Auteur Topic: [kandidaat] Jolien  (gelezen 71275 keer)

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Jolien
« Reactie #400 Gepost op: 25-04-2020, 14:29:13 »
Ik vind haar ook een leuke en goede kandidaat. En ook grappig af en toe.  ::ok:: Raar, die reacties op Twitter. Ik houd het er maar op dat Twitter raar is.  :D
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [kandidaat] Jolien
« Reactie #401 Gepost op: 25-04-2020, 15:54:53 »
Ik heb op dit forum nog geen negatieve berichten gehoord. Ze is redelijk hard en fanatiek en dat hebben sommige kijkers niet graag. Zo zie ik sommigen die Bart ook niet tof vinden door zijn arrogantie.

Ik vind net spelers die fanatiek zijn en dat tikkeltje extra bieden uiterst interessant. Met personen die niets kunnen en niets durven zijn we weinig in de mol imo. Dus Bart en Jolien vind ik geweldig! En ik denk dat alle Moldeelnemers altijd positief in beeld worden gebracht, daar letten de makers echt wel op. Dus ik denk dat de haters een kleine minderheid zijn ;)

Mee eens. Juist de mega fanatieke Bart en Jolien maken het dit seizoen echt vreselijk lastig om de mol te ontdekken. Ben ook een fan van dat soort kandidaten die het spel echt voluit spelen. Bart is hilarisch en Jolien gewoon heel lastig te peilen. 

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jolien
« Reactie #402 Gepost op: 25-04-2020, 18:00:34 »
Mee eens. Juist de mega fanatieke Bart en Jolien maken het dit seizoen echt vreselijk lastig om de mol te ontdekken. Ben ook een fan van dat soort kandidaten die het spel echt voluit spelen. Bart is hilarisch en Jolien gewoon heel lastig te peilen.
Ik vind Jolien juist een open boek.

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [kandidaat] Jolien
« Reactie #403 Gepost op: 25-04-2020, 18:09:32 »
Ik vind Jolien juist een open boek.

Ja snap ik, zal komen omdat ik niet zeker ben dit seizoen en alles wat ze doet 5 keer opnieuw herinterpreteer. Maar jij denkt dat Bart de mol is meen ik? Ik vond de mol van vorig jaar ook totaal open en onverdacht, tot het einde  ;)

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jolien
« Reactie #404 Gepost op: 25-04-2020, 19:05:33 »
Ja snap ik, zal komen omdat ik niet zeker ben dit seizoen en alles wat ze doet 5 keer opnieuw herinterpreteer. Maar jij denkt dat Bart de mol is meen ik? Ik vond de mol van vorig jaar ook totaal open en onverdacht, tot het einde  ;)
Los daarvan. In Alina zou ik nog wel een mol kunnen zien maar in Jolien absoluut niet. En dat niet alleen uit hoe ze bij mij overkomt, maar ook aan de absoluut onmolse dingen die ze volgens mij gedaan heeft.

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [kandidaat] Jolien
« Reactie #405 Gepost op: 25-04-2020, 19:19:09 »
Los daarvan. In Alina zou ik nog wel een mol kunnen zien maar in Jolien absoluut niet. En dat niet alleen uit hoe ze bij mij overkomt, maar ook aan de absoluut onmolse dingen die ze volgens mij gedaan heeft.

Ik ben er ook niet 100% van overtuigd, maar voor alledrie de overblijvers is een hoop te zeggen. Bijzondere finale!

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jolien
« Reactie #406 Gepost op: 25-04-2020, 19:51:35 »
Ik ben er ook niet 100% van overtuigd, maar voor alledrie de overblijvers is een hoop te zeggen. Bijzondere finale!
Ik hoor net in mijn oortje dat er in de Bart tunnel nog precies 1 vrije plek is. Wel graag 1,5 m afstand houden.

Offline Moloproller

  • Forumlid
  • Mol, ik rol u op!
Re: [kandidaat] Jolien
« Reactie #407 Gepost op: 25-04-2020, 21:20:49 »
Ik zie Jolien als de fanatieke kandidaat van dit seizoen
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Die komen door hun enorme fanatisme verdacht over, maar spelen uiteindelijk iedereen weg en winnen het seizoen.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Dus ik verwacht haar niet als mol, maar als winnaar.
#HetIsTochWaarZeker!?

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [kandidaat] Jolien
« Reactie #408 Gepost op: 26-04-2020, 00:06:03 »
Ik hoor net in mijn oortje dat er in de Bart tunnel nog precies 1 vrije plek is. Wel graag 1,5 m afstand houden.

 ::rofl::

Ja met die nipte molverdenkverdeling hier kan één zieltje nog verschil maken ook. Neuh blijf hier zitten  ::ok::

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jolien
« Reactie #409 Gepost op: 26-04-2020, 00:12:10 »
::rofl::

Ja met die nipte molverdenkverdeling hier kan één zieltje nog verschil maken ook. Neuh blijf hier zitten  ::ok::
Jolien, Jolien, Jolien, Jolien,
Please don't take her just because you can

Offline Theoreticus

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jolien
« Reactie #410 Gepost op: 26-04-2020, 00:18:15 »
Van alle finalisten zijn 29 "staalharde bewijzen" op een rijtje gezet. Hier die van jolien:

https://newsmonkey.be/de-mol-bewijzen-jolien/
De eerste groep had dipsaus klaar. Dipsaus is klaar. Het kán niet makkelijker zijn.

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [kandidaat] Jolien
« Reactie #411 Gepost op: 26-04-2020, 00:25:25 »
Jolien, Jolien, Jolien, Jolien,
Please don't take her just because you can

Hahaha, morgen weten we meer.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jolien
« Reactie #412 Gepost op: 26-04-2020, 21:10:17 »
Is het Jolien?

Offline Mosquito

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 'ziende blind'
Re: [kandidaat] Jolien
« Reactie #413 Gepost op: 26-04-2020, 22:26:52 »
Instorting... vlucht! Zat dus mis.
'Ook een fijne dag verder...’

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Jolien
« Reactie #414 Gepost op: 26-04-2020, 22:29:47 »
Eindelijk weer een vrouwelijke winnaar ::bravo::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Jolien
« Reactie #415 Gepost op: 26-04-2020, 22:33:50 »
Toch fijn dat ze in ieder geval nog de winnaar is! ;D :-*

Offline Bzada

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jolien
« Reactie #416 Gepost op: 26-04-2020, 22:34:00 »
Geweldige kandidaat, die al eerder op Alina zat dus voor mij de terechte winnaar.
Ps: zei ze nou dat ze het grootste gedeelte van de pot gaat besteden aan 2 reisjes met de andere kandidaten/finalisten? Wat een top winnaar! Volledig terecht in mijn ogen.

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Jolien
« Reactie #417 Gepost op: 26-04-2020, 22:39:10 »
Toch fijn dat ze in ieder geval nog de winnaar is! ;D :-*

Dacht dat je van het forum weg zou blijven ;) Mooie winnares, ik dacht dat Bart zou winnen. Gelukkig ben ik voor de valreep op Alina overgestapt. Toch bleef het spannend tot het eind.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Jolien
« Reactie #418 Gepost op: 26-04-2020, 22:40:48 »
Ik van het forum wegblijven? Dat is me al 18 jaar niet gelukt. :P

Ja, knap dat Jolien nog heeft gewonnen terwijl ze nog zo twijfelde! En de vrijstelling heeft haar waarschijnlijk ook gered.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Jolien
« Reactie #419 Gepost op: 26-04-2020, 22:41:09 »
Terechte winnaar  ::bravo::