Poll

Wie is de Mol?

Alina
74 (44.3%)
Bart
38 (22.8%)
Jolien
55 (32.9%)

Totaal aantal stemmen: 166

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 64345 keer)

Online Molekule

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #680 Gepost op: 1-05-2020, 08:26:35 »
Wel fijn dat je geen moeite deed om de Jolienverdenkers te overtuigen. Was je namelijk toch niet gelukt. :P ::rofl::

Ik heb toch een poging gedaan hè Heinz!  ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 1-05-2020, 08:30:39 door Molekule »

Online Molekule

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #681 Gepost op: 1-05-2020, 09:04:56 »

Ze wilde enkel het 2de antwoord corrigeren nadat ze al overeengekomen waren dat het 1ste antwoord hetzelfde bleef. Ik vind het niet onmols als je 1 antwoord wil corrigeren als er 2 fout zijn, dat neigt zelfs naar voorkennis ;)


Maar ze verdient toch geen geld met deze voorkennis. Ze kan gewoon later zeggen, 'zie je wel, ik zei het toch'. Niet verdacht worden is ook een belangrijk aspect in de Mol. Tegen sterke persoonlijkheden als Jolien en Bart ingaan, heeft waarschijnlijk weinig nut. Dus kon ze hier dan maar de goede kandidate spelen zonder dat er geld verdiend werd? Althans zo zie ik het ;)

Precies, zo zag ik het ook. Een van die details die me definitief op het spoor van Alina zetten. We zaten helemaal op dezelfde lijn Convans, je verwoordde vaak exact wat ik ook dacht, viel me voortdurend op doorheen de afleveringen.
Brothers in crime 😉

Ik heb het niet voor de types: ‘Ik kan het niet zo goed’ ‘Ik durf het niet’ ‘Ik heb weinig zin’, Annelies voorop idd!

Ik snap wel waarom ze geselecteerd worden, ze bieden tegengewicht, maar ze verstoren ook gewoon de zoektocht naar de mol, want ze worden nog serieus verdacht door hun gedrag van niets kunnen en niets doen.

Eens ook wat mollen die niks kunnen en zo zouden saboteren betreft. Vind ik ook maar niets. Ik sloot Dorien om die reden al in de eerste aflevering uit. Maar dat kan soms fout uitpakken, Eline saboteerde ook ooit omdat ze fysiek niet sterk genoeg was (fietsproef) en domme antwoorden gaf (Oostkantons). Zat er daardoor ferm naast toen, ook al was mijn eerste indruk in de wagen al dat zij de mol was.
Wat Annelies betreft, ik vind haar wel een uitstekende analiste! Een heel goede molspeurder, ik luister altijd aandachtig naar haar analyses als ze die geeft. ::jaja::
« Laatst bewerkt op: 1-05-2020, 09:32:06 door Molekule »