Auteur Topic: [kandidaat] Laure  (gelezen 6713 keer)

anoniem 30784

  • Gast
Re: [kandidaat] Laure
« Reactie #40 Gepost op: 23-03-2020, 13:03:59 »
Ik voel er ook helemaal geen molvibes bij. Nochtans is ze vaak bij verdachte handelingen betrokken.

Maar ook bij onverdachte dingen, zoals een toren van 1400 euro aan keien vormen, geen nadeel erin verwerken en vervolgens als eerste stop roepen. Ook vind ik het onmols van haar dat ze als tweede aan de beurt was bij de Minotaurus en ze zich vervolgens met maar 800 hartslagen af laat gaan. Zo lag ze uit het spel en had ze 0 invloed over de 5 beurten die na haar kwamen. Vroegtijdig afgaan tijdens een opdracht zonder dat dit een groot negatief impact heeft op het spelverloop is een doodzonde die een mol naar mijn weten nog nooit is begaan. Ik streep haar definitief af.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Laure
« Reactie #41 Gepost op: 25-03-2020, 16:29:29 »
Dorien, Salim en Els geven aan creatief te zijn. Dan komt Bart, Alina die niet creatief aangeven. Bart met zijn handen. Daarna volgt de foto. En toen was het <Knip> , er is een stuk weg. Tot slot nog Laure: Is iedereen OK met de keus?
Maar wat doet Laure op de foto ? Dit was nadat Alina voor niet creatief koos. Wilde ze ook per se niet creatief en kwam dat in gevaar?



Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Laure
« Reactie #42 Gepost op: 25-03-2020, 19:46:44 »
Dorien, Salim en Els geven aan creatief te zijn. Dan komt Bart, Alina die niet creatief aangeven. Bart met zijn handen. Daarna volgt de foto. En toen was het <Knip> , er is een stuk weg. Tot slot nog Laure: Is iedereen OK met de keus?
Maar wat doet Laure op de foto ? Dit was nadat Alina voor niet creatief koos. Wilde ze ook per se niet creatief en kwam dat in gevaar?
Sommige kandidaten (Laure, Christian, Jolien) zijn meer bezig om te kijken wie er voor wat kiest dan dat ze hun eigen keuze kenbaar maken. Als Laure per se niet creatief wilde zijn dan had ze dit meteen kunnen zeggen volgens mij. Net als Bart, die zich al meteen indekt voor beide. Hij is niet creatief EN niet handig.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Laure
« Reactie #43 Gepost op: 25-03-2020, 21:48:01 »
En dan voorzichtig concluderen dat degenen die geen keuze maken, op zoek zijn naar de mol? Zoals Laure?

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Laure
« Reactie #44 Gepost op: 26-03-2020, 17:51:48 »
Eerste opdracht: Ze bouwt een toren met vrij hoge bedragen en is dan ook nog eens als eerste klaar.

Derde opdracht: Je zo vroeg in het spel laten gaan en dan nog eens laten afgaan vind ik onverdacht. De mol wil de controle houden.

Ze straalt iets mols uit, maar er is echt een serieus gebrek aan molacties.

Online Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Laure
« Reactie #45 Gepost op: 30-03-2020, 00:55:46 »
Jammer. Vond het een leuke kandidate.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [kandidaat] Laure
« Reactie #46 Gepost op: 30-03-2020, 01:48:00 »
Ze werd deze aflevering heel verdacht in beeld gebracht - in de metro zagen we haar welgeteld niks doen - wat het vermoeden deed rijzen dat zij zou afvallen. Als ik dan toch één kritiekpunt op De Mol moest formuleren, dan was het dat de afvaller bijna altijd de hoofdrol (positief dan wel negatief) heeft in de betreffende aflevering.
Woosie down?

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Laure
« Reactie #47 Gepost op: 30-03-2020, 08:37:16 »
Ze werd deze aflevering heel verdacht in beeld gebracht - in de metro zagen we haar welgeteld niks doen - wat het vermoeden deed rijzen dat zij zou afvallen. Als ik dan toch één kritiekpunt op De Mol moest formuleren, dan was het dat de afvaller bijna altijd de hoofdrol (positief dan wel negatief) heeft in de betreffende aflevering.
Ze gaf het 2e antwoord bij de muziek goed?

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Laure
« Reactie #48 Gepost op: 30-03-2020, 22:40:00 »
Ik dacht het (achteraf, want pas op het moment dat ze haar scherm te zien kreeg) ook aan te zien komen. Maar dan eigenlijk vooral vanwege de opmerking van Salim dat liegen haar niet zo goed afging.

Jammer, leuke kandidaat. Helaas niet de mol. ::bravo::
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline Daslan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Laure
« Reactie #49 Gepost op: 1-05-2020, 14:02:44 »
Laures bericht in de facebookgroep:

Liefste Mollenjagers (en voor de lucky ones: Mollenvangers), Beste Marc, Het is moeilijk om nog iets toe te voegen na zo'n leuke teksten van de andere kandidaten. 😄

Stel je voor: je wordt geketend, geblinddoekt, op een rots achtergelaten met 9 onbekenden en je moet van de ene op de andere minuut samen met hen proeven tot een goed einde brengen! Je bent dag en nacht met die 9 kwibussen. Je moet alles van hen te weten komen om de mol onder hen te ontmaskeren: en zo kom je hun diepste geheimen te kennen 🧐😅en heb je de indruk dat je ze al jaren kent. Hoe gek is dat?! dat is DE MOL! 🤟💪Je weet natuurlijk niet op voorhand in welke groep je terecht gaat komen, en dan ontdek je 9 verschillende personaliteiten, 9 fantastische mensen. Wat hebben we gelachen!!! Onwaarschijnlijk!!

Dat is wat ik het meest ga onthouden: onze lachsessies! 😂😂

De productie en de hele crew bereiden alles zo goed voor, dat je de indruk hebt dat dit allemaal vanzelf gebeurt: chapeau en duizendmaal dank voor de onvergetelijke momenten die ik dankzij jullie allen heb mogen beleven! het is een "once in a lifetime experience!"

Stay safe🤗😷 en hopelijk tot snel😘 xxx