Auteur Topic: [kandidaat] Salim  (gelezen 12994 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
[kandidaat] Salim
« Gepost op: 1-03-2020, 20:49:41 »


Shopmanager bioscoop

Leeftijd: 28

Woonplaats: Mechelen

Salim is een Mechelaar met Marokkaanse roots. Hij is shopmanager in de UGC-bioscoop en is verantwoordelijk voor de aankoop van onder andere popcorn en frisdrank. Salim is goedlachs en innemend, maar ook fysiek niet te onderschatten. In het weekend maalt hij zijn kilometers op de flanken van FC Verbroedering Hofstade.

Bron: wieisdemol.be


Filmpje op vier.be: https://www.vier.be/de-mol/salim
« Laatst bewerkt op: 1-03-2020, 22:05:44 door Heinz »

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Salim
« Reactie #1 Gepost op: 1-03-2020, 21:51:12 »
Mm, fysiek sterke kandidaat. Maar zegt zelf al dat hij misschien wat te competitief kan zijn . Heeft iets mysterieus over zich.

En een van de 3 met rare afbreking van hun beroep op de site van vier

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Salim
« Reactie #2 Gepost op: 2-03-2020, 19:00:54 »
Allicht de Axel van dit jaar? Zie Salim wel als outsider voor de finale
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Salim
« Reactie #3 Gepost op: 5-03-2020, 21:02:34 »
Hij lijkt me een hele leuke kandidaat :)
Ik moet alleen nu al mijn best doen om niet wéér mijn favoriet te gaan verdenken :-X

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Salim
« Reactie #4 Gepost op: 8-03-2020, 14:35:49 »
SALIM:
- 28 jaar, Mechelen en hij is een shopmanager bioscoop.
- Doet mee omdat hij een grote van is van het programma en voor het grote, wilde avontuur dat hem te wachten staat.
- Er zijn niet veel dingen waar hij bang van is, maar als hij iets moet noemen dan zegt hij ondergrondse dingen. Hij is licht claustrofobisch.
- Hij zou een goede Mol zijn omdat hij heel sociaal is, Salim komt goed en makkelijk overeen met anderen en denkt dat hij heel sluw en geniepig kan zijn.
- Hij zou geen goede Mol zijn omdat hij heel competitief is. Hij wil altijd winnen, maar als Mol moet je de boel saboteren. Daar zou hij het moeilijk mee hebben.
- Zijn doel in het spel als Mol is om De Mol te vinden en zover mogelijk te geraken, maar vooral genieten van het avontuur en zich amuseren.

Ik denk dat Salim een sympathieke kandidaat is die weet hoe het spel in elkaar zit en het daarom ook ver zal schoppen in het spel. Hij zal vrij snel goed in de groep liggen en velen zullen hem snel vertrouwen.
De Mol zijn is iets dat hij zeker zou kunnen. Hij weet goed hoe hij met anderen moet omgaan, dus dan zal hij in die rol ook wel kunnen.
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Annini

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Salim
« Reactie #5 Gepost op: 8-03-2020, 23:35:46 »
Ook verdacht trok veel met Gilles op die er nu al uit ligt. Zei ook dat er nog veel tijd was voor de groepsfoto terwijl.dit niet zo was. Begon over marshmello s in een sauna. Deed niets zodat Aline moeilijk aan bel kon geraken. Hield ook veel geld uit de pot om een vrijstellîng te bemachtigen.

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Salim
« Reactie #6 Gepost op: 9-03-2020, 00:35:52 »
Hij viel op het eerste gezicht niet erg op, maar had wel zo zijn verdachte dingetjes. Zou zomaar de mol kunnen zijn die nog even op de achtergrond blijft.

Re: [kandidaat] Salim
« Reactie #7 Gepost op: 9-03-2020, 11:24:43 »
Mijn Mol. Voor nu.

Offline vickypollard

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Salim
« Reactie #8 Gepost op: 9-03-2020, 14:14:47 »
Deed niets zodat Aline moeilijk aan bel kon geraken.
Dit is vaker genoemd, maar wat had je hier precies nog verwacht dan? Ze zaten toch al met z'n drieën of zo aan Alina te duwen en te trekken? Dingen gaan niet altijd sneller of beter met meer mensen :P
« Laatst bewerkt op: 9-03-2020, 14:16:30 door vickypollard »

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Salim
« Reactie #9 Gepost op: 9-03-2020, 14:22:17 »
Dit is vaker genoemd, maar wat had je hier precies nog verwacht dan? Ze zaten toch al met z'n drieën of zo aan Alina te duwen en te trekken? Dingen gaan niet altijd sneller of beter met meer mensen :P

Hij was van het uitzicht aan het genieten ::rofl::

Het was wel opvallend dat hij de menselijke piramide voorstelde. Dat was nooit gelukt met deze groep.

Offline vickypollard

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Salim
« Reactie #10 Gepost op: 9-03-2020, 14:28:38 »
Hij was van het uitzicht aan het genieten ::rofl::


Can we blame him?  8)

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [kandidaat] Salim
« Reactie #11 Gepost op: 9-03-2020, 19:32:27 »
Ik vind hem verdacht:
- Houd zich nog een beetje op de achtergrond
- noemt bij de meeting met de mol: 2100€, dat is een mooi bedrag (lekker in het midden?)
- was bij de rotsen de enige die ook een soort ooglapje op had? Waarom?
Meer L

Offline jehnnnycash

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Salim
« Reactie #12 Gepost op: 9-03-2020, 19:43:42 »
Ik vind hem verdacht:
- Houd zich nog een beetje op de achtergrond
- noemt bij de meeting met de mol: 2100€, dat is een mooi bedrag (lekker in het midden?)
- was bij de rotsen de enige die ook een soort ooglapje op had? Waarom?
Nee, Christian had dat ook zag ik. Ik denk met hen nog wel bij meerdere mensen. Zat gewoon onder dat masker, vermoedelijk zodat ze daadwerkelijk niets zien. Of zodat je nog blind bent als die 'sjaal' per ongeluk af valt of zo..

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [kandidaat] Salim
« Reactie #13 Gepost op: 9-03-2020, 20:05:16 »
Nee, Christian had dat ook zag ik. Ik denk met hen nog wel bij meerdere mensen. Zat gewoon onder dat masker, vermoedelijk zodat ze daadwerkelijk niets zien. Of zodat je nog blind bent als die 'sjaal' per ongeluk af valt of zo..
Klinkt logisch idd, kon het niet goed zien.
Meer L

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Salim
« Reactie #14 Gepost op: 13-03-2020, 09:08:27 »
Salim heeft het in zijn introductie over mensen die bang voor hem zijn (omdat hij van Marokkaanse afkomst is, dat is ten minste de suggestie), maar als hij met het hondje loopt dan is er geen enkel probleem.
In de vooruitblik op volgende week zien we de doos van Pandora en die begint met angsten (en er volgt misschien nog wel veel meer ellende voor de kandidaten). Bijvoorbeeld Els met angst voor blaffende honden, en die komen in de vooruitblik op volgende week in beeld.
De verhaallijn is opmerkelijk.



Offline duon

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Salim
« Reactie #15 Gepost op: 13-03-2020, 17:01:28 »
Ik zie hier niet echt een duidelijke verhaallijn in zoals jij zegt. Salim heeft dat gezegd in z’n interviewtje om te kijken of hij mee mag doen (dus voordat ie eventueel als mol werd gekozen).

Els is bang voor honden, en het lijkt er op dat ze iets gaan doen met de angsten van alle kandidaten. Wat is nou precies de duidelijke verhaallijn dan?
"She'd like to sing a song about the regenpipe"

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Salim
« Reactie #16 Gepost op: 13-03-2020, 19:40:10 »
Salim die luchtig verteld dat mensen bang voor hem zijn op straat, maar als hij met een hondje loopt, dan slaat dat helemaal om. Els die verteld angst te hebben voor blaffende honden en die gaat ze volgende week tegenkomen. Die tegenstelling die daar in zit, symbolisch voor de tegenstelling mol vs kandidaat.
In het dagelijks leven vrolijken mensen op van Salim met een hondje, in tegenstelling tot Salim als mol die de honden op de kandidaten afstuurt, zij worden dan weer niet vrolijk maar bang van die honden. Want die doos van Pandora kun je zien als een cadeautje van de mol voor de kandidaten.
Iedereen heeft wel over zijn angsten gesproken bij het voorstellen, maar dit verhaal is echt iets van Salim zelf. Daar wil je regisseur dan iets mee doen.
Maar even terug: het is een verhaallijn. Géén grote conclusies aub.

Offline vickypollard

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Salim
« Reactie #17 Gepost op: 13-03-2020, 23:13:44 »
Foxhunter, met alle posts die ik van je zie moet ik toch vaak tot de conclusie komen dat je dingen ziet (of wilt zien) die er gewoon niet zijn. Als je het leuk vindt om je gedachten zo op te schrijven is dat natuurlijk prima en ik ben de laatste die je dat kan verbieden, maar misschien is het wel handig om het minder vaak meer te zetten alsof het een waarheid is die je vertelt. Ik heb het dan dus niet alleen over bovenstaande reactie, maar ook wat ik bij WIDM voorbij heb zien komen over Miljuschka, bijvoorbeeld.

Doe ermee wat je wilt ;)

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Salim
« Reactie #18 Gepost op: 14-03-2020, 10:55:22 »
Ik zou het waarderen als dit soort berichten eerst in een PM zouden komen.
Ik heb de eerste aflevering nu 6 keer gezien en ik geef mijn mening naar aanleiding van wat ik zie en beleef.
Dat jij het leuker vind om op mij te reageren dan op het spel vind ik jammer.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Salim
« Reactie #19 Gepost op: 14-03-2020, 11:27:38 »
Inderdaad, zo'n opmerking is meer iets voor een pb. Daarnaast heeft iedereen zo zijn manier van molspeuren en berichten plaatsen. Die diversiteit maakt het forum ook leuk en interessant.

Maar nu graag weer verder over Salim. Hopelijk krijgen we morgenavond meer van 'm te zien!