Auteur Topic: [kandidaat] Bart  (gelezen 56301 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
[kandidaat] Bart
« Gepost op: 1-03-2020, 20:53:30 »


Advocaat

Leeftijd: 43

Woonplaats: Tourinnes-la-Grosse

Bart is advocaat en warme papa van drie kinderen. Hij woont net over de taalgrens in Waals-Brabant en houdt van lekker eten en drinken. Zijn lievelingsboek is dan ook… de Michelingids. Slimme en zelfzekere speler met het hart op de tong.

Bron: wieisdemol.be

Filmpje op vier.be: https://www.vier.be/de-mol/bart
« Laatst bewerkt op: 1-03-2020, 22:09:01 door Heinz »

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #1 Gepost op: 1-03-2020, 21:25:25 »
Een naamgenoot. Nee hè. Nou ja het went vanzelf wel.. verder vast een leuke gast!
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #2 Gepost op: 1-03-2020, 21:29:48 »
Ziet er uit als een slimme speler. Geeft meteen aan dat hij niet voor het geld zal gaan. Verder door zijn beroep al meteen iemand om in de gaten te houden

Offline Poekie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #3 Gepost op: 1-03-2020, 22:28:06 »
Ah, een Waals inwoner... Die moet natuurlijk wel winnen of de mol zijn (zei ik chauvinistisch).

Maar goed, precies wat Tarbozan zegt, lijkt me wel iemand om in de gaten te houden. Een fanatiekeling wellicht, iemand die zijn stempel op de groep gaat drukken. We shall see... Lijkt me iig wel een interessante kandidaat.




Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #4 Gepost op: 2-03-2020, 18:45:45 »
Is misschien meer een bedrijfsrechtadvocaat en geen strafrechtadvocaat en toch: als advocaat denk ik dat ie prima hoofd van bijzaken kan scheiden, wellicht wel andere kandidaten hun motieven kan doorzien en zo op het spoor van de mol geraakt. Of zelf de mol is  8) Zie het Bart wel doen ::vergroot::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #5 Gepost op: 8-03-2020, 14:30:29 »
BART:
- 43 jaar, Tourinnes-la-Grosse en hij is een advocaat.
- Doet mee omdat hij fan is van het programma van het eerste uur, heeft alle afleveringen van alle seizoenen gezien (vanuit zijn luie zetel). Door de proeven die in de afleveringen zitten, kreeg hij het gevoel dat hij dat ook eens wou meemaken.
- Durf- en adrenalineproeven zullen hem goed afgaan, maar voor slangen gaat hij lopen.
- Hij zou een goede Mol zijn omdat hij mensen kan manipuleren en omdat hij weet wanneer hij onder de radar zou moeten blijven of wanneer hij iets verdachter mag zijn.
- Hij zou geen goede Mol zijn omdat hij van nature voor 200% voor de opdrachten wil gaan. Hij zou misschien moeite hebben met het mislukken van proeven.
- Zijn doel is heel simpel: zo ver mogelijk geraken in het spel en de mol ontmaskeren. Het geld en de groepspot kunnen hem gestolen worden.

Hij lijkt me een kandidaat die heel slim het spel gaat spelen en misschien wel de finale kan halen, maar als het klopt wat hij zegt, gaan we meteen doorhebben of hij een kandidaat is of de Mol. Wat ik wel raar vind is dat hij zegt dat hij alle opdrachten wil doen slagen, maar bij zijn doel zegt hij dat het geld en de groepspot hem gestolen kunnen worden.
Hij zou de Mol kunnen zijn en zou dat zeker goed doen, maar door de antwoorden die hij in de video gaf, zouden we hem al snel door kunnen hebben.
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #6 Gepost op: 8-03-2020, 21:42:19 »
Vind ik op dit moment de minst leuke kandidaat. Leuk wel dat hij in de 2e opdracht zijn best deed om iedereen op het eiland te krijgen, maar lijkt me niet iemand waar ik bevriend mee zou worden.

Offline jehnnnycash

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #7 Gepost op: 8-03-2020, 22:43:17 »
Voor mij de minst leuke maar tot op heden ook meest verdachte kandidaat. Al heeft dat vooral te maken met gedrag/houding.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #8 Gepost op: 8-03-2020, 23:19:45 »
Misschien was zijn brutale eerste actie een slimme afleidingsmanoeuvre en is hij doodleuk de mol!
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #9 Gepost op: 8-03-2020, 23:33:23 »
Wat heerlijk om zo'n type er tussen te hebben trouwens, zo'n arrogante lul, helemaal top
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #10 Gepost op: 8-03-2020, 23:46:23 »
Zo iemand heeft de groep nodig anders is het zon kleffe boel, er mag af en toe wat zurigs bij zijn .

Offline vickypollard

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #11 Gepost op: 8-03-2020, 23:49:10 »
Deze schudt de boel wel goed door elkaar ja. Kan ook vervelend worden, maar voor nu prima.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #12 Gepost op: 8-03-2020, 23:49:46 »
Ik mag die Bart wel. Je speelt het spel idd niet om artis punten te sparen. Zou mooi passen bij de mol. Bam de pot begint op 10k in het rood. En toch.. zou ie zich dan zo redeemen in de kano? Wit voetje halen? Ik weet niet.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline vickypollard

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #13 Gepost op: 8-03-2020, 23:50:39 »
Ik mag die Bart wel. Je speelt het spel idd niet om artis punten te sparen. Zou mooi passen bij de mol. Bam de pot begint op 10k in het rood. En toch.. zou ie zich dan zo redeemen in de kano? Wit voetje halen? Ik weet niet.
Aan de andere kant: je speelt uiteraard om de Mol te vinden, maar dan wil ik ook een vette pot meenemen. Dus óók voor het geld gaan.

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #14 Gepost op: 8-03-2020, 23:50:44 »
Het is natuurlijk wel een brutale molactie om al direct ruim tien mille uit de pot te trekken en vervolgens goodwill terug te winnen met zijn roei-inspanningen die welbeschouwd - buiten het aan land brengen van de belluiddende Alina, maar dat kon hij niet weten - niks opleverde.
Woosie down?

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #15 Gepost op: 9-03-2020, 00:11:06 »
Je speelt het spel idd niet om artis punten te sparen.

Ik kende die uitdrukking 'Artispunten' niet. Is dat Vlaams? En slaat het op de dierentuin in Amsterdam?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #16 Gepost op: 9-03-2020, 00:13:26 »
Ik kende die uitdrukking 'Artispunten' niet. Is dat Vlaams? En slaat het op de dierentuin in Amsterdam?

Het slaat hierop: https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Artis-Historia

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #17 Gepost op: 9-03-2020, 00:20:47 »
Dank voor de uitleg!  ::ok::
Iets typisch Vlaams dus. Leuk om te weten.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Poekie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #18 Gepost op: 9-03-2020, 00:21:11 »
Ja, punten die je kunt verzamelen via het huismerk van Carrefour, een supermarktketen die de GB heeft overgenomen. Die Bart heeft toch wat met supermarkten  ::rofl::

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #19 Gepost op: 9-03-2020, 05:07:20 »
10.200 is misschien een iets te hoog bedrag voor een mol. Maar hij pakte wél mooi z'n moment door de hele groep te vragen 'wie is er hier voor het geld?'. Daarmee zet hij gelijk de toon voor de rest van het seizoen. Niemand heeft nog enige reden om voor de groep te spelen, wat een mol alleen maar goed uitkomt.
...óf niet!