Ik heb bij deze opdracht vooral kandidaten gezien die elkaar uittesten / om de tuin leiden, (Leonie/Rob -elkaar enorm verzwakken met slechte ideeên en meegaan in slechte ideeên), Tina/Claes (geen goede samenwerking, jezelf verdacht maken), Anita/Buddy -geen strategie of overleg, paniekerig doen) in dit stadium denk ik dat de mol zich nog moeiteloos gedeist kan houden, zich als goed spelende kandidaat kan voordoen; de kans van slagen, €2100 halen -weten ze uit ervaring nu wel - is erg klein.
Misschien dat als de mol controle over de uitkomst zou pakken, dan of in de '2' wagen zit, of in de '€'; de opdracht goed doet en heel makkelijk een verkeerde positie parkeren. Miljuschka en Nathan denken er goed over na en zetten de wagen op de goede plek, Jaike en Johan niet. Behalve dat ik deze laatste best hoog heb staan in mijn eerste molgevoel denk ik dat de mol nog onopvallend is.
(Die testbeeldstoringen deden overigens mijn hart verzakken!! Was dit landelijk / dus vanuit Hilversum? Dit mag geen widm hint zijn wat mij betreft! (en zo ja -ik ga wel naar het 'testbeeld-code-topic zoeken)