Hij had een Margriet-momentje toen hij vol zenuwen naar voren moest stappen terwijl de groep nog volop in discussie was
Ja, op zich kan ik dit zien. Zoals ook Merel probeerde in de steenfabriek de stemming te wijzigen.
Maar ik begrijp hier verder het grote verhaal niet van. Het hele stuk tot besluitvorming is dus weg. Dat Nathan zo plompverloren aanloopt kan ook betekenen dat hij al voor zich zag dat die hele 1500 zou verdwijnen. Als kandidaat dus.
En in de opdracht is juist hij het die aanmaant nu toch echt het laatste missende deel te gaan zoeken. Want ze zaten daar al tijden met zijn vieren. Dat schoot niet op. Dus hij zegt tegen Buddy te gaan want ze hebben immers nog een plaatje. Moljoeschka zegt dan dat ze voor hun verantwoordelijkheden weglopen, haha. Wat we daarna zien is dat ze in mum van tijd het goede deel vinden en weer terugkomen met dit extra voorbeeld, en dan uiteindelijk ook het goede deel daar meenemen.
Vele goede acties van Nathan en ze zijn ook snel klaar, Nathan bevestigt ook als Leonie eraan komt en zegt dat ze alles al hebben, dat zij ook alles hebben. En in de laatste minuut staan ze allang bij de koffer om Johan aan te moedigen die er nog aan komt rennen.
En dan is er dus die ontlastende podcast.
Blijft staan dat de mol voor het laagste bedrag zal gaan, en ik heb hier op het forum al wat verschillende berekeningen gezien. Rik zegt op het einde dat ze met deze opdracht 1500 hebben verdiend. Misschien was het wel 2700 met toch wat andere delen, met het juiste merkteken. Het servies was dan wel compleet maar niet gezegd 100% correct. En als ze voor de gok waren gegaan was het misschien maar 27 euro.