Auteur Topic: [kandidaat] Dorien  (gelezen 11395 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Dorien
« Reactie #40 Gepost op: 17-03-2020, 10:37:05 »
Van mij mag ze best afvallen  :-X

En waarom? Ik ben wel benieuwd hoe ze ermee omgaat nu haar Mol Bruno weg is. Ze lijkt niet de fanatiekste molspeurder maar misschien dat dat verandert nu blijkt dat haar molkeuze misschien te makkelijk (op gevoel) gemaakt was.

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Dorien
« Reactie #41 Gepost op: 17-03-2020, 10:43:08 »
Ik denk dat het een woordgrapje was.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [kandidaat] Dorien
« Reactie #42 Gepost op: 17-03-2020, 10:52:22 »
beide, ik hou helemaal niet van dit soort kandidaten laat staan mollen... Het zuigt iets te veel in mijn ogen... En het gedrag is als Mol té classic en uitgeMOLken ondertussen vind ik... En ik hou ook van woordgrappen  :-X

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Dorien
« Reactie #43 Gepost op: 17-03-2020, 10:58:40 »
Grappen maken is natuurlijk prima maar houd het dan wel respectvol naar de kandidaten toe. Grappen over iemands uiterlijk zijn dat niet.

Offline Farai

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Dorien
« Reactie #44 Gepost op: 17-03-2020, 11:59:42 »
Persoonlijk irriteer ik mij ontzettend aan Dorien. Dat treineren en langzaam lopen wil ik dan ook liever niet als molactie zien. In mijn ogen is dat echt een te afwachtende/passieve molactie.

Puur subjectief dit natuurlijk, maar ik zeg nu even: Dorien is niet de mol!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Dorien
« Reactie #45 Gepost op: 17-03-2020, 12:04:53 »
Favoriete kandidaat ::bravo::, wat een leuk mens vol humor en spontaniteit.


Heb haar deze aflevering wel met potlood doorgestreept als mol, denk niet dat ze het nog is ondanks dat ze wel een wensmol blijft.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Dorien
« Reactie #46 Gepost op: 17-03-2020, 12:55:43 »
Dat treuzelen en inspelen op de onhandigheid is iets waar al eerder mollen zich van bediend hebben . Dus an sich niks mis mee , maar ik denk dat de makers niet nog een keer dat als dekmantel voor de mol gaan gebruiken.

Beide mollen die dit ook deden en ook Dorien vond ik zeker toffe deelnemers.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [kandidaat] Dorien
« Reactie #47 Gepost op: 17-03-2020, 15:52:38 »
Grappen maken is natuurlijk prima maar houd het dan wel respectvol naar de kandidaten toe. Grappen over iemands uiterlijk zijn dat niet.
Helemaal eens, mijn opmerking ging over de inhoud van mijn post daarna, om onduidelijkheid te voorkomen. Zou nooit over iemands uiterlijk een waardeoordeel geven en kan me daaran ergeren als iemand dat zou doen. Nogmaals dan: van mij mag Dorien het spel verlaten; ik heb het niet op zulke rollen in dit spel...

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Dorien
« Reactie #48 Gepost op: 18-03-2020, 18:48:20 »
Vreesmol.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Dorien
« Reactie #49 Gepost op: 22-03-2020, 15:50:56 »
Toen Dorien s morgens na het kamperen naar het uitzichtspunt moest lopen - waar Salim de echo laat klinken - was ze weer als laatste (Els al eerste). Dorien zou hier dan weer expres langzaam hebben gelopen, nu buiten een opdracht om.
Het is waarschijnlijker dat ze wel haar best doet om in de bergen te wandelen, maar dat het gewoonweg bij haar niet sneller kan.
« Laatst bewerkt op: 22-03-2020, 15:52:31 door foxhunter »

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Dorien
« Reactie #50 Gepost op: 22-03-2020, 19:49:28 »
Het is waarschijnlijker dat ze wel haar best doet om in de bergen te wandelen, maar dat het gewoonweg bij haar niet sneller kan.
Mee eens.

Offline vriendlief

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Dorien
« Reactie #51 Gepost op: 22-03-2020, 23:11:46 »
Ik schrijf haar af als mogelijke mol.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Dorien
« Reactie #52 Gepost op: 22-03-2020, 23:27:42 »
Ik had dat al gedaan op basis van de tactiek van onhandigheid. Is wel een tactiek dje werkt , maar die al twee mollen voor haar hebben gebruikt en ik niet dat ze nig een keer zo n mol meepakken.

Nu na de bibliotheek is het echt voor mij zeker geen mol.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Dorien
« Reactie #53 Gepost op: 22-03-2020, 23:41:32 »
Eens met Tarbozan en Vriendlief  ::ok:: De onhandigheid kun je uitvergroten en als dekmantel benutten maar aan de lijn naar de minotaurus valt beter te mollen, als ook bij de opgravingen want je kunt en de sculpturen foutief beoordelen.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Dorien
« Reactie #54 Gepost op: 23-03-2020, 00:49:36 »
Ik vond haar reactie één van de meest echte reacties, dus helemaal afgeschreven nu ::jaja::.

Nog wel steeds favorietje ::love::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Dorien
« Reactie #55 Gepost op: 23-03-2020, 01:11:49 »
Voor mij helaas geen toegevoegde waarde aan dit programma. Toffe vrouw, maar ze houdt echt alles wat tegen

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Dorien
« Reactie #56 Gepost op: 23-03-2020, 01:37:42 »
Voor mij helaas geen toegevoegde waarde aan dit programma. Toffe vrouw, maar ze houdt echt alles wat tegen
Ook wel een beetje mee eens, verwacht ook dat ze binnenkort afvalt. Maar het is en blijft De Mol natuurlijk, misschien komt ze nog wel eens ergens verrassend uit de hoek  ::jaja::

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Dorien
« Reactie #57 Gepost op: 23-03-2020, 08:02:02 »
Ze is nog een beetje stilletjes, komt niet echt los. Wie weet vanaf aflevering 4. :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Online MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [kandidaat] Dorien
« Reactie #58 Gepost op: 23-03-2020, 10:18:33 »
Ik weet ook niet wat ik van haar moet vinden. Ze voegt voor mij niet echt iets toe aan het programma momenteel :(


Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Dorien
« Reactie #59 Gepost op: 23-03-2020, 10:57:40 »
Ik denk wel dat ze veel humor en luchtigheid aan de groep toevoegt en dat het een heel fijn mens is. Zie ook de extra beelden dat ze buiten staan te bewegen en dansen. ::dans::