Auteur Topic: [kandidaat] Bruno  (gelezen 6726 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
[kandidaat] Bruno
« Gepost op: 1-03-2020, 20:53:03 »


Technisch directeur

Leeftijd: 50

Woonplaats: Vosselaar

Bruno is een fitte Kempenzoon van 50 en woont samen met zijn vrouw en twee kinderen in Vosselaar. Als technisch directeur bij een bouwbedrijf weet hij hoe het is om mensen aan te sturen. Met die ervaring wil hij een meerwaarde zijn voor de groep wanneer er moeilijke beslissingen moeten worden genomen.

Bron: wieisdemol.be

Filmpje op vier.be: https://www.vier.be/de-mol/bruno1
« Laatst bewerkt op: 2-03-2020, 08:10:01 door Heinz »

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Bruno
« Reactie #1 Gepost op: 1-03-2020, 22:35:21 »
Uiteraard is er weer een Bruno die meedoet. ;D
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Bruno
« Reactie #2 Gepost op: 1-03-2020, 22:47:36 »
Waarschijnlijk waren twee Bruno's in één seizoen teveel van het goede. (Gilles vertelde in Café De Mol dat Bruno zich vorig jaar ook kandidaat had gesteld.)

Offline MallotigeMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Bruno
« Reactie #3 Gepost op: 2-03-2020, 01:11:01 »
Krijg de Bruno van vorig jaar als ik linkje aanklik  ???

Dacht: huh...die ken ik toch al  ::jaja::

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Bruno
« Reactie #4 Gepost op: 2-03-2020, 02:13:08 »
Ja, de link moet eindigen op 'Bruno1' ipv 'Bruno'.

Ze brengen zichzelf natuurlijk in de problemen met al die Bruno's he. ::rofl::

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [kandidaat] Bruno
« Reactie #5 Gepost op: 2-03-2020, 03:13:58 »
Dit is nu al de vierde..? In seizoen 3 zat natuurlijk ook al een Bruno :P
...óf niet!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Bruno
« Reactie #6 Gepost op: 2-03-2020, 08:11:09 »
Ja, de link moet eindigen op 'Bruno1' ipv 'Bruno'.

Bedankt. Ik heb het aangepast.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Bruno
« Reactie #7 Gepost op: 2-03-2020, 18:49:22 »
Is Bruno nu zo'n veel voorkomende naam ja?  ::rofl::
Ben benieuwd hoever ie weet te geraken  ::ok::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Bruno
« Reactie #8 Gepost op: 2-03-2020, 22:53:03 »
Ehm ik meende al bij  de voorstel ronde in cafe de mol, dat ik deze bruno van ergens kende.
Gilles de coster zei ook al dat Bruno zich vorig seizoen al had ingeschreven. En warempel deze Bruno is zelfs in de camper te zien in afl 10 van vorig seizoen.


Offline Convans

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bruno
« Reactie #9 Gepost op: 2-03-2020, 23:09:47 »
Grappig dat je gewoon tweemaal al die selecties moet overleven  ::rofl::

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [kandidaat] Bruno
« Reactie #10 Gepost op: 2-03-2020, 23:12:41 »
Ehm ik meende al bij  de voorstel ronde in cafe de mol, dat ik deze bruno van ergens kende.
Gilles de coster zei ook al dat Bruno zich vorig seizoen al had ingeschreven. En warempel deze Bruno is zelfs in de camper te zien in afl 10 van vorig seizoen.

Is het in Vlaanderen niet zo (met uitzondering van vorig jaar) dat ze altijd eerst een mol zoeken en dan daar omheen de kandidatengroep? Volgens mij was dat toen bij bijvoorbeeld Gilles wel het geval.
Zou zomaar kunnen dat ze toen al iets in Bruno zagen als mol en nu dus een jaar de tijd hadden om hem van alles te trainen en een mooie kandidatengroep omheen bouwen.

Voorlopig wordt Bruno mijn schot-voor-de-boegmol.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Bruno
« Reactie #11 Gepost op: 2-03-2020, 23:32:24 »
Hij is bij mij ook omhoog geschoten als een komeet op mijn lijstje .

En het feit dat ze iets in hem als mol zagen, was al duidelijk. Vorig jaar vielen alle kandidaten die niet perse mol wilden zijn al direct af en kwamen er maar 30 zover dat ze in die camper kwamen ( uitleg gilles in afl 10). Dus dat Bruno in die camper te zien is, geeft aan dat hij en de mol wilde zijn en ze hem bij de laatste 30 er nog bij Hadden.

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Bruno
« Reactie #12 Gepost op: 3-03-2020, 10:33:52 »
Is het in Vlaanderen niet zo (met uitzondering van vorig jaar) dat ze altijd eerst een mol zoeken en dan daar omheen de kandidatengroep? Volgens mij was dat toen bij bijvoorbeeld Gilles wel het geval.

De eerste 3 seizoenen was dat zo, dat was vaak een kennis van de makers, maar met sociale media zijn ze ervan afgestapt en vanaf de nieuwe start nemen ze iemand uit de kandidaatselecties.

Zo dacht ik toch
klaar voor de strijd

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Bruno
« Reactie #13 Gepost op: 3-03-2020, 12:21:37 »
Hij is bij mij ook omhoog geschoten als een komeet op mijn lijstje .

En het feit dat ze iets in hem als mol zagen, was al duidelijk. Vorig jaar vielen alle kandidaten die niet perse mol wilden zijn al direct af en kwamen er maar 30 zover dat ze in die camper kwamen ( uitleg gilles in afl 10). Dus dat Bruno in die camper te zien is, geeft aan dat hij en de mol wilde zijn en ze hem bij de laatste 30 er nog bij Hadden.

Ja, en dat hij dus geschikt is als mol. Maar is het niet gek dat we van hem als enige deze informatie (bij voorbaat) al hebben? Hiermee kunnen we hem toch niet net zo objectief bekijken als de andere kandidaten?

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [kandidaat] Bruno
« Reactie #14 Gepost op: 3-03-2020, 14:43:34 »
Ik denk wel dat Gilles bewust even benoemde dat hij er vorig jaar ook al bijna bij zat. Anders had iemand het hier toch wel een keer ontdekt en was dat gelijk een hot topic geweest. Volgens mij twijfelde Gilles ook wel even hoe hij het zou brengen.

Of het hem gelijk extra verdacht maakt, weet ik niet. Ingrid behoorde bijvoorbeeld ook tot de laatste dertig en van haar hebben we gezien hoe slecht ze een leugen kan volhouden ::rofl:: Je kan het ook zo zien: als ze toen al een van de favorieten was geweest om dé Mol te worden, waarom hebben ze hem dan niet in ieder geval bij de tien kandidaten gestopt?
(Dat laatste kan simpelweg zijn omdat ze een gevarieerde groep mensen die bij elkaar passen proberen neer te zetten, zoals Gilles al zei.)
...óf niet!

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [kandidaat] Bruno
« Reactie #15 Gepost op: 3-03-2020, 14:48:37 »
En het is toch ook vrij logisch dat als je het ene jaar vrij ver komt, dat het volgende jaar ook mogelijk moet zijn. Met name als je bent afgevallen vanwege de groepsformatie en niet vanwege jezelf.
Zijn vast meer mensen die vaker bij de laatste 30 zijn beland.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Online Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Bruno
« Reactie #16 Gepost op: 3-03-2020, 19:48:38 »
Er zit ook weer een Gilles bij... ::)

Offline Floortje

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bruno
« Reactie #17 Gepost op: 4-03-2020, 06:31:06 »
Als hij vorig jaar in de selectie zat, weten we dus dat hij heeft aangegeven mol te willen zijn  ::vergroot::

anoniem 30784

  • Gast
Re: [kandidaat] Bruno
« Reactie #18 Gepost op: 6-03-2020, 13:47:02 »
Ik vraag me af of ze voor hem gegaan zijn.
Enerzijds zat hij vorig jaar al in de race, dus zag de productie wel potentieel in hem.
Anderzijds is al getoond dat hij in die camper zat vorig jaar en dit benoemde Gilles ook bij Café De Mol, waardoor de ogen van de kijkers misschien al iets te veel op hem gericht zijn voordat het seizoen überhaupt begint? Daarnaast vind ik hem onbetrouwbaar overkomen in zijn voorstelfilmpje.. vanwege die lach van hem.  ::rofl:: Ik verwacht toch een andersoortige uitstraling te zien van de mol (hij doet me nu een beetje denken aan Mil, mijn eerste indruk van haar door haar voorstelfilmpje was ook: die komt nu al zo verdacht over... is zij het wel? (Voor de duidelijkheid: ik denk van niet  ::rofl::)). Ik vlak hem nog niet uit, maar hij staat m.i. wel iets té in de schijnwerpers al.

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Bruno
« Reactie #19 Gepost op: 8-03-2020, 14:31:22 »
BRUNO:
- 50 jaar, Vosselaar en hij is een technisch directeur.
- Doet mee omdat er voor hem van alles in het programma zit wat hij graag doet. Hij is redelijk competitief en houdt van uitdagingen. Bruno kan zich amuseren en houdt van humor. Allemaal facetten die voor hem samenkomen in De Mol.
- Hij denkt dat hij niet bang is van parachutespringen en bungeespringen, hij heeft het nog nooit gedaan. Hij is voor niets bang.
- Hij zou een goede Mol zijn omdat mensen hem snel in vertrouwen nemen en dat kan hij dan misbruiken en dat kan hij doen zonder het teveel opvalt.
- Hij zou geen goede Mol zijn omdat hij redelijk competitief is en zich in het spel wil smijten.
- Zijn doel in het spel als Mol is om zo goed en zoveel mogelijk te saboteren. Als kandidaat wil hij zoveel mogelijk in de pot krijgen, maar hij wil zich vooral amuseren.

Ik vind hem moeilijk in te schatten. Als kandidaat zou hij zeker ver kunnen geraken, Bruno lijkt me iemand die heel analytisch te werk zal gaan, net zoals Bruno in Argentinië.
We weten dat hij vorig jaar al bij de laatste 30 kandidaten zat, dus we weten dat hij De Mol wil zijn en dat volgens de makers ook goed zou kunnen, maar net zoals bij Bart zou het volgens zijn antwoorden makkelijk zijn om te achterhalen of hij kandidaat of Mol is.
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::