hij is erg op de voorgrond en heb hem niet echt verdacht. Hij doet veel dingen die hij als Mol had kunnen voorkomen dus dat het niet hoefde maar hij is denk ik de mol niet. Hij wilt graag de winnaar zijn dat zag je al bij de extra video na de laser opdracht, hij was echt verdrietig dat hij die opdracht verpest heeft want, hij wilde dichtbij de mol komen maar dat was hem niet goed gelukt want, hij werd afgeschoten door de mol dus als mol zou je dat niet zo snel erg groot laten zien dat hij teleurgesteld is die let wel op maar als hij de mol is goed gedaan want, ik verdenk hem niet en veel mensen ook niet.