Beste Molloten,
Happy new year!
De Kick-Off is uitgezonden, De Leader is getoond, de promos voor aflevering 1 worden uitgezonden dus er rust nog maar naar 1 ding te doen: "Wie is de Mol?" seizoen 20 gewoon uitzenden.
Zoals ik in het Molboekje van dit jaar zei: in 1999 had niemand in het team zich dit kunnen voorstellen, maar toch, hier zijn we: jaar 20 van "Wie is de Mol?". Wij hebben echt, geloof me, 20 jaar lang ons best gedaan om een oprecht, mooi en spannend programma voor jullie te maken. Hoewel lang niet alles wat we geprobeerd hebben een succes is geweest; Ik denk wel dat we in het algemeen goede televisie hebben gemaakt en daar ben ik trots op.
Als je zo'n jubileum ervaart, ga je misschien vanzelfsprekend, terugdenken aan alles wat je in die tijd meegemaakt hebt.
En dat is veel! Meer dan 200 afleveringen in bijna 30 landen, ongeveer 525(!) opdrachten, ruim 1000 tests, honderden leuke mensen en een bijzonder gezelschap top Mollen.
Als je dit leest is er grote kans dat je fan van het programma ben en daar zijn we heel dankbaar voor. Tenslotte is het ook voor sommige van jullie ook een sort jubileum jaar. En om dat een beetje te vieren dacht ik wij gaan iets in het programma doen om de molloten te bedanken. Dat is gelukt. Je ziet het vanzelf langskomen.
Hoe dan ook, zoals altijd wens ik jullie veel plezier de komende 10 weken. Net zoals jullie het programma volgen, volgen wij jullie en we zijn benieuwd naar je bevindingen, theorieën, en natuurlijk de (soms pijnlijke) kritieken.
Namens de hele WIDM team, BEDANKT!
Groet,
Rick