Auteur Topic: [kandidaat] Christian  (gelezen 15083 keer)

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [kandidaat] Christian
« Reactie #80 Gepost op: 19-04-2020, 22:43:15 »
4 pagina's waarvan nog eens een heel deel over zijn mogelijke rode scherm. Ik vind het knap dat je blijft volharden foxhunter.

Nu niet meer denk ik :P

Online Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Christian
« Reactie #81 Gepost op: 19-04-2020, 22:52:08 »
Bedankt Christian voor de vele mooie momenten!  ::bravo::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Christian
« Reactie #82 Gepost op: 19-04-2020, 22:59:50 »
 ::zwaai:: Wat jammer, echt een sfeermaker, leuke kandidaat!

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Christian
« Reactie #83 Gepost op: 19-04-2020, 23:03:52 »
Helaas Christian :( Maar je was wel een ontzettend toffe kandidaat!  ::joehoe::

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Christian
« Reactie #84 Gepost op: 19-04-2020, 23:04:34 »
Hij zette 80% in op de persoon die hij dacht dat hem voor de 2de keer zag. En dat in aflevering 1. Wss dus Jolien of Alina.
« Laatst bewerkt op: 19-04-2020, 23:12:33 door Convans »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Christian
« Reactie #85 Gepost op: 19-04-2020, 23:09:22 »
Echt jammer dat Christian de finale niet heeft gehaald. Al is het wel leuk dat de drie meest verdachte personen overblijven. Topkandidaat die Christian. ::bravo::

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Christian
« Reactie #86 Gepost op: 19-04-2020, 23:17:48 »
Nee, zoooo jammer.
Tja een vrijstelling vlak voor de finale, dan word je ( in Christian zijn positie ) toch benadeeld, maar goed dat is een keuze van de makers. Vond ik vorig jaar ook al jammer dat
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
benadeeld werd.
Christian heeft het spel zo oprecht en slim gespeeld, wat had ik het mooi gevonden als dat een keer beloond zou worden. Maar het blijft natuurlijk de Mol.  :)
Voor mij denk ik de beste kandidaat die ooit al eens heeft meegedaan. Respect hoe hij dat spel heeft gespeeld, en hoe ver hij gekomen is.  ::ok::

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Christian
« Reactie #87 Gepost op: 19-04-2020, 23:31:18 »
Klopt, uit die beelden maak ik op dat Christian oorspronkelijk de rode vuurpijl had.

Na vanavond hebben we die bevestiging wel gekregen met de tete a tete met Jolien in de babbelbox. Misschien, nee dat jippie was bitter te noemen omdat Christian zijn vel wist te redden ten koste van Salim.

Zuur dat ie er nu uit ligt, omdat de tweede vrijstelling niet gepakt is. Snap niet waarom Christian bij de rode koffer bleef volharden, ik zou gegokt hebben voor geel/wit. De enige die je uit kunt sluiten was rood voor Christian. Of gewoon grijs pakken voor Jolien.

Bon, maakt niet meer uit. Ik heb genoten van Christian zijn deelname als kandidaat. Ge zijt een grote ::ok::
« Laatst bewerkt op: 20-04-2020, 10:35:52 door Joost2 »
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Christian
« Reactie #88 Gepost op: 19-04-2020, 23:43:38 »
Tsja, ik heb mijn best gedaan om hem een waardig afscheid te geven.  Gelukkig zien we hem morgen weer in Cafe de Mol. Heerlijk die humor van Christian. Een hele gezonde zelfrelativering.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Christian
« Reactie #89 Gepost op: 19-04-2020, 23:45:59 »
Toffe kandidaat!  ::bravo::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [kandidaat] Christian
« Reactie #90 Gepost op: 19-04-2020, 23:57:17 »
Jammer dat hij er uit ligt, maar dat had ik bij de anderen ook gevonden. Ik wist dat het een zware avond zou worden.
Toffe vent en een prachtige kandidaat die hopelijk met een goed gevoel afscheid heeft genomen.
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline Mosquito

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 'ziende blind'
Re: [kandidaat] Christian
« Reactie #91 Gepost op: 20-04-2020, 02:21:27 »
Een grootse kandidaat!!  ::ok::
'Ook een fijne dag verder...’

Online Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Christian
« Reactie #92 Gepost op: 20-04-2020, 05:31:46 »
Jammer dat Christian naar huis moet... Zo'n sportieve gast! Heeft zichzelf nergens verdacht willen maken. Hij had de winst of in elk geval een finaleplaats voor mij dik verdiend, maar het mocht helaas niet zo zijn. Ondanks oplettend spel denk ik, vooral in het begin. Erg van je genoten, man!! ::ok:: ::bravo::

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Christian
« Reactie #93 Gepost op: 20-04-2020, 09:14:33 »
Jammer voor het spel, hij speelde echt fanatiek en leek me ook intelligent te zijn in veel van zijn keuzes.
Ik vind het niet zo leuk dat ze in de voorlaatste aflevering nog vrijstellingen in het spel brengen. En gisteren was daar een pak geluk voor nodig, zo'n lotterij is jammer in deze fase van het spel.
De eerste koffer die je opende bepaalde veel, als je niet met zekerheid een vrijstelling wist zitten kon je weinig risico nemen. Je moet als kijker al bijna hopen dat de mol de vrijstelling had, zo bleef het eerlijk voor de rest.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Christian
« Reactie #94 Gepost op: 20-04-2020, 10:30:02 »
Na vanavond hebben we die bevestiging wel gekregen met de tete a tete met Jolien in de babbelbox. Misschien, nee dat jippie was bitter te noemen omdat Christian zijn vel wist te redden ten koste van Salim.

Zuur dat ie er nu uit ligt, omdat de tweede vrijstelling niet gepakt is. Snap niet waarom Christian bij de rode koffer bleef volharden, ik zou gegokt hebben voor geel/wit. De enige die je uit kunt sluiten. Of gewoon grijs pakken voor Jolien.


Wij kijken met een afstand maar zij zitten er middenin, op een gegeven moment weet je niet meer wat slim is.
Maar wat maakt het uit, als Christian de grijze koffier had genomen, had Jolien de witte meegenomen. Weg vrijstelling voor Christian.
Ze hadden Jolien niet als laatste moeten laten gaan maar ook dat is lastig om te beseffen als je er middenin zit.
« Laatst bewerkt op: 20-04-2020, 10:35:57 door Run »

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Christian
« Reactie #95 Gepost op: 20-04-2020, 10:38:06 »
Wij kijken met een afstand maar zij zitten er middenin, op een gegeven moment weet je niet meer wat slim is.
Maar wat maakt het uit, als Christian de grijze koffier had genomen, had Jolien de witte meegenomen. Weg vrijstelling voor Christian.
Ze hadden Jolien niet als laatste moeten laten gaan maar ook dat is lastig om te beseffen als je er middenin zit.

True, je wordt geleefd door het spel. Makkelijk praten vanaf de zijlijn en alles. En toch zou ik niemands woord voor waar aannemen in de treincoupe. En wanneer je dan toch niet als laatste de trein mag verlaten, ideale kans om jouw mol een hak te zetten dan toch zeker.

Enfin ik heb cafe de mol nog te goed. Nogmaals genieten van Christian zijn kijk op de aflevering en zijn exit ::ok::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Christian
« Reactie #96 Gepost op: 20-04-2020, 10:54:02 »
True, je wordt geleefd door het spel. Makkelijk praten vanaf de zijlijn en alles. En toch zou ik niemands woord voor waar aannemen in de treincoupe. En wanneer je dan toch niet als laatste de trein mag verlaten, ideale kans om jouw mol een hak te zetten dan toch zeker.

Enfin ik heb cafe de mol nog te goed. Nogmaals genieten van Christian zijn kijk op de aflevering en zijn exit ::ok::
Ik had het idee dat hij besefte dat er te veel mindfuck in het spel zat en het niet veel uitmaakte wat hij zou doen en als laatste hoop had hij om dan maar de 2000 euro te pakken.
En dat klopt want het spel was al verloren doordat de mol als laatste zat.

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Christian
« Reactie #97 Gepost op: 20-04-2020, 12:14:44 »
Wat een prachtmens! Dank je Cristiaan  ::bravo::

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Christian
« Reactie #98 Gepost op: 24-04-2020, 13:59:31 »
We kunnen op 4 het filmpje helaas niet zien,
dus dan maar zo :


Christian's excuus voor zijn deelname

Offline Daslan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Christian
« Reactie #99 Gepost op: 1-05-2020, 14:01:11 »
Christians bericht in de Mollengroep pagina:

Liefste Mollenjagers!
De voorbije maanden zijn voor alle kandidaten, maar hopelijk ook voor jullie, een fantastische rollercoaster aan emoties geweest!
Dit avontuur werd extra versterkt door deze enthousiaste community die meeleefde met onze zoektocht.
We werden overladen met ontelbare positieve reacties en de wildste theorieën, de ene theorie al meer correct dan de andere 😉.
Bedankt, Mollenjagers, om samen met ons de Mol mee te ontmaskeren (of toch te proberen 😜). Marc Denys verdient hiervoor zeker ook een dikke pluim 👏🏼

Liefste medekandidaten!
Jullie zijn stuk voor stuk schatten van mensen, ik had mij geen toffere groep kunnen wensen!
Bedankt voor jullie enorme energie & enthousiasme, elke dag van dit avontuur. Dit zorgde voor zoveel mooie momenten die me levenslang gaan bijblijven.
Alina, dikke proficiat, je was een waanzinnige Mol!
Jolien, jij hebt de eerste plaats dubbel en dik verdiend!
Bart, nice try, you’re still my buddy!

Liefste productie/crew van De Mol!
Ik kan nog altijd niet geloven dat ik dit jaar één van de lucky few was die met jullie mee mocht op reis! Jullie zijn een ongelooflijk straf team! Ik heb zó genoten van de proeven, laat staan de vele momenten hierbuiten waar we met ons allen buikpijn hadden van het lachen.
Petje af voor jullie professionalisme. Het bloed, zweet & tranen dat jullie in dit programma staken, werd weer beloond. Het resultaat is machtig en alle eer & lof komt aan jullie toe! What a team !!!

Kortom: DANK JULLIE WEL allemaal. Ik ben ongelooflijk blij dat ik hier deel van heb mogen uitmaken.

Deze zondag wordt weer een aflevering om van te smullen!!
"Ik ben chaud" om volgend jaar met jullie mee te speuren in het nieuwe seizoen van De Mol… 🧐


Dikke virtuele knuffels,
Christian