Auteur Topic: (HD) Downloads [NB: Hier beslist niets over het spelverloop plaatsen!]  (gelezen 34528 keer)

Online Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: (HD) Downloads [NB: Hier beslist niets over het spelverloop plaatsen!]
« Reactie #20 Gepost op: 1-03-2020, 22:03:38 »
Er is toegezegd vanuit vier dat de afleveringen vanuit nederland te kijken zouden zijn. De kandidaten films zijn ook gewoon te zien.  Dus ik blijf voorlopig hoop houden en Anders gebruiken we de ons hier asngeboden mogelijkheden.

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: (HD) Downloads [NB: Hier beslist niets over het spelverloop plaatsen!]
« Reactie #21 Gepost op: 1-03-2020, 22:14:14 »
ook wel vervelend dat je niet op je chromekast kan kijken op de tv
chipsverslaafde <3

Offline Avani3

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: (HD) Downloads [NB: Hier beslist niets over het spelverloop plaatsen!]
« Reactie #22 Gepost op: 1-03-2020, 22:24:31 »
Is wellicht je website overbelast? Bij mij blijft de preview laden en downloaden lukt niet.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: (HD) Downloads [NB: Hier beslist niets over het spelverloop plaatsen!]
« Reactie #23 Gepost op: 1-03-2020, 22:28:38 »
Is wellicht je website overbelast? Bij mij blijft de preview laden en downloaden lukt niet.
Hier hetzelfde...
Frankje Lapi

Offline BigBoots

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: (HD) Downloads [NB: Hier beslist niets over het spelverloop plaatsen!]
« Reactie #24 Gepost op: 1-03-2020, 22:35:22 »
Ik gebruik in chrome een gratis plugin die automatisch een proxy gebruikt vanuit het land waar de website is gehost. Heb zojuist café de mol zonder problemen kunnen kijken
https://chrome.google.com/webstore/detail/hola-free-vpn-proxy-unblo/gkojfkhlekighikafcpjkiklfbnlmeio?hl=nl
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: (HD) Downloads [NB: Hier beslist niets over het spelverloop plaatsen!]
« Reactie #25 Gepost op: 1-03-2020, 22:40:03 »
Jullie zullen waarschijnlijk de afleveringen zelf wel kunnen zien, alleen Café De Mol niet, vermoed ik.
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: (HD) Downloads [NB: Hier beslist niets over het spelverloop plaatsen!]
« Reactie #26 Gepost op: 1-03-2020, 22:43:07 »
Ik gebruik in chrome een gratis plugin die automatisch een proxy gebruikt vanuit het land waar de website is gehost. Heb zojuist café de mol zonder problemen kunnen kijken
https://chrome.google.com/webstore/detail/hola-free-vpn-proxy-unblo/gkojfkhlekighikafcpjkiklfbnlmeio?hl=nl


Dit maakt alles wel een stuk makkelijker inderdaad.

Stack trekt het niet als iedereen tegelijkertijd wil kijken.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline BigBoots

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: (HD) Downloads [NB: Hier beslist niets over het spelverloop plaatsen!]
« Reactie #27 Gepost op: 1-03-2020, 22:46:02 »


Dit maakt alles wel een stuk makkelijker inderdaad.

Stack trekt het niet als iedereen tegelijkertijd wil kijken.
Klopt, heb dat met mijn eigen stack ook al ondervonden
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: (HD) Downloads [NB: Hier beslist niets over het spelverloop plaatsen!]
« Reactie #28 Gepost op: 2-03-2020, 09:27:07 »
Ik heb inmiddels wel begrepen dat Vier bezig is met het verwijderen van de geoblock. Hoop dat ze het snel voor elkaar krijgen. Zo moeilijk kan het toch niet zijn?
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline B&W

  • Forumlid
Re: (HD) Downloads [NB: Hier beslist niets over het spelverloop plaatsen!]
« Reactie #29 Gepost op: 2-03-2020, 09:43:04 »
Vreemd... Ik heb de aflevering ondertussen wel kunnen bekijken dankzij jouw download, dus enorm bedankt Brtdm! ::respect::

Offline Miss Marvel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: (HD) Downloads [NB: Hier beslist niets over het spelverloop plaatsen!]
« Reactie #30 Gepost op: 2-03-2020, 09:53:58 »
Er is toegezegd vanuit vier dat de afleveringen vanuit nederland te kijken zouden zijn. De kandidaten films zijn ook gewoon te zien.  Dus ik blijf voorlopig hoop houden en Anders gebruiken we de ons hier asngeboden mogelijkheden.

Ik hoop het echt! Ik verheug me namelijk al zo  ::tandpastasmiley::
Ma how, zeg!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: (HD) Downloads [NB: Hier beslist niets over het spelverloop plaatsen!]
« Reactie #31 Gepost op: 2-03-2020, 10:36:33 »
Ik gebruik in chrome een gratis plugin die automatisch een proxy gebruikt vanuit het land waar de website is gehost. Heb zojuist café de mol zonder problemen kunnen kijken
https://chrome.google.com/webstore/detail/hola-free-vpn-proxy-unblo/gkojfkhlekighikafcpjkiklfbnlmeio?hl=nl


Dit maakt alles wel een stuk makkelijker inderdaad.

Stack trekt het niet als iedereen tegelijkertijd wil kijken.

HO! WACHT!
Allemaal leuk en aardig, maar Hola staat extreem slecht bekend.

Zal even m'n berichten uit 2017 en 2016 citeren, die nog immer relevant zijn.
De eerste betreft VPN's in het algemeen (en is inclu slechte Vlaamse imitatie); de tweede over Hola in het specifiek.

Een VPN is, toepasselijk genoeg, een soort mollengang.
Je computeradres gaat hier de tunnelingang in, tunnelt lekker een stukje met de VPN, en komt weer boven in een land naar keuze.
Dus als je boven komt in België, dan ziet de website van VIER een belgisch computeradres. Die website denkt "alee, das een toffe e?", en stuurt vrolijk de video. De video gaat de omgekeerde route, tunnelt weer vrolijk terug, en komt hier in Nederland bij jou uit.

Er kleven alleen aanzienlijke risico's aan. Om mezelf even van vorig jaar te citeren, toen het over Hola ging (de grootste/bekendste gratis VPN dienst)

Dit is inderdaad even een punt.

VPNs zijn als regel geen speelgoed. Zeker gratis VPNs brengen veiligheidsrisico's met zich mee, en Hola staat expliciet slecht bekend.
Het is leuk dat je kunt doen of je in een ander land zit, maar bij Hola ben je tevens een uitgang in Nederland voor andere gebruikers. En wat die personen doen, lijkt dus vanaf jouw IP-adres te komen.

Dat in zichzelf is al risicovol, maar Hola heeft tevens eerder al slechte beslissingen genomen. Eerder probeerden ze winst te maken door gerichte ads in de browsers van gebruikers te pluggen. Daarna vonden ze het een goed plan om de bandbreedte van gebruikers te verkopen, waarmee het een soort botnet werd waarmee sites konden worden aangevallen. Dat laatste was de reden dat voorgenoemde site adios-hola is opgezet.

Het is mogelijk dat hun intenties altijd goed zijn, en dat dit oprecht niet meer voor zal komen. Maar ik raad aan zeer sterk op te passen bij Hola; en in het algemeen eerst grondig onderzoek te doen alvorens een gratis VPN te gebruiken.

Conclusie:
- VPN's zijn soms nuttig, maar risicovol.
- Sommige betaalde VPN's zijn overigens vermoedelijk wel betrouwbaar.
- Hola heeft extreem discutabele beslissingen gemaakt, ten koste van hun gratis gebruikers, en het heeft er alle schijn van dat ze dit nog steeds doen.

Concreet voorbeeld: gebruikers van de betaalde versie van Hola gebruiken de uitgangen (ip-adressen) van de gratis gebruikers van Hola. Als ze vervolgens illegale handelingen op het internet uitvoeren, dan lijkt het van die gratis gebruiker vandaan te komen. Heeft iemand opeens, via jouw naam, naar bepaalde filmpjes van minderjarigen gekeken. Dat wil je niet.

Google Hola.
Er zijn allerlei schandalen en bergen nieuwsberichten. Niet alles is even toegankelijk, maar wel alles is zwaar negatief.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: (HD) Downloads [NB: Hier beslist niets over het spelverloop plaatsen!]
« Reactie #32 Gepost op: 2-03-2020, 11:13:46 »
Dat klopt, ik dacht dat het inmiddels wel betrouwbaar was. Maar lees nu net wat reviews uit dit jaar en dat blijkt nog zeker niet het geval te zijn.

Voor zover ik weet zijn er geen goede gratis vpn's die België ondersteunen.

Zelf zit ik voor langere tijd in het buitenland en heb dus wel een betaalde VPN. Ik gebruik zelf cyberghost.  Bij een pakket voor 3 jaar is het best rendabel. Je ziet vaak Nordvpn voorbijkomen in advertenties en deze is ook zeker goed, maar Cyberghost heeft net iets meer opties.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline jehnnnycash

  • Forumlid
Re: (HD) Downloads [NB: Hier beslist niets over het spelverloop plaatsen!]
« Reactie #33 Gepost op: 2-03-2020, 11:37:54 »
Bedankt voor de upload(s). Ik heb pas 2 seizoenen van De Mol gezien, dus ik ben ook zeer gelukkig met de uploads van de andere seizoenen  ::bravo::  ::cheerleader::

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: (HD) Downloads [NB: Hier beslist niets over het spelverloop plaatsen!]
« Reactie #34 Gepost op: 2-03-2020, 13:16:46 »
Aangezien Stack soms moeilijk doet met veel mensen, hier de youtube versie. Hij staat verborgen, dus ik hoop dat hij niet snel verwijderd wordt. Direct even als test of dit handig is.

Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Online Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: (HD) Downloads [NB: Hier beslist niets over het spelverloop plaatsen!]
« Reactie #35 Gepost op: 2-03-2020, 13:39:42 »
Nou, die heeft het niet lang volgehouden :-X
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: (HD) Downloads [NB: Hier beslist niets over het spelverloop plaatsen!]
« Reactie #36 Gepost op: 2-03-2020, 13:40:22 »
Dan weten we dat ook weer. Had ik al wel een beetje verwacht.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: (HD) Downloads [NB: Hier beslist niets over het spelverloop plaatsen!]
« Reactie #37 Gepost op: 2-03-2020, 15:43:34 »
De geoblock lijkt ervanaf te zijn. Ik kan de aflevering nu gewoon kijken op vier.be.

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: (HD) Downloads [NB: Hier beslist niets over het spelverloop plaatsen!]
« Reactie #38 Gepost op: 2-03-2020, 16:40:34 »
de lock is eraf! dus we kunnen de mol en cafe de mol gewoon via de site bekijken nu

wel nog steeds sad dat je het niet op tv kunt kijken ::ohno::
chipsverslaafde <3

Offline Broek

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: (HD) Downloads [NB: Hier beslist niets over het spelverloop plaatsen!]
« Reactie #39 Gepost op: 2-03-2020, 16:45:53 »
Wow, wat een service!
Echt leuk om die series te kunnen zien.
Maar ik krijg van de stack site geen enkele file gedownload?
Ik vink het hokje aan, druk op download, maar er gebeurt vervolgens helemaal niets?
Moet ik eerst ingelogd zijn?
Preview doet ie wel, althans, dan gaat ie naar een donker scherm, maar dat kan ie ook niet laden?
Enig idee waarom ik niets kan downloaden?