Auteur Topic: Het (Griekse) alfabet  (gelezen 973 keer)

Offline Dreyrr

  • Forumlid
Het (Griekse) alfabet
« Gepost op: 8-03-2020, 23:09:13 »
Toen ik de eliminatie zat te kijken (vanuit NL, dus later :() dacht ik iets erg opvallends te zien. De kandidaten worden ingevuld op de laptop op alfabetische volgorde:

  • Alina
  • Bruno
  • Christian
  • Dorien
  • Gilles
Bart heeft een vrijstelling, dus komt niet in dit rijtje. Als hij deze niet zou hebben, gok ik dat hij na Alina aan de beurt was. Maar Els is niet genoemd tussen Dorien en Gilles. Als je echter van de naam 'Els' de naam 'Mol' zou maken, dan klopt dit alfabetische rijtje wel. Hebben we hier wellicht een Klaas/Kees closed-hint te pakken?  ::vergroot:: Ik hoop het eerlijk gezegd niet.   ::niet-ok::

In dit seizoen denk ik dat er meer (Griekse) alfabetische hints gaan voorkomen. Het seizoen is al met het einde begonnen (Omega) en de eerste aflevering is Alfa. Als er meer hints en/of theorieën zijn met een (Grieks) alfabet, zou ik voorstellen deze hier te plaatsen.
« Laatst bewerkt op: 8-03-2020, 23:49:38 door Dreyrr »

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het (Griekse) alfabet
« Reactie #1 Gepost op: 8-03-2020, 23:17:38 »
ik vond het inderdaad ook raar dat Els niet na Dorien kwam terwijl de rest op alfabetische volgorde ging
Wit is ook een kleur!

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het (Griekse) alfabet
« Reactie #2 Gepost op: 8-03-2020, 23:29:33 »
Deze hint is al eens gebruikt.

In S2 (2000)  werd iedereen in de leader alfabetisch geplaatst
behalve de mol, die stond op een andere plaats en klopte pas als je de naam verving door 'De Mol'.

Kan dit een hint zijn? Jazeker, maar de kans is klein
klaar voor de strijd

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Het (Griekse) alfabet
« Reactie #3 Gepost op: 9-03-2020, 00:24:31 »
Ik had dezelfde gedachte, en aangezien ik dus niet de enige was, zou het dan een niet heel goed verstopte hint zijn.

Het sluit niet uit dat er ergens een hint in combinatie met het Griekse alfabet verstopt zal zitten. ::vergroot::