Auteur Topic: [kandidaat] Christian  (gelezen 15093 keer)

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Christian
« Reactie #100 Gepost op: 3-05-2020, 19:57:46 »
Christian zat op Bart  ::oink::

Of hij is nog geswitcht 

Edit: Nee hoor, Christian zat volledig verkeerd
« Laatst bewerkt op: 3-05-2020, 19:59:57 door Convans »

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Christian
« Reactie #101 Gepost op: 3-05-2020, 21:23:01 »
Precies de Jochem van 2017, meegesleurd worden door tunnelvisie en heel ver komen zonder ooit goed te zitten  ::oink::

Als hij die finalevrijstelling had gepakt was het helemaal compleet geweest (mits het Bart dan ook was gelukt om Jolien te verslaan bij de test)

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [kandidaat] Christian
« Reactie #102 Gepost op: 3-05-2020, 23:03:04 »
Christian's leidraad 'iemand de tweede keer zien' moet hij toch eens gaan heroverwegen in de toekomst  :) Goed gespeeld, ondanks al het geluk tot voor de finale komen, een hele sympathieke kandidaat...

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Christian
« Reactie #103 Gepost op: 4-05-2020, 00:33:58 »
Ik heb hem al een paar keer de slimste kandidaat ooit genoemd.
Dat hij slim is daar twijfel ik niet aan. Maar misschien niet in dit spel  ::rofl:: ::rofl::

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Christian
« Reactie #104 Gepost op: 4-05-2020, 22:34:42 »
Wat heeft hij een geluk gehad.  :D Zijn geluk is vooral dat ook heel veel anderen Bart verdachten. Zelf dacht ik echt dat hij goed zat en dat hij Alina allang in de smiezen had, nee dus.  ::rofl::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Christian
« Reactie #105 Gepost op: 4-05-2020, 22:38:30 »
Ik had wel het vermoeden dat hij Alina niet verdacht. Het dagje uit stelen met haar was een dagje waar ie niet met molspeuren bezig was, zoiets zei ie. Eigenlijk had Alina hier veel meer gebruik van moeten maken. Christian was haar in zo'n laat stadium toch niet meer gaan verdenken.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Christian
« Reactie #106 Gepost op: 4-05-2020, 22:49:59 »
Hij kwam wat minder scherp op mij over, de laatste afleveringen. Bij de koffer-opdracht (waarom niet een andere koffer kiezen?) en ook niet bij het stelen. Al leverde die pizza wel geniale tv-beelden op.  ::rofl::

Voor mij leek het ook wel een beetje alsof hij meer voor het plezier ging en minder voor het speurwerk? Jammer, want hij had echt wel kans gemaakt om de echte mol te ontmaskeren. Al kan ik me ook wel voorstellen dat je te diep in een (verkeerde) tunnel zit. Als Bart was afgevallen was het vast anders geweest.  ::rofl::

Waarom Alina niet meer heeft uitgepakt, blijft wat giswerk hier. Voor mij is dat ook wel een van de opdrachten waarvan ik mij afvraag hoe dat precies is gegaan. Het stelen had misschien wel wat opzichtiger gekund. Alhoewel? Een stokbrood meesmokkelen is nou ook niet bepaald subtiel. En die pizza trouwens ook niet.  ::rofl:: Misschien was het personeel ook niet helemaal scherp op dieven-acties.  ;)

Ik had eigenlijk wel bedacht dat hij Alina had ontmaskerd, om zijn mensenkennis. Maar misschien heb ik dat wat overschat, haha.

« Laatst bewerkt op: 4-05-2020, 22:51:44 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Christian
« Reactie #107 Gepost op: 4-05-2020, 23:00:59 »
Ik had gewoon gedacht dat Christian, Jolien en Bart alledrie goed zaten. Blijkt dat eigenlijk totaal niet zo te zijn. Enkel Bart was 100% zeker, maarja het kon ook niet meer anders.

Als je 6x na elkaar vol op 1 iemand hebt ingezet en 5 keer een groen scherm krijgt, dan denk ik ook niet dat ik me nog veel zorgen ga maken over de opdrachten. Gewoon je best doen en opschrijven wat Bart doet. Dat draaide toch anders uit  ::rofl::