Puur op basis van molacties: Rob.
Ik blijf alleen twijfelen over Nathan omdat hij steeds van die "productieassistent"-momenten heeft zoals Merel vorig jaar.. maar een leuke manier om de mol te ontmaskeren vind ik dat niet. Daarom hoop ik inmiddels ook dat Nathan het niet is, hoewel ik verder alsnog wel leuke molacties verwacht volgende week als hij het wel is.
Maar het is Rob
Dit, exact.
Ik moet er maar aan geloven en eindigen waar ik begon. Ik begon met in de pool Buddy winnaar, Mil verliezer en Rob mol in te vullen. Maar daarna overgestapt op Nathan als de geweldige Wensmol.
"Had ik maar" aan mijn eigen strategie vastgehouden, ik zit zo graag in mijn eigen tunnel. Dan had ik wel stijf bovenaan gestaan want voor het eerst in 20 jaar had ik ook alle afvallers goed
In de app wel altijd Rob ingevuld. Ik ook met mijn stricte regels..... ik kon na de theepot en vooral het vasthouden aan de ZV en bondjes die hij aanging niet meer bij Rob blijven.
Alleen nou 'begaat' Nathan nog grotere doodzondes door onverdacht te blijven en in een onbekeken situatie gewoon dik geld te pakken. Whyyyyy?
Zoveel zaken schreeuwen bij beiden nog om opheldering maar ik moet de keus nu maken dus dan maar weer terug bij het originele plan. Rob is de mol, Nathan slechts de wensmol