Auteur Topic: [De Mol] Off-topic huiskamer  (gelezen 25046 keer)

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #100 Gepost op: 11-04-2020, 18:29:42 »
En misschien komt er wel een junior-variant door deze tijden. Kan prima in eigen land worden opgenomen met eenvoudigere opdrachten in leegstaande gebouwen.

Dat is mijn advies tenminste als het eigen land weer enigszins functioneert in het najaar.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #101 Gepost op: 11-04-2020, 18:45:38 »
Zou leuk zijn. In de chat zei Gilles er vorig jaar het volgende over:

<+GillesDeCoster> Nog nooit over nagedacht. Maar ons spel is zo gelaagd dat het moeilijk zou zijn. En je hebt toch ook een beetje een moreel aspect: kinderen laten liegen en saboteren, ik denk dat we het daar moeilijk mee zouden hebben

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #102 Gepost op: 11-04-2020, 18:47:24 »
Bartje ( 8 ) biedt 10200 snoepjes voor een vrijstelling.  :o
« Laatst bewerkt op: 11-04-2020, 18:49:17 door Reflektor »

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #103 Gepost op: 11-04-2020, 18:51:16 »
De Mol junior is nergens voor nodig. Laat ze maar hun tijd en creativiteit steken in nog vele seizoenen  ::bravo::

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #104 Gepost op: 11-04-2020, 18:55:47 »
Ik heb liever junior dan een halfwaardig seizoen of niks.

Maar ik denk dat in België qua zenders het iets ingewikkelder wordt. In Nederland is widm van publieke omroep, die kunnen makkelijk uitzenden op npo zapp.
Ik weet niet of Vier wel kinderprogramma's uit wil zenden of de uitzendrechten wil overleveren aan Ketnet.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #105 Gepost op: 11-04-2020, 20:57:08 »
Persoonlijk zou ik een jaartje pauze echt geen straf vinden - een verademing misschien zelfs wel. Het maffe is dat ik eigenlijk als sinds het volgende seizoen werd aangekondigd na de comeback in 2016, ik ieder jaar weer opnieuw heb gedacht dat ze het oude seizoen nooit zouden kunnen overtreffen. Maar tot nu toe bewijzen ze elke keer het tegendeel :D

Maar als je jaar in, jaar uit telkens een serie moet maken, ligt vervallen in oude trucjes natuurlijk wel op de loer. Gelukkig zijn ze daar zo te zien nog lang niet aan toe, maar mochten ze om de creativiteit te bevorderen een pauze inlassen, zie je mij niet blèten.
...óf niet!

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #106 Gepost op: 11-04-2020, 22:07:32 »
De makers gaven aan in 'Humo' dat ze bezig zijn met het nieuwe seizoen maar ze wachten met de opnames tot we terug kunnen reizen etc. eer ze verder gaan.

Dus er komt een nieuw seizoen, maar mogelijk zal dit pas later in 2021 zijn
klaar voor de strijd

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #107 Gepost op: 12-04-2020, 00:49:50 »
De makers gaven aan in 'Humo' dat ze bezig zijn met het nieuwe seizoen maar ze wachten met de opnames tot we terug kunnen reizen etc. eer ze verder gaan.

Dus er komt een nieuw seizoen, maar mogelijk zal dit pas later in 2021 zijn
Zoiets verwachtte ik wel, en eigenlijk zou het ook geen ramp zijn als de makers nu even wat meer tijd krijgen. Hoe dan ook hou ik er nu even rekening mee dat het na dit seizoen wel even kan duren. Dus extra genieten dan maar.  ::ok::
EDIT: Met het feit dat iedereen nu thuiszit is het best gek dat door bijvoorbeeld alle verborgen hints de mol niet allang met zekerheid gevonden is eigenlijk.  ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 12-04-2020, 00:53:12 door Reflektor »

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #108 Gepost op: 12-04-2020, 14:23:50 »
Belangrijkste is dat er een nieuwe seizoen komt ::bravo::, als dat een jaartje later is o.a. door de crisis op dit moment dan is dat helemaal prima. Nog meer tijd om dingen uit te denken en voorbereidingen te maken! ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #109 Gepost op: 12-04-2020, 18:01:26 »
Veel plezier met aflevering 6! Ik heb er weer belachelijk veel zin in! ::boogie:: ::cheerleader:: ::hyper::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #110 Gepost op: 12-04-2020, 18:13:36 »
Het leuke is dat er dit jaar dan TOCH Olympische spelen zullen zijn op televisie.

Weliswaar al opgenomen, en met 5 deelnemers (wellicht 6.....), maar toch.


Ik hoop ook dat er, met in gedachte de mythologie van Griekenland, het Orakel van De Mol zal komen. Een uitgelezen gelegenheid om ''meet the mole'' in een opdracht te verwerken. Maar daar zullen ze dan weer een stuk voor moeten gaan reizen.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #111 Gepost op: 16-04-2020, 00:02:10 »
Ik heb zo'n 4 jaar geleden DeMol aangeraden bij mijn vader.
Hij heeft het een tijdje later aangeraden bij een collega.
Die heeft het weer wat later aangeraden bij zijn familie.
Nu is die hele familie verslaafd.  ::rofl::

Je hoort echt steeds meer animo vanuit Nederland.  ::ok::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #112 Gepost op: 16-04-2020, 19:14:58 »
Lol, ik zit te kijken op de instagrampagina van Sat.1 voor de Duitse Molserie.
Kom ik dit opeens tegen:



De cactushelm is echt in tegenwoordig!
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #113 Gepost op: 16-04-2020, 22:14:03 »
Door die Ouzu opdracht ben ik nog eens S5 gaan herbekijken. Is pas voor het eerst dat ik dit opnieuw doe en ik begin mijn mening al bij te stellen. Dacht dat dit seizoen me niet zo was bijgebleven, maar na 3 afleveringen heb ik al de ene na de andere sterke opdracht terug gezien  ::oink::

Musuemroof, escaperoom met dieren, eliminatie waar de voorlaatste naar huis gaat en natuurlijk die geweldige eerste opdracht in België  ::bravo::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #114 Gepost op: 16-04-2020, 22:19:51 »
Voor mij steekt serie 5 er samen met 7 bovenuit qua opdrachten. Terwijl de andere seizoenen ook al super zijn. Maar inderdaad met serie 5 heb je de ene na de andere briljante vondst.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #115 Gepost op: 16-04-2020, 22:22:15 »
Wat me wel opviel was het feit dat Hans echt niet geliefd was. Gelukkig leek dit toch enigszins te verbeteren. Maar de reacties waren wel echt hard

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #116 Gepost op: 17-04-2020, 00:18:37 »
Ja 5 is wel echt mijn favoriete seizoen denk ik, like ooit ::bravo::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #117 Gepost op: 17-04-2020, 08:41:46 »
5 is ook mijn favoriet.  ::jaja:: Maar dat komt ook grotendeels door de kandidaten. Ik vond elke kandidaat geweldig!

Mijn favoriete opdracht ooit komt ook uit dat seizoen. De stoeltjes! De kandidaten moeten zich geblinddoekt laten vallen, 1 kandidaat valt op een matras, maar de andere kandidaat de afgrond in.
« Laatst bewerkt op: 17-04-2020, 08:44:21 door Jacco's »

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #118 Gepost op: 17-04-2020, 08:42:58 »
Seizoen 5 denk ik ook ja, maar eigenlijk zijn alle seizoenen fantastisch en volgen op hele korte afstand. :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #119 Gepost op: 17-04-2020, 09:21:41 »
Vijf blijft een geweldig seizoen, maar ik vond seizoen zes en dit seizoen eigenlijk net zo geslaagd.  ;D

Zit hem in de type opdrachten, de kandidatengroep en de landen. Sowieso geweldig hoe ze in Griekenland alle hoofdthema's meepakken qua mythologie. En vokstrekt hilarische opdrachten afwisselen met daredevil type opdrachten of met een twist.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan