Ik heb dit ook op een ander forum gedeeld, maar zie dat die hier nog ontbreekt:
In de truck van Claes en Tina wordt minstens een foto verplaatst en dat specifieke moment wordt door de regie verborgen gehouden (wat natuurlijk extra verdacht is).
Op de achterwand wordt een foto op het eind omgewisseld, op een plek waar al vanaf het begin een foto op de grond ligt. Of de gevallen foto een ongelukje is of niet, dat weet ik niet. Wel valt op dat Claes daar direct in het begin hurkt.
In de bijlage heb ik een afbeelding met drie beelden. De eerste is de situatie die rond minuut 51:00 is te zien.
Wat hierbij extra verdacht is, is dat wanneer Tina de bewuste foto er af pakt overdreven moeilijk gaat kijken en zegt: "ik kan het niet zien" (Mol!). Ze plakt 'm blijkbaar wel op dezelfde plek terug, want op 55:00 hangt die nog steeds op dezelfde plek (maar net wat rechter dan op het eerste plaatje).
Maar dan een paar seconden later als Tina zegt dat er gegokt moet worden, hangt die opeens een rij hoger.
Wat verder opvalt is dat Tina heel vaak voor die foto gaat staan, waardoor ze de die hoek afschermt van Claes en gemakkelijker foto's kan verplaatsen.
Als Tina de mol is, dan probeerde ze op minuut 51:00 al stiekem de foto te verhangen, maar durfde ze het toch niet aan. Later pakt ze de foto daarboven met de opmerking dat dit Angela Groothuizen is en later hangt daar ineens de verplaatste foto (die overigens van een afstand op Rik lijkt).
Natuurlijk zou Claes hier ook gemold kunnen hebben, maar het is wel opvallend dat Tina zegt dat er haast gemaakt moet worden net nadat de foto verplaatst is.
Afgaande op de missend aantal foto's van het laatste cijfer, moet dat een 4 zijn, maar omdat er waarschijnlijk direct in het begin al meerdere foto's zijn gewisseld (waar mogelijk een foto op de grond is gevallen), is die 4 niet meer zichtbaar.
Wat ook opvalt is cijfer 1. Ook daar is Tina direct in het begin heel druk bezig en hangt uiteindelijk ook 1 foto die blijkbaar niet weggehaald kan worden. Als het werkelijk een 1 was, dan had die foto daar niet mogen hangen en het zal geen slordigheidsfoutje zijn van de programmamakers. Oftewel: Tina heeft daar in het begin zitten mollen (en het is wel zichtbaar dat zij in die hoek druk bezig is geweest).
Ik heb op de beelden teruggekeken of die ene overblijvende foto van de 1 ook vanaf het begin te zien is, maar dat is heel lastig te zien.