Auteur Topic: [kandidaat] Bruno  (gelezen 6725 keer)

Offline Daslan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Bruno
« Reactie #40 Gepost op: 1-05-2020, 14:04:35 »
Bruno's bericht in de facebookgroep:

Hoi Mollenjagers !

Vorig seizoen er net niet bij (herinner u de rode zetel en camper)...en deze keer wel. Het Mol-gevoel heeft mij bijna 2 jaar goed beziggehouden 🙂....Jolien, Bart en natuurlijk Alina zijn een voor een toppers. Maar wat mij vooral zal bijblijven tijdens het avontuur van mijn leven is de ongelofelijke ontdekking van 9 lieve, knappe en grappige mensen die ik zonder deze tocht nooit had tegengekomen. Alleen al daarvoor wil je meedoen. Daarboven nog eens een f a n t a s t i s c h productieteam dat ervoor zorgt dat je vooral geniet !! Een voor een dank ik iedereen, Gilles, Sam, Nele, Olga, Wouter, Mieke, Chris,....bijzonder professionele mensen. Echte mensen ! Believe me.

Ik weet dat ik even hoofdverdachte was voor velen. Als ik mezelf bezig zag daarna dacht ik bij mezelf : ‘kerel, WTF ?!’
Kaarttrucs, Salim (ipv ‘Selim’), bordspel, mijn ‘Titanic-scène’ in het water, enz...je zou inderdaad voor minder. Alles was ‘the real me’ en supergrappig in beeld gebracht.

Dank aan iedereen van jullie om wekelijks tot dagelijks ons te volgen. Bij momenten zagen we heel grappige theorieën passeren.

Zoals ze bij ons in Vosselaar tegenwoordig zeggen : ‘Opa!’...geniet van alles, geniet van het leven ! Samen met jullie kijk ik met plezier uit naar De Mol 2021. Ik zou zeggen..inschrijven !!!...maar dat is nu al te laat....De Mol is al goed begonnen ;-)))

Offline Poekie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Bruno
« Reactie #41 Gepost op: 4-05-2020, 00:18:01 »
Wat een leuk stukje op zijn facebookpagina!

En jammer toch dat hij er ook al zo vroeg uit lag, leek me een hele leuke kandidaat om er lange tijd in te hebben en die zeker ook zijn stempel op de groep zou hebben gedrukt. Maar goed, dat vond ik dit jaar bij vrijwel iedereen...