Auteur Topic: [kandidaat] Christian  (gelezen 15087 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
[kandidaat] Christian
« Gepost op: 1-03-2020, 20:52:44 »


Consultant

Leeftijd: 26

Woonplaats: Brussel

De enige Limburger van het gezelschap, maar na zijn studies Handelsingenieur inwoner van Brussel geworden. Gevatte en pientere kerel die aan het begin van een carrière als consultant staat. In zijn vrije tijd durft hij al eens achter zijn drumstel te gaan zitten.

Bron: wieisdemol.be
« Laatst bewerkt op: 1-03-2020, 21:08:01 door Heinz »

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Christian
« Reactie #1 Gepost op: 1-03-2020, 21:36:17 »
Wat enorm veel mimiek heeft deze gast. Bij alles wat Hij zegt, is er enorm veel beweging in heel zijn gezichten. Krijg wel hoop als Ik hoor dat hij een keer spreekt over ons tegen de mol. Hoop dat hij probeert om eerst te denken als groep alvorens Erin te vliegen

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Christian
« Reactie #2 Gepost op: 1-03-2020, 21:37:09 »
Kan wel eens de winnaar worden

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Christian
« Reactie #3 Gepost op: 1-03-2020, 22:07:37 »
Was ook mijn gedachte dat hij eerder iemand is die het spel doorziet, dan dat hij nu direct een mogelijke mol is.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Christian
« Reactie #4 Gepost op: 1-03-2020, 22:09:00 »
Langs de andere kant, Pieter als priester hebben ze ook mol gemaakt. Dat was toen ook de meest opvallende deelnemer

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [kandidaat] Christian
« Reactie #5 Gepost op: 2-03-2020, 02:10:06 »
vet dan iemand als christian ook een kans krijgt om mee te doen aan de mol, lijkt me een erg slimme kandidaat
chipsverslaafde <3

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Christian
« Reactie #6 Gepost op: 2-03-2020, 18:47:35 »
Sympathieke en goedlachse gast die Christian met idd veel mimiek.
Drumt ook net als ik  8) Ik acht hem wel ertoe in staat om de mol te ontmaskeren als winnaar.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline vickypollard

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Christian
« Reactie #7 Gepost op: 2-03-2020, 19:44:51 »
Ben benieuwd hoe de opdrachten uitpakken voor hem. Kan me zo wel opdrachten inbeelden waar je meer lengte voor nodig hebt (al was het al omdat iets op een tafel ligt of zo). Ondanks dat Gilles aangaf dat hij alles kan, neem ik aan dat ze er op sommige punten toch rekening mee gehouden hebben :)

Hoe dan ook: sympathieke vent en mijn gevoel zegt ook dat hij ver gaat komen (uiteraard nergens op gebaseerd)

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Christian
« Reactie #8 Gepost op: 2-03-2020, 23:47:57 »
Zijn aanwezigheid in meerdere proeven zou bij  de makers wel inderdaad soms voor extra uitdaging kunnen zorgen. Maar ik denk dat ze dat wisten toen ze hem meevroegen.  Voor mij is de gedachte dat hij mogelijk ver zou komen, gebaseerd op zijn uitspraak dat het misschien wijs zou zijn om als groep de mol proberen te vangen ( hij is een van de eersten die het bij het ontmaskeren heeft over wij).

Ik vind dat een teken dat hij nadenkt en beseft dat als ze Met 5 kandidaten zijn en kunnen samen denken over hoe een proef aan te pakken, dat ze dan mogelijke molacties kunnen voorkomen . Misschien komt er niks van uit in de praktijk, maar hij lijkt een plan te hebben  ;D

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Christian
« Reactie #9 Gepost op: 4-03-2020, 14:57:28 »
Ben benieuwd hoe de opdrachten uitpakken voor hem. Kan me zo wel opdrachten inbeelden waar je meer lengte voor nodig hebt (al was het al omdat iets op een tafel ligt of zo). Ondanks dat Gilles aangaf dat hij alles kan, neem ik aan dat ze er op sommige punten toch rekening mee gehouden hebben :)

Bij de Mol maakt het natuurlijk ook niet altijd uit, want je kan hiermee ook weer verdachtmakingen op je krijgen ::jaja::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Christian
« Reactie #10 Gepost op: 4-03-2020, 23:39:56 »
Lijkt me wel eens interessant om zo iemand eens aan het werk te zien in De Mol, maar ik ben ervan overtuigd dat dat helemaal goed komt en mooie momenten zal opleveren!  ::love::
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Online Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Christian
« Reactie #11 Gepost op: 8-03-2020, 14:32:12 »
CHRISTIAN:
- 26 jaar, Brussel en hij is een consultant.
- Doet mee omdat je in De Mol allemaal zotte dingen kan meemaken en ook altijd een zotte groep hebt. Het is spannend doordat er een saboteer is en daarom lijkt het hem een fantastisch avontuur en een zaliger ervaring om mee te doen.
- Hij denkt dat hij gezonde schrik heeft voor hoogtes, maar hij probeert dat te overwinnen. Insecten heeft Christian ook niet graag.
- Hij zou een goede Mol zijn omdat mensen in de omgeving hem snel in vertrouwen nemen en hij kan goed overweg met verschillende soorten personen.
- Hij zou geen goede Mol zijn omdat hij teveel een flapuit is en zo zou hij zichzelf kunnen verraden in het spel.
- Zijn doel in het spel als Mol is om de groep bijeen te houden en op die manier de Mol te slim af zijn. Zo kunnen ze als groep sterker zijn dat die ene persoon die alles moet saboteren. Zijn tweede doel is om zo lang mogelijk in het spel te blijven.

Ik heb heel veel respect voor hem!  ::love:: Heel interessante kandidaat met een tactiek die we niet vaak zien. Hij lijkt dus echt goed daarover hebben nagedacht. Ik denk dat hij ver kan geraken in het spel.
Ik twijfel eraan of hij wel echt een flapuit is, kan iets zijn dat hij heeft moeten bedenken om zichzelf in te dekken als Mol, maar daar zullen we vanaf vanavond wel achter komen. Met zijn kleiner gestalte is hij net zoals Pieter de priester de opvallendste kandidaat. Hij zou De Mol kunnen zijn en hij is mijn wensmol!
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline vickypollard

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Christian
« Reactie #12 Gepost op: 8-03-2020, 23:55:08 »
Zijn opmerking over hoe mensen op hem reageren en dat hij opgemerkt dacht te hebben dat iemand hem voor de tweede keer zag, vond ik enorm interessant. Leuk voordeel ook wel :)

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [kandidaat] Christian
« Reactie #13 Gepost op: 8-03-2020, 23:56:57 »
Langs de andere kant, Pieter als priester hebben ze ook mol gemaakt. Dat was toen ook de meest opvallende deelnemer

Ja, dat was ook mijn redenering om hem juist niet als schot-voor-de-boeg-mol te kiezen. Wel een ontzettend leuke kandidaat. En zijn ouders hadden groot gelijk.
Woosie down?

Offline vickypollard

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Christian
« Reactie #14 Gepost op: 8-03-2020, 23:58:12 »
...

En zijn ouders hadden groot gelijk.
Nou ja... ;)

Offline Poekie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Christian
« Reactie #15 Gepost op: 9-03-2020, 00:08:09 »
Zijn opmerking over hoe mensen op hem reageren en dat hij opgemerkt dacht te hebben dat iemand hem voor de tweede keer zag, vond ik enorm interessant. Leuk voordeel ook wel :)

Ja vond ik ook erg interessant. Ik denk dat hij heel ver kan komen, zie hem wel als winnaar...

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Christian
« Reactie #16 Gepost op: 9-03-2020, 00:25:04 »
Inderdaad een potentiële winnaar.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Christian
« Reactie #17 Gepost op: 9-03-2020, 16:03:20 »
Of een heeele fanatieke mol, ik sluit het vooralsnog niet uit. Je moet natuurlijk niet naar de lengte kijken voor een mol, maar naar de acties. En deze gast is denk ik wel een van de slimsten van de groep.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Christian
« Reactie #18 Gepost op: 9-03-2020, 16:08:40 »
Ja, slimme en sympathieke gast die denk ik wel goed in de groep ligt en dus zeker een mogelijke Mol. ::jaja::

anoniem 30784

  • Gast
Re: [kandidaat] Christian
« Reactie #19 Gepost op: 9-03-2020, 18:05:16 »
 ::jaja::

Ik zie wel molpotentieel in hem.
Ik vond het ook verdacht dat hij als laatste wilde abseilen. Uiteindelijk was hij dan degene die de opdracht deed slagen... dat was toch een mogelijk mol = held momentje en deze opdracht kon de mol best laten slagen wetende dat er toch -5200 in de pot zou belanden. Zo manoeuvreer je jezelf ook makkelijker in een sleutelpositie in de volgende opdracht bovendien.
Vervolgens is hij grotendeels verantwoordelijk voor dat er 2 mensen het water invallen vanwege de foute antwoorden die hij geeft. Ook wijst hij er niet op dat er misschien beter gekeken moet worden naar de kano.

Ik vraag me wel af of de mol voor 0 euro had gekozen, dat valt toch op.. maar tegelijkertijd kan dit ook wel een manier zijn om vertrouwen te winnen denk ik. Zo stel je je wel op als iemand die het groepsbelang boven eigen gewin verkiest en ik vind het ook verdacht dat hij zich in zijn voorstelfilmpje zo profileert.. hij zegt dat hij wil dat de groep sterker is dan diegene die de boel saboteert. Maar goed, wie weet is hij wel echt zo (*kuch* zie Nathan *kuch*).
Als hij kandidaat is, zie ik hem ver komen.  ::ok::