Met dit beeldmateriaal 'na de executie' kunnen we nu toch 100% zeker Leonie, Johan en Buddy uitsluiten als mol?
Leonie die ZO gechoqueerd was dat Tina tegen haar gelogen had over de zwarte vrijstelling, Johan die riposteerde van 'ja maar jij dan naar mij'. Dit zijn echt dingen 'die ze even kwijt moeten'. Het moet van het hart dat ze zich ZO bedrogen voelen. ZO kandidaats.
Dan Buddy die gaat roepen "Maar ík heb een kwart ingezet op Tina!" Houd je lekker stil haha. Er zijn altijd domme kandidaten (Anita, Tina) die vol inzetten op 1 en niet goed spreiden. Buddy spreidt uitstekend en consequent, is de pure perfecte kandidaat die ver gaat komen. Zoals die ook KIJKT, die vlammende priemende ogen, voorbeeldje als hij met Jaike de opdracht uitvoert en die ergens over liegt (dat ze op Anita zat). Maar Buddy verspreekt zich hier, geeft de hint dat je maar beter goed kunt spreiden.....
Voor mij vallen deze 3 nu echt definitief af. Moljoeschka blijft natuurlijk een leuke maar is de nepmol. Zoals de regie haar aanwijst als de kwade baas-genius in alles.
Ik denk dat ik toch maar langzaamaan die ene tunnel inkruip. Rob. Ja. Rob is de mol.