Auteur Topic: [kandidaat] Bruno  (gelezen 6727 keer)

anoniem 30784

  • Gast
Re: [kandidaat] Bruno
« Reactie #20 Gepost op: 9-03-2020, 11:59:36 »
Op basis van aflevering 1 verdenk ik hem eigenlijk niet. Ik vind dat zijn verdachte acties te veel aandacht kregen door de montage en daarnaast lieten ze alleen van Bruno zien hoe hij zich liet manipuleren door de mol om toch veel hoger te bieden dan hij oorspronkelijk wilde doen. Ik denk dat hier een mooie molactie werd getoond, wat Bruno dus niet de mol zou maken want de mol kan zichzelf niet manipuleren.

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Bruno
« Reactie #21 Gepost op: 9-03-2020, 12:14:06 »
Ik vond het raar dat die dat spel kaarten niet automatisch bi zichzelf wist te plaatsen.

Ik vond dit ook redelijk onopvallend gebracht, pas bij de verdenkingen tijdens de test viel dit terug op.
klaar voor de strijd

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Bruno
« Reactie #22 Gepost op: 9-03-2020, 12:20:19 »
Mij viel dat direct op, en andere kandidaten vast ook. Daarom vind ik het weer eerder te opvallend, net als dat grote bedrag dat Bruno bood voor een vrijstelling.

Offline vickypollard

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bruno
« Reactie #23 Gepost op: 9-03-2020, 13:37:25 »
Viel mij ook wel direct op, omdat we kort daarvoor de goocheltruc van hem hebben gezien dacht ik. Het is raar dat hij dit dan niet bij zichzelf plaatst, maar ik vond het wel zo ontzettend opvallend dat ik er geen molactie in zie.

Offline hagriddler

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • carpe f*cking diem !
Re: [kandidaat] Bruno
« Reactie #24 Gepost op: 9-03-2020, 14:47:48 »
In Café de Mol zegt Gilles van Bouwel dat Bruno zich mogelijk verspreekt door de naam van Salim verkeerd uit te spreken.
Dat zou duiden op voorkennis want hij zou de naam als mol al in een kandidaten dossier gezien kunnen hebben.
Maar zij staan bij de "Mensenkennis" opdracht waar de namen bij de foto's staan. Dus dat kan hij daar gezien hebben.
Maar dan zou hij nadat hij de blinddoek afdoet eerst de opdracht moeten bekijken en daarna pas Salim begroeten...
carpe f*cking diem !
莫尔·内森

Offline duon

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bruno
« Reactie #25 Gepost op: 9-03-2020, 14:52:36 »
Maar dan zou hij nadat hij de blinddoek afdoet eerst de opdracht moeten bekijken en daarna pas Salim begroeten...

Ik heb 't ook in het topic van Café de Mol gezet, maar het is niet zo duidelijk door de montage of Gilles niet eerst Bruno heeft geholpen. Dan zou die even de tijd hebben gehad om het bord te bekijken voordat hij "Dag Salim" zegt.
"She'd like to sing a song about the regenpipe"

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [kandidaat] Bruno
« Reactie #26 Gepost op: 9-03-2020, 19:26:51 »
Ik vond het raar dat die dat spel kaarten niet automatisch bi zichzelf wist te plaatsen.

Ik vond dit ook redelijk onopvallend gebracht, pas bij de verdenkingen tijdens de test viel dit terug op.

Viel mij ook wel direct op, omdat we kort daarvoor de goocheltruc van hem hebben gezien dacht ik. Het is raar dat hij dit dan niet bij zichzelf plaatst, maar ik vond het wel zo ontzettend opvallend dat ik er geen molactie in zie.

Wij zagen het kort daarvoor, maar voor Bruno was het minstens een maand geleden. Daarnaast ging het eerst alleen om de kaarten. Dus Bruno als kandidaat kan denken dat één van de anderen bridge speelt oid. Toen het duidelijk werd dat het om een goocheltruc ging wist Bruno dat het voor hem bedoeld was.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Bruno
« Reactie #27 Gepost op: 9-03-2020, 19:30:38 »
Je kan aan de handen en de posities van de kaarten wel goed zien dat het om goochelen gaat vind ik. En in extra beelden is te zien dat hij zijn goochelkaarten ook bij zich heeft dus het is kennelijk wel een tamelijk fanatieke hobbygoochelaar.


(Plaatje van Hulpmol geleend)
« Laatst bewerkt op: 9-03-2020, 19:32:35 door Heinz »

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Bruno
« Reactie #28 Gepost op: 9-03-2020, 22:23:44 »
Ik heb het idee dat hij hiermee zichzelf verdacht probeerde te maken. Omdat hij zelf bij het bord stond kon hij het prima later nog fixen. Daarnaast leek hij redelijk verbaasd dat hij niet zelf degene was die het hoogste bedrag had geboden voor de vrijstelling. Voorlopig zie ik in hem nog geen mol.
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bruno
« Reactie #29 Gepost op: 10-03-2020, 10:50:09 »
Doet verdachte dingen, maar ze vallen ook op. Dat is tegelijk mols en onmols.
Zijn hoog bod op de vrijstelling en reactie toen bleek dat Bart meer had doen me neigen naar een fanatieke kandidaat die (veel) geld wil laten vallen om ver te geraken.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Bruno
« Reactie #30 Gepost op: 10-03-2020, 10:56:58 »
ik Denk dat hij en Bart het spel op dezelfde manier willen aanpakken ,namelijk hard. Eigen gewin eerst en ik mag dat wel dat scherpe randje.

Ik herken er trekjes in van cathy uit serie 4. 

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bruno
« Reactie #31 Gepost op: 15-03-2020, 17:11:52 »
Bruno is de enige die ik echt afstreep op dit moment

- Bruno biedt €7500 en weet dat hij zichzelf tegenspreekt door Bart op zijn hoge bod aan te kijken, iets wat hij als mol dus niet zo snel zou doen
- Hij zegt eerst letterlijk dat het goochelen bij zichzelf ziet passen, om het daarna niet bij zichzelf te plaatsen = nepmolactie
- Hij noemt twee correcte plaatsen bij het oriëntatiespel, namelijk Vosselaar en Lokeren
- Opzichtig mollen toen hij achterop het kussen wilde springen bij Bart. Iedereen kon dat zien, en dat wil je niet in aflevering 1.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Bruno
« Reactie #32 Gepost op: 15-03-2020, 23:55:34 »
Ja die begon ik ook te strepen.....en toen viel ie ook nog eens af ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [kandidaat] Bruno
« Reactie #33 Gepost op: 16-03-2020, 00:29:52 »
Ja jammer dat hij afviel omdat hij al afgestreept was. Maakt het wel spannender.

Ook jammer voor hem. Vorig jaar niet gekozen en dit jaar al zo snel eruit. Maar hij heeft de ervaring meegemaakt  ::bravo::

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bruno
« Reactie #34 Gepost op: 16-03-2020, 14:50:30 »
Was niet echt mijn favoriete kandidaat maar had hem wel veel verder zien komen  ::zwaai::

Online Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Bruno
« Reactie #35 Gepost op: 17-03-2020, 20:14:16 »
Bruno verdacht ik niet. Maar ik zag hem ook niet zo snel al uit het spel liggen. Hij liet ook de gokopties meer aan Aline over.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Bruno
« Reactie #36 Gepost op: 17-03-2020, 20:25:42 »
Ik had verwacht dat hij als goochelaar de trucjes van anderen zou doorzien, maar nee.  :P

Online Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Bruno
« Reactie #37 Gepost op: 17-03-2020, 20:47:15 »
Ik had verwacht dat hij als goochelaar de trucjes van anderen zou doorzien, maar nee.  :P

 ::rofl::
Denk dat Bruno ook ontgoocheld was na zijn rode scherm ;)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Re: [kandidaat] Bruno
« Reactie #38 Gepost op: 18-03-2020, 15:17:07 »
Jammer, maar wel leuk gedanst  ::joehoe::

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [kandidaat] Bruno
« Reactie #39 Gepost op: 18-03-2020, 21:26:13 »
Waarschijnlijk waren twee Bruno's in één seizoen teveel van het goede. (Gilles vertelde in Café De Mol dat Bruno zich vorig jaar ook kandidaat had gesteld.)

Dit klopt, en hij zat bij de laatste 30 in de selectie. Je ziet hem in die video die ze in de ontknoping hebben laten zien.