De opmerking in de podcast van Rik laat ik ff voor wat t is. Ik vermoed dat Rik het spelletje prima meespeelt
Mil dus nog ff .. weet niet hoe lang
Ja kan, maar ook een blogpost van Mil zit me gewoon niet lekker.
https://miljuschka.nl/blogs/deelname-wie-is-de-molWat me niet lekker zit, is:
- Dat ze midden in een verbouwing zat toen ze werd gevraagd om mee te doen. Daar had ze het dus al druk genoeg mee, dan ook nog eens de mol zijn en je daarop voorbereiden is dan extra belastend.
- Ze had het programma nog nooit eerder gezien, haar vriend die molloot is overtuigde haar om mee te doen.
- Ze houdt niet van spelletjes (is toch een eigenschap die ik niet van de mol verwacht).
- Ze beweert een week van tevoren meerdere seizoenen gekeken te hebben om een idee te krijgen van wat haar te wachten stond. Als ze de mol is, had ze tijdens haar briefing daar al wel een idee van gekregen lijkt me. Natuurlijk kan ze dit bedacht hebben om als kandidaat over te komen, maar dat gaat wel ver.. al helemaal omdat ze in haar voorstelfilmpje zegt dat ze het meeste tegen de huichelarij binnen WIDM opzag.
Verder zegt ze nog wat andere dingen waardoor ik haar onmols over vind komen, maar dit zijn m.i. de belangrijkste punten.
Ik weet dat dit niet het Mil topic is, maar aangezien jij over haar begon hier en ik haar zelf tot voor kort ook nog als hoofdverdachte had, drop ik dit even hier.
Ik ben namelijk wel benieuwd naar wat de rest hierover denkt ook. Had deze blogpost al eerder ontdekt, dus die opmerkingen van Rik in de podcast over Mil waren de druppel die de emmer deed overlopen.