Auteur Topic: [kandidaat] Jolien  (gelezen 71546 keer)

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Jolien
« Reactie #420 Gepost op: 26-04-2020, 22:46:44 »
Fijn dat ze heeft gewonnen! Goed gedaan!  ::ok::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Jolien
« Reactie #421 Gepost op: 26-04-2020, 22:50:23 »
Ze zegt he5 in café de mol perfect ze twijfelde niet echt, als ze opbjectief keek naar de acties was er geen twijfel.  Alleen als ze de persoon alina bekeek vertrouwde ze die en dat deed haar twijfelen.

Dus daarin was alina heel sterk vertrouwen in de groep. 
Als mol zullen we het volgende week zien.

In elk geval jolien prima winnares, maar soms ook prima aangeefster voor de mol.
Zo jolien hoorde jij winnaar dan schiet ik dje alvast weg  , weg 500 euro.


Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jolien
« Reactie #422 Gepost op: 26-04-2020, 22:51:05 »
Nooit verdacht maar had ook nooit verwacht dat ze de finale zou kunnen winnen.
Volgens mij heeft ze echt een verandering doorgemaakt in het spel. Ze is het harder gaan spelen omdat ze wist dat de andere kandidaten (zoals Bart) dat ook gingen doen.
Als je van zulke sterke kandidaten zoals Christian en Bart wint, dan verdien je het 100% ja.

anoniem 30784

  • Gast
Re: [kandidaat] Jolien
« Reactie #423 Gepost op: 26-04-2020, 23:28:57 »
Pfoe, door die stoelenhint was ik echt even bang geworden dat ze toch de mol was. Nu was die hint na de vorige aflevering al ontkracht, maar ik heb me nog serieus kwaad gemaakt om het idee alleen al omdat ik bepaalde acties van haar dan niet begreep/niet heel chique vond.  ::rofl:: Als kandidate vind ik haar echter wel leuk, dus ik ben heel blij dat ze inderdaad gewoon een kandidaat is.  ;D Gefeliciteerd Jolien, goed gedaan!  ::bravo::

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jolien
« Reactie #424 Gepost op: 26-04-2020, 23:31:52 »
Die stoel heeft ze zelf al verklaard in een interview trouwens  ::ok::

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jolien
« Reactie #425 Gepost op: 26-04-2020, 23:44:06 »
Toen ze als winnaar bekend werd gemaakt zat ik zo van: zie je, dus toch Bart. Oh nee, toch niet  ::rofl::

Ze heeft het slim gespeeld, precies de pientere madam waarvoor ik haar aanzag in aflevering 1. Ik heb haar nooit als mol overwogen maar wel als de slimme kandidaat. Denk dat ze inderdaad door de vrijstelling wat beter haar gedachten op een rij kon zetten richting haar vriendin Alina, die zo bekeken toch wel de mol moest zijn. Moet je ook maar kunnen in de bubbel die De Mol heet. Dus proficiat met de winst.

Na de sneer van Sanne de van Jolien. Alleen daarom al, het oprechte reageren/balen na afloop van een proef zal me bijblijven  ;D ::hug::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Retuow

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jolien
« Reactie #426 Gepost op: 26-04-2020, 23:44:39 »
Proficiat! Bijzonder verdiend, en ook mij 'in het ootje genomen'.

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jolien
« Reactie #427 Gepost op: 26-04-2020, 23:44:46 »
Hele slimme dame, echt een geweldige winnares. ::bravo::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [kandidaat] Jolien
« Reactie #428 Gepost op: 27-04-2020, 00:14:12 »
Prima winnaar, super mol, prima verliezend finalist, top kandidaten. Dat vat het wat mij betreft prima samen.
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [kandidaat] Jolien
« Reactie #429 Gepost op: 27-04-2020, 00:27:14 »
Gefeliciteerd Jolien ::feest:: Je hebt me flink doen twijfelen, maar uiteindelijk zag ik dat je emoties oprecht waren. En je bent oprecht een verdiende winnares ::bravo::
...óf niet!

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jolien
« Reactie #430 Gepost op: 27-04-2020, 03:39:56 »
Ik ben blij dat Jolien gewonnen heeft, een mooie winnaar! ::bravo:: En ook dat ik op tijd uit deze tunnel durfde stappen, al was het naar de verkeerde tunnel. ::rofl:: Gefeliciteerd, Jolien, je hebt het heel goed gedaan!! ::joehoe::

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jolien
« Reactie #431 Gepost op: 27-04-2020, 07:08:56 »
Nooit verdacht maar had ook nooit verwacht dat ze de finale zou kunnen winnen.
In het begin wel gespreid, en toen heeft Jolien in het begin wel tot een groepje outsiders behoord, maar is nooit mijn hoofdverdachte geweest. Dit was al voor de serie begon de mol.

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jolien
« Reactie #432 Gepost op: 27-04-2020, 08:19:32 »
Uiteraard terechte winnares, maar blijkbaar was het Bart die nog voor verwarring zorgde in de groep en niet Jolien? Of zat oa Christian toch op Jolien?

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jolien
« Reactie #433 Gepost op: 27-04-2020, 09:15:01 »
Citaat
Iemand die duidelijk niet op het verkeerde pad te brengen was is Jolien. Zij kon De Mol ontmaskeren en gaat met de groepspot van 22.835 euro naar huis

"In de eerste aflevering heb ik nochtans in mijn boekje geschreven dat ik totaal nog geen idee had van mijn mol, maar zeker niet Alina", zegt Jolien. "Ik had haar gevraagd: 'jij bent de mol toch niet?' en ze zei zo overtuigend 'maar nee gij' dat ik dacht: 'die kan ik afschrijven'. In aflevering twee is die mening gelukkig veranderd en stond ze weer op mijn radar. Het is moeilijk om echt een moment te prikken, maar is was pas echt op mijn hoede toen ze Dorien en mij liet armworstelen met de reus. Zeker na het vertrek van Bruno bleef dat door mijn hoofd spoken. Vanaf dat moment heb ik redelijk wat antwoorden op haar ingezet. Ik heb heel lang niet willen geloven dat Alina de mol was, maar na elke eliminatie schreef ik alle gestelde vragen en mijn antwoorden op in mijn boekje. Zo kon ik uitrekenen, door alle overlappingen, hoeveel vragen ik op elke kandidaat had ingevuld. Naargelang er kandidaten uitvielen, was het snel duidelijk dat ik Alina best heel goed in de gaten moest houden."

Mooi om te lezen wanneer Jolien Alina in de smiezen kreeg. Dus toch bij de Vradeto trappen omdat je inderdaad geen vrouwen laat worstelen met een reus. Maakt ook de babbelbox een mooi fragment om terug te kijken net zoals het dinner met de mol ;D
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Jolien
« Reactie #434 Gepost op: 27-04-2020, 09:15:06 »
Bizar. Ben benieuwd naar volgende week.

Offline Theoreticus

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jolien
« Reactie #435 Gepost op: 27-04-2020, 11:59:41 »
Heel goed gespeeld van Jolien en een zeer verdiende overwinning ::bravo::
De eerste groep had dipsaus klaar. Dipsaus is klaar. Het kán niet makkelijker zijn.

Offline Daslan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jolien
« Reactie #436 Gepost op: 27-04-2020, 15:07:52 »
Erg terechte winnares, alhoewel het Bart ook gegund was. Heeft het erg tactisch en af en toe vrij hard gespeeld. Ik vind het ook wel leuker in de Belgische versie dat ze de onderlinge bondjes niet expliciet bespreken/aantonen in de afleveringen. Want dat Jolien en Alina veel samen deden/bespraken was duidelijk, maar gelukkig besteden ze daar niet iedere aflevering 5-10 minuten aan.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Jolien
« Reactie #437 Gepost op: 27-04-2020, 23:12:25 »
Inderdaad terechte winnaar. Vermoedelijk heeft ze het maar nipt van Bart gewonnen. Dat zien we zondag.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Jolien
« Reactie #438 Gepost op: 28-04-2020, 23:07:09 »
Uiteraard terechte winnares, maar blijkbaar was het Bart die nog voor verwarring zorgde in de groep en niet Jolien? Of zat oa Christian toch op Jolien?

Ik denk zelf dat Christian ook op Alina zat, maar dat Bart de voorlaatste test iets beter heeft gemaakt. Christian gaf bijvoorbeeld aan dat hij Alina erg verdacht vond bij de boodschappen.

Bart zei na afl. 7 dat het verschil waarschijnlijk in een paar vragen zat.  ::vergroot:: Ik vermoed dat Bart hierin gelijk heeft. Volgens mij bespraken Bart en Christian ook veel dingen met elkaar.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Daslan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jolien
« Reactie #439 Gepost op: 28-04-2020, 23:23:33 »
Ik ben vandaag maar eens op twitter gaan kijken en heb gemerkt dat er een behoorlijke groep 'Jolien-haters' is. Waar ik persoonlijk niks van snap. Ik vind dat ze het erg leuk speelt of ze nou de mol is of kandidaat. Iemand hier die misschien kan uitleggen wat mensen zo irritant aan haar vinden?  ::ohno::


https://www.vier.be/video/gert-late-night/jolien-over-reacties-online-traan-gelaten-maar-geprobeerd-deze-te-vermijden

Blijkbaar heeft ze zelf toch nog wat meegekregen. Ik snap echt niet waarom mensen dat soort dingen plaatsen, maar ach. Hopelijk heeft ze ook wel eens een kijkje genomen hier of op het Belgische forum zodat ze heeft gezien dat ze wel gewoon geliefd was ook. Top winnares!