In de mail stond onder andere ook de naam en alles, dus heb het toch maar gedaan. Ik heb ze uiteraard nog wel zelf opgeslagen. Dus als iemand ze wil zien, stuur me even een berichtje. Dan vind ik wel een oplossing.
Ik heb ook het gevoel dat het niet de makers zijn geweest die het via dit forum hebben gevonden. De afgelopen jaren heb ik steeds video's geüpload die anderen hebben opgenomen. Deze week plaatste ik café de mol die ik van de site zelf heb gedownload. De mail die ik kreeg had als titel molkijken.nl en was gericht op mijn eigen e-mailadres. Die domeinnaam heb ik hier verder niet gedeeld en het werkte ook niet zoals ik dacht. Het lijkt erop dat er een soort verborgen watermerk in de video zit, waardoor ze dit heel snel opmerken. Verklaart ook waarom hij zo snel van youtube verwijderd is. Ik denk dat iemand van VIER dus contact met Stack heeft opgenomen om mijn adres te achterhalen.
Waarschijnlijk zal het wel goed gaan met opgenomen beelden, maar ik kan die er natuurlijk niet zomaar op zetten. Vanaf nu kunnen er juridische stappen gezet worden, dus ik neem liever geen risico wat dat betreft.