Auteur Topic: [kandidaat] Dorien  (gelezen 11403 keer)

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [kandidaat] Dorien
« Reactie #80 Gepost op: 31-03-2020, 23:37:48 »
Het ontdekken van de telefoon onder de eettafel bleek cruciaal voor het welslagen van de opdracht. Super onmols.


(@Heinz: ik zou in aflevering 1 niet ál die quizvragen in de paraglider apart doen, toch? Ik zou zeggen dat "beantwoordt in de paraglider ___ vragen goed en ___ vragen fout" volstaat, toch?)
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline joost2014

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Dorien
« Reactie #81 Gepost op: 1-04-2020, 00:46:46 »
Wat mij opviel is dat ze tegen Bart zei (en uitbeelde): 'Bart wij gaan lekker eten, yumyum' (zoiets weet het niet precies meer).

Ik dacht meteen.. Hoe weet jij dat je gaat eten??!!

Bourgondiër. Kan ook een quiz over eten zijn zonder zelf te eten bijvoorbeeld. Erg verdacht!
Ben jij de mol?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Dorien
« Reactie #82 Gepost op: 1-04-2020, 08:00:49 »
(@Heinz: ik zou in aflevering 1 niet ál die quizvragen in de paraglider apart doen, toch? Ik zou zeggen dat "beantwoordt in de paraglider ___ vragen goed en ___ vragen fout" volstaat, toch?)

Het leek me goed om dit soort dingen wat genuanceerder uit te pluizen door verschillen aan te geven in wie er initiatief neemt tot een goed of fout antwoord en wie er bijvoorbeeld slechts op aanhaakt. Ook leek het me interessant om zo aan te kunnen geven wat de gevolgen van sommige antwoorden waren op de snelheid van de Aquaspeed Extreme en het er al dan niet vanaf vallen van kandidaten.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Dorien
« Reactie #83 Gepost op: 8-04-2020, 13:48:44 »
Dorien liet in aflevering 5 twee mogelijke molacties zien: fototoestel opbergen en zonder geld in de taxizone aankomen, o.a. omdat zij zelf het poortje te smal vond en later er weinig tijd meer was.

Maar haar ultieme molactie is dan:

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Dorien
« Reactie #84 Gepost op: 8-04-2020, 13:55:32 »
Kan je de ultieme molactie eens uitleggen?  ::rofl::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Dorien
« Reactie #85 Gepost op: 8-04-2020, 17:37:55 »
Acties die ik heb toegevoegd aan de kandidatenpagina van Dorien:

Aflevering 5:

  • Zegt BV's te herkennen en de boekskes te lezen en meldt zich aan als fotograaf
  • Vormt met verkenner Christian een duo in het winkelcentrum
  • Houdt zich niet aan de regel van de paparazzo om het fotoestel altijd om je nek te dragen
  • Zegt te "sukkelen met die stomme Kodak"
  • Kan Christian lastig bijbenen en is te laat om de BV te fotograferen wanneer hij uit de winkel in de wagen stapt
  • Kiest met Christian een foto uit waar de vriend van Jolien op zou moeten staan, wat niet klopt
  • Kiest met Christian een foto uit waarop Willy Sommers niet herkend wordt door de broer van Christian
  • Besluit om niet te proberen door de poort van 300 euro te rijden omdat haar vriend zegt dat het heel krap is en ze geen instructies van Christian krijgt
  • Rijdt zonder door een poort te zijn gereden op verzoek van Christian naar de taxizone en kan dus niets meer verdienen
  • Rijdt op verzoek van Christian 50 km/h om te testen waar de auto uitkomt en dat blijkt nipt in X1
  • Houdt zich op de achtergrond bij de speciale eliminatie, vindt het goed dat haar pijl wordt uitgekozen, zegt Christian niet nerveus te vinden, stemt op Jolien en vraagt zich af waarom Christian ineens naar Alina switcht

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Dorien
« Reactie #86 Gepost op: 8-04-2020, 23:42:09 »
Kan je de ultieme molactie eens uitleggen?  ::rofl::
🤔 Ja hoor. De mol had bij deze opdracht zo zijn best gedaan om te mollen en toch was deze opdracht nog gelukt. (Dagboek van de mol)
Bart zei het al: die Dorien die kan eeeten.

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Dorien
« Reactie #87 Gepost op: 13-04-2020, 01:19:08 »
Dorien interview op HLN.be:

Wie is volgens jou de mol?
Dat ga ik nog even voor mezelf houden, maar voor mij is de mol nog steeds diegene waar ik al mijn vragen tijdens mijn laatste eliminaties heb op ingezet.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Dorien
« Reactie #88 Gepost op: 13-04-2020, 01:19:39 »
Ze zei ook dat ze de eerste 2 afleveringen vol op Bruno heeft ingezet  ::oink::

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Dorien
« Reactie #89 Gepost op: 13-04-2020, 01:21:49 »
Toffe kandidate.  ::bravo:: Jammer dat ze het spel heeft moeten verlaten.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Dorien
« Reactie #90 Gepost op: 13-04-2020, 13:06:23 »
Daar ging mijn favoriet :(, maar ze is ver gekomen ::bravo::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Dorien
« Reactie #91 Gepost op: 13-04-2020, 13:50:50 »
Voor iedereen die van Dorien genoten heeft, kijk zeker ook haar interview in Café De Mol: https://www.vier.be/video/cafedemol/cafe-de-mol-seizoen-3/cafe-de-mol-s3-aflevering-7 ::bravo::

Offline BobW

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Dorien
« Reactie #92 Gepost op: 13-04-2020, 15:30:59 »
Voor iedereen die van Dorien genoten heeft, kijk zeker ook haar interview in Café De Mol: https://www.vier.be/video/cafedemol/cafe-de-mol-seizoen-3/cafe-de-mol-s3-aflevering-7 ::bravo::

Heerlijk interview, maar gelukkig worden de reguliere afleveringen ondertiteld  ::rofl::

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [kandidaat] Dorien
« Reactie #93 Gepost op: 13-04-2020, 15:32:44 »
Heel jammer  :(
Ze was toch wel mijn favoriet.

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Dorien
« Reactie #94 Gepost op: 13-04-2020, 21:40:47 »
Jammer, leuke kandidaat. ::bravo::
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline Daslan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Dorien
« Reactie #95 Gepost op: 1-05-2020, 14:03:40 »
Doriens bericht in de facebookgroep:

Dag hiejete sjakosjen!

Eerst en vooral wil ik die 9 schatjes, die ik in Griekenland heb leren kennen, in de bloemetjes zetten. Ik ben zo blij dat jullie de eerste dag op die rotsen mij er niet gewoon hebben afgegooid 😂 en dat jullie ondanks dat we toch volop in het spel zaten, heel begripvol en geduldig waren. Toen wist ik al: amai, wanne groep! Is misschien vanzelfsprekend voor jullie, maar voor mij is het dat niet ❤️.

Het was een ongelofelijk leuk avontuur, los boven al mijn verwachtingen! En dat komt natuurlijk door die 9 toppers. Ieder met zijn/haar unieke persoonlijkheid, maar wat een mooie blend als resultaat. Zo’n mooie, leuke en grappige mensen, een droom dat uitkwam om in deze groep te zitten. Onze herinneringen zijn voor altijd, dat kunnen ze ons nooit meer afpakken! We gaan alleen voor nieuwe zorgen 😉.

We zijn met ons gat in de boter gevallen... en dat komt natuurlijk door die fantastische crew die ons iets heel bijzonder heeft gegeven. Niet normaal hoeveel passie zij hebben voor hun werk, echt allemaal! Nooit verwacht
dat alles rond het spel ook zo leuk ging worden... Waanzin! We hebben toch wat afgelachen, gegeten, gedronken en vooral genoten. Dikke merci ❤️

En jullie, straffe molloten, doe verder met jullie knap speurwerk! Het was vanaf dag 1 zo leuk om het allemaal te lezen. Heel leuk dat alles wat hier verschijnt ook respectvol is naar het programma De Mol en naar ons als kandidaten, echt top! Alleen maar leuke & positieve berichten. 🙌🏼 En ook jij, Marc, ferm dat je deze groep in goede banen doet leiden, dat je hier je hart en ziel insteekt, super!

Volgend jaar speur ik graag met jullie mee 😉

Dikke kus,
Dorien