Auteur Topic: [kandidaat] Dorien  (gelezen 11401 keer)

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Dorien
« Reactie #20 Gepost op: 9-03-2020, 09:00:58 »
Ja maar ja, daarna moet ze die parasail in, en vindt ze het opeens genieten? Ik heb zelf niet echt hoogtevrees, maar het lijkt me dat iemand die nog mega twijfelt op die berg niet zomaar geniet als ze aan het parasailen is? Vreemd.

Zo vreemd is dat niet, ikzelf heb ook hoogtevrees en abseilen is één van de engste zaken die er is voor mij.

Een deathride of zoals parasailen comfortabel rustig in de lucht hangen is dan weer geen probleem.

klaar voor de strijd

Offline jehnnnycash

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Dorien
« Reactie #21 Gepost op: 9-03-2020, 09:23:22 »
Zo vreemd is dat niet, ikzelf heb ook hoogtevrees en abseilen is één van de engste zaken die er is voor mij.

Een deathride of zoals parasailen comfortabel rustig in de lucht hangen is dan weer geen probleem.
Ah kijk, dat vroeg ik mij dus af ja. Ik kan me er namelijk zelf gewoon geen voorstelling bij maken.  ::ok::

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Dorien
« Reactie #22 Gepost op: 9-03-2020, 10:36:01 »
Ze is voor mij gelijk een wensmol, wat ik dus gevaarlijk vind ;D

Same  ::rofl:: ik vind haar ook echt zo leuk, ze mag echt niet weg
Frankje Lapi

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Dorien
« Reactie #23 Gepost op: 9-03-2020, 11:36:25 »
Ik zou als Mol denk ik niet doen zoals Dorien deed in de opdracht op het water: met de verrekijker Bart in de kajak niet zien. Je maakt je er verdacht mee terwijl het meer mogelijkheden tot mollen had geboden wanneer ze Bart wél had gezien. Had hij een fout antwoord getoond dan kan je er als Mol makkelijk in meegaan.

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [kandidaat] Dorien
« Reactie #24 Gepost op: 9-03-2020, 11:38:28 »
Ik zou als Mol denk ik niet doen zoals Dorien deed in de opdracht op het water: met de verrekijker Bart in de kajak niet zien. Je maakt je er verdacht mee terwijl het meer mogelijkheden tot mollen had geboden wanneer ze Bart wél had gezien. Had hij een fout antwoord getoond dan kan je er als Mol makkelijk in meegaan.

Dat is waar, maar Bart had volgens mij wel heel veel goed, toch? (Niet dat Dorien dit wist trouwens).
Woosie down?

anoniem 30784

  • Gast
Re: [kandidaat] Dorien
« Reactie #25 Gepost op: 9-03-2020, 11:43:24 »
Ja, het is toch wel een risico om een 3e iemand erbij te betrekken omdat diegene inderdaad veel goed kan hebben. Als je als duo twijfelt, kan een derde persoon raadplegen voor jou als mol dan juist verkeerd uitpakken.

Verder vind ik Dorien ook wel opzichtig mollen soms, waardoor ik twijfel aan of ze dan de mol is... maar tot nu toe heb ik de meest concrete en invloedrijke molacties gezien van de parasailers bij opdracht 3, dus houd ik het maar bij haar. ::ok::

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Dorien
« Reactie #26 Gepost op: 9-03-2020, 11:45:05 »
Dat is waar, maar Bart had volgens mij wel heel veel goed, toch? (Niet dat Dorien dit wist trouwens).

Klopt, Bart gaf het ene na het andere goede antwoord. Dus uiteindelijk was het voor Dorien als ze de Mol zou zijn lastiger geweest om te mollen als ze de antwoorden wel had gezien. En zoals het nu uitpakte was het ook leuker met die gefrustreerde Bart op het water. (Maar wat je zegt: dat kon Dorien niet weten. Of ze heeft het wel goed ingeschat.)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Dorien
« Reactie #27 Gepost op: 9-03-2020, 12:04:50 »
Same  ::rofl:: ik vind haar ook echt zo leuk, ze mag echt niet weg
Ik was zo bang dat ze de eerste afvaller ging zijn ;D, was echt gillen ::hypocriet::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline vickypollard

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Dorien
« Reactie #28 Gepost op: 9-03-2020, 14:08:04 »
Same  ::rofl:: ik vind haar ook echt zo leuk, ze mag echt niet weg
Ik verbaas me altijd een beetje over dat mensen kandidaten leuk vinden die zich dommig, klungelig en irritant gedragen :P Zelfde met Johan en Leonie in WIDM. Zelf erger ik me echt mateloos aan dat soort mensen  ::)

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [kandidaat] Dorien
« Reactie #29 Gepost op: 9-03-2020, 15:50:05 »
Ik ben nog geen fan van Dorien, maar wie weet komt dat nog. Eens met Vickypollard overigens. Al vond ik Johan nog wel wat grappige opmerkingen maken.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Dorien
« Reactie #30 Gepost op: 10-03-2020, 00:19:46 »
Dorien erg verdacht want geeft zichzelf op als iemand met veel algemene kennis en dan bijvoorbeeld niet weten dat Eine kleine Nachtmusik van Mozart is.

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Dorien
« Reactie #31 Gepost op: 10-03-2020, 09:37:45 »
Hoop dat de mol dat kaartje van Sven Nys eens kan stelen van haar.
Zou een eenvoudige sabotage zijn waarna Dorien helemaal kapot is.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Dorien
« Reactie #32 Gepost op: 10-03-2020, 10:23:34 »
Maar ga je je in aflevering 1 al zo in de kijker zetten als mol?

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Dorien
« Reactie #33 Gepost op: 15-03-2020, 18:28:53 »
Ik denk dat ze voor veel kandidaten een afleiding gaat zijn in hun zoektocht naar de mol. Ik vond haar vlak na de aflevering wel even verdacht, maar ze zou de zoveelste mol zijn die zich verschuilt achter hoogtevrees en onhandigheid. Dat de productie graag een verrassende en onverwachte mol heeft spreekt dus tegen haar.

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [kandidaat] Dorien
« Reactie #34 Gepost op: 15-03-2020, 20:13:15 »
Voorlopig een paar verdachte zaken:

- niet hard kunnen (willen?) lopen op de berg.
- kano met Bart niet spotten met de verrekijker.
- weinig goede antwoorden (samen met Christian) hangend aan de paraglider.

Mijn mol voor aflevering 1. Opmerkelijk vond ik ook haar uitspraak dat ze "twijfelt of ze fysiek nog in orde is" in haar voorstelfilmpje en dat met haar 27 jaar. Ik associeer een wellness-uitbaatster toch wel wat meer met iemand die een goede lichamelijke conditie heeft.

Kijken wat vanavond brengt.
Winnaar Klassiekers Pool 2023

anoniem 30784

  • Gast
Re: [kandidaat] Dorien
« Reactie #35 Gepost op: 15-03-2020, 23:54:41 »
Ik heb net de aflevering gekeken dus ik moet nog even alles verwerken, maar....

Nadat getoond is bij de testbiechten dat ze een duidelijke hoofdverdachte had en dat dat afvaller Bruno was, keldert ze toch flink op mijn verdachtenlijstje. In het vorige seizoen werd het volgende gedaan:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Ik denk dat deze testbiecht slechts de aflevering heeft gehaald om Dorien verdachter te maken... als ze de mol is, zou dit niet getoond zijn.

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Dorien
« Reactie #36 Gepost op: 16-03-2020, 13:29:50 »
Inderdaad, hierdoor streep ik haar ook af.
Pure montage verdachtmaking die ze over het algemeen nooit bij de mol uitvoeren.

En je wist dan ook meteen dat Dorien niet zou afvallen, want dan kon iedereen Bruno afstrepen.
« Laatst bewerkt op: 16-03-2020, 13:31:29 door Betonmol »

anoniem 30784

  • Gast
Re: [kandidaat] Dorien
« Reactie #37 Gepost op: 16-03-2020, 13:35:38 »
En je wist dan ook meteen dat Dorien niet zou afvallen, want dan kon iedereen Bruno afstrepen.

Toen ik dat hoorde was ik ervan overtuigd dat Bruno af zou vallen.. et voila.  ::rofl::

Verder vond ik naar truffels zoeken niet de beste molpositie. Het vinden van het hondje was naar mijn mening niet zo heel moeilijk en het lijkt me lastig voor een mol om te onthouden waar de truffel precies lag (als de mol dit al wist). Ook zou ik als mol dan zelf de hond aan de lijn willen hebben, je partner wegleiden van de plek waar een truffel ligt is wat moeilijker.. Deze opdracht was de plek geweest waar ik als mol het minst graag had gestaan.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Dorien
« Reactie #38 Gepost op: 16-03-2020, 20:20:53 »
Mee eens. De taart en de champagneglazen boden de beste mogelijkheden. Waarmee je dus al zowat kunt gaan kaderen naar vier mensen. Daarbij zitten ook nog eens drie vrouwen, dus durf ik het wel aan: de Mol is een vrouw.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [kandidaat] Dorien
« Reactie #39 Gepost op: 17-03-2020, 10:19:56 »
Van mij mag ze best afvallen  :-X