? De enige reden die je geeft is dat het Mil te verdacht zou maken. Dat vind ik op zich een goede reden, ware het niet dat ik haar totaal niet verdenk.
Maar nogmaals, de reden om het bondje te verbreken dat Rob “hem niet voor vol aan zag” is bullsh*t in mijn ogen omdat Nathan als ie gewild had gewoon het gesprek met Rob aan had kunnen gaan. Zo makkelijk laat je een bondje wat je echt wil niet gaan.
En dan zo’n tranentrekker op het eind “Oh ja vanaf het begin dat ik je de hand schudde en je zag dacht ik dat we dit af zouden maken” 😭 Hahaha zo fake allemaal.
Ik probeerde 3 redenen geven waarom Nathan die keuze als kandidaat zou kunnen hebben gemaakt, maar weet dat ik als chaoot niet altijd even duidelijk ben. Ik probeer duidelijk te zijn iig.
1. Nathan voelde zich genaaid idd. (Ga nog niet los op me, kom ik hieronder op terug
)
2. Vriendschap met Mil ...Mil is dan de logische 2e keuze
3. de Mol een vrijstelling geven om meer te weten te komen / een level playing field te creëren. Met risico dat ie er zelf uit zou vliegen. Maar een prima (gedurfde) keuze van een kandidaat. We kunnen niet uitsluiten dat Nathan vooral op Mil zit m.i.
Wat Rob betreft, ja Nathan had het beter eerst met Rob kunnen bespreken. Maar als ie kandidaat is wist ie niet dat deze speciale executie eraan zat te komen en werd ie als penningmeester en fall guy* als eerste bij Rik geroepen en voor t blok gezet. (*want de 1e kandidaat bij Rik moet haast wel de mol zijn, denkt iedereen dan)
Dat Saskiaax95 zegt dat Nathan zo vergevingsgezind is kan, maar had ik zelf (eerder ook niet) nooit gemerkt. Mss als iemand eerst uit zichzelf excuses maakt. Want Rob ging binnen hun bondje vreemd met Claes en Leo. Wisselde blijkbaar info uit uit dat bondje achter Nathans rug om.
Een teamspeler laat niet per se over zich heen lopen door een klaploper als Rob. You got Nate-O f%&ed up.
Coach en eindbaas Nathan tolereert geen disrespect. Eerst met hangende pootjes terug. Dat matje in z'n nek is aas om backstabbers te baiten. Oké, ik draaf weer door, maar punt is dat ie m.i. op een move van Rob zat te wachten.
Past volgens mij prima bij Nathan. Vergevingsgezind zijn, ja. Zeker. Maar alleen als daar reden toe is.
Dat je het een jankverhaal vindt, kan. Maar ik zie in Nathan een eindbaas met een moreel compas dat bijna perfect is afgesteld.