Auteur Topic: [De Mol] Off-topic huiskamer  (gelezen 24975 keer)

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #120 Gepost op: 17-04-2020, 09:47:45 »
S8 - S7 - S4 - S5 - S6. Toch nog altijd deze volgorde bij mij  ::hypocriet::

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #121 Gepost op: 17-04-2020, 09:54:06 »
5-8-7-6-4

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #122 Gepost op: 17-04-2020, 10:43:42 »
Vond vorig seizoen echt tof, zelfde met 5, die liggen close bij elkaar.
Vond S6 minder en een heel stuk minder, niet omdat het slecht was. Maar gewoon omdat ik De mol van dat seizoen niks vond. Persoonlijk dingetje denk ik  :P

Dit seizoen streeft voor mij af naar een hoge top 3, als ze nog een paar geniale zetten kunnen maken gaat hij recht naar de top.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #123 Gepost op: 17-04-2020, 10:45:40 »
Mij blijft S4 me wel altijd bij. De verwachtingen waren hoog en de vraag was of Vier deze kon inlossen. Toen ik het resultaat zag werd ik weer helemaal meegezogen in De Mol, dat wat ik helemaal kwijt was bij de Nederlandse versies rond dat tijdstip.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #124 Gepost op: 17-04-2020, 10:56:01 »
Ja, de comeback met S4 was perfect en gaf hetzelfde gelukzalige gevoel als toen ik De Mol (serie 3 was dat) voor het eerst keek.

De website die er toen was vond ik ook perfect. Je kon zelfs de opdracht met de paintball/spiraal integraal in 360 graden bekijken, dus de ongemonteerde versie. :D

Online Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #125 Gepost op: 17-04-2020, 11:29:13 »
Vond S6 minder en een heel stuk minder, niet omdat het slecht was. Maar gewoon omdat ik De mol van dat seizoen niks vond. Persoonlijk dingetje denk ik  :P

Seizoen 6 had wel fantastische opdrachten, de opening alleen al. De Mol was wel iets minder, maar zeker niet slecht. Probleem was dat de groep heel fanatiek was en een aantal de Mol snel doorhadden.
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #126 Gepost op: 17-04-2020, 11:50:12 »
Alle seizoenen waren zó goed! Wat mij betreft zenden ze een keer een Best of-aflevering uit met de mooiste momenten uit de afgelopen 5 seizoenen, plus nog niet eerder vertoond beeldmateriaal ::love::
...óf niet!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #127 Gepost op: 17-04-2020, 11:53:43 »
Ik heb dat seizoen laatst terug gekeken. In mijn gedachten was het ook de minste van de nieuwe seizoenen, maar bij mijn rewatch had ik door dat het echt wel steengoed was hoor. Ik was nog steeds elke keer excited van oooh nu komt deze opdracht! ::hyper:: De mol was niet de sterkste van ze allemaal, maar alsnog had ie het top gedaan en is het ook mooi om te zien hoe de kandidaten een keer de mol te slim af zijn op bepaalde momenten.

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #128 Gepost op: 17-04-2020, 12:14:21 »
Ik vond
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
dan weer een top mol.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #129 Gepost op: 17-04-2020, 12:17:39 »
Mol van S4 - Mol van S7 - Mol van S5 - Mol van S6. In die volgorde voor mij

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #130 Gepost op: 17-04-2020, 12:20:34 »
Als ik ze moet ranken
1. Seizoen 5 / 6 / 8 = zalig
2. Seizoen 4  = plezant
3. Seizoen 7 = ca va

Seizoen 4 (mijn eerste DM seizoen die ik live keek) gaf mij het idee van weleer toen ik WIDM 1 t/m 4 live volgde. Precies waarom ik het programma zo mooi vind.

Seizoen 5 en 6 wisten op dezelfde voet door te gaan maar amai: geweldige opdrachten, kandidatengroep en allerlei twists maakten het voor mij tot zalige molseries. Seizoen 8 is in mijn beleving hard op weg om zich daarbij aan te mogen sluiten.

Seizoen 7 vond ik op dat punt anders overkomen. Logisch ook gezien het vertrekpunt. Maar datzelfde gevoel heb/had ik met seizoen 9 van WIDM. Nochtans een prima mol seizoen maar het land pakte mij minder, al was de kandidatengroep en ook genoeg opdrachten (de finale opdracht met het haast filmische verslag  ::bravo::) uiteraard weer top.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #131 Gepost op: 17-04-2020, 14:13:18 »
Ik zat nog na te denken over hoe ze de reactie van de kandidaten kunnen filmen bij de onthulling van de mol, nu er geen reunie mogelijk is.

Wat als ze nou teruggaan naar waar het begon? Vilvoorde. Daar weer de kandidaat neerzetten, één voor 1 in een ruimte met een mol achter een spiegelglas die zijn of haar habijt afdoet. En dat dan de reactie van de kandidaat gefilmd wordt? En zo voor elke kandidaat zo'n onthulling en kort misschien even (er zit een afstand en glas tussen) en gesprekje tussen mol en kandidaat? Dan is de cirkel ook weer rond.

En daarna gewoon een aflevering waarin de mol alles uit de doeken doet opgenomen bij hem/haar thuis?

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #132 Gepost op: 17-04-2020, 15:25:47 »
Geen slecht idee, maar het lijkt me wel geniaal als je dan overgaat naar de tafel met 10 laptops en Gilles die met elkaar gaan praten  ::rofl::
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #133 Gepost op: 17-04-2020, 19:29:18 »
Hoe zijn de regels in België op dit moment? Zouden ze simpelweg een heel lange talkshowtafel kunnen nemen voor de reünie, of is het moeilijker om een groep bij elkaar te krijgen?
...óf niet!

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #134 Gepost op: 17-04-2020, 19:31:10 »
Hoe zijn de regels in België op dit moment? Zouden ze simpelweg een heel lange talkshowtafel kunnen nemen voor de reünie, of is het moeilijker om een groep bij elkaar te krijgen?

Ik denk als ze dat voor café de mol niet gereed krijgen (met slechts 4 personen) dan zal het zeker niet lukken voor 11 personen
klaar voor de strijd

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #135 Gepost op: 17-04-2020, 19:51:30 »
Goh lees dit topic eigenlijk niet, maar klikte het nu toch keer aan. Dank allen voor de tip van een nieuw Duits mol avontuur. Al ben ik van mening dat het misschien niet helemaal nieuw wordt , want er komen al wel wat zaken voorbij  die rechtstreeks uit de mol 4 lijken te zijn geplukt.

Mooie site in elk geval en schot voor de boeg . Yves als mol

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #136 Gepost op: 17-04-2020, 20:59:17 »
Geen slecht idee, maar het lijkt me wel geniaal als je dan overgaat naar de tafel met 10 laptops en Gilles die met elkaar gaan praten  ::rofl::
Wordt alleen wel wat onoverzichtelijk ben ik bang, als ik naar mijn online vergaderingen op dit moment kijk  ::rofl::
Misschien zetten ze de kandidaten gewoon in tweetallen en gaan zo het hele seizoen langs?

Online Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #137 Gepost op: 17-04-2020, 21:09:06 »
Hoe zijn de regels in België op dit moment? Zouden ze simpelweg een heel lange talkshowtafel kunnen nemen voor de reünie, of is het moeilijker om een groep bij elkaar te krijgen?

Ik hoop eigenlijk dat het al opgenomen is.. Dat ze het met spoed hebben gedaan toen corona om de hoek kwam kijken.
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #138 Gepost op: 17-04-2020, 21:28:54 »
Dat hebben ze niet. Zie het Humo-artikel in het media-topic. (Of rechtstreeks deze pagina, een van de laatste vragen.)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #139 Gepost op: 17-04-2020, 23:04:51 »
Hoe zien jullie de toekomst van het programma eigenlijk voor je? Lijkt me in deze situatie lastig om dit jaar überhaupt nog een reis te maken en over 1 jaar al een volgend seizoen klaar te hebben. Als ze al een nieuws seizoen maken hoop ik dan over anderhalf jaar o.i.d.  :-\\

“We gaan pas weer op reis als er weer gemuild kan worden”

https://www.topics.be/achter-de-schermen-van-de-mol-wij-gaan-pas-op-reis-als-er-weer-uitgebreid-gemuild-mag-worden-a14252644demorgen/238dcbe985bf33966f7a3912bd22df5d6d2d222a1f90149d090428c403704e53/?referrerUserId=0403c0d5-f0a4-4a9e-a81c-09cdb3781c08&context=zoek/artikels/?query=mol