Auteur Topic: [Hints] Verborgen aanwijzingen  (gelezen 38469 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Hints] Verborgen aanwijzingen
« Reactie #220 Gepost op: 25-04-2020, 14:16:21 »
Vind het best een sterke hint. Toeval? Toeval bestaat vaak niet ::vergroot::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Bzada

  • Forumlid
Re: [Hints] Verborgen aanwijzingen
« Reactie #221 Gepost op: 25-04-2020, 14:35:03 »
https://trustnobody.nl/aflevering-4-vreetpodcast-molonzekerheid-habijtpromo/

(Sorry voor deze link, weet nog steeds niet hoe je op dit forum afbeeldingen toevoegd)

Voor zover ik weet was deze nog benoemd? Doelend op het identieke shot van Bart en de Mol in de intro filmpjes. Ik vind de hint erg interessant, maar ik vind het nog steeds lastig om Bart als mol te zien.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Hints] Verborgen aanwijzingen
« Reactie #222 Gepost op: 25-04-2020, 15:15:18 »
Was die hint al vroeger ontdekt? De naam van de mol zal tussen 4 en 6 prijsgegeven worden uit de Doos van Pandora.

Alina haar naamt komt als 5de uit de doos.

Waarom hoor ik deze nu pas?  ;D

Simpel maar doeltreffend.  ::ok::
Ik denk dat het wel klopt.

Alpha/Omega--> Alina vind ik ook mooi gevonden, maar misschien is dat wat minder duidelijk?
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Uil

  • Forumlid
Re: [Hints] Verborgen aanwijzingen
« Reactie #223 Gepost op: 25-04-2020, 15:41:05 »
https://trustnobody.nl/aflevering-4-vreetpodcast-molonzekerheid-habijtpromo/

(Sorry voor deze link, weet nog steeds niet hoe je op dit forum afbeeldingen toevoegd)

Voor zover ik weet was deze nog benoemd? Doelend op het identieke shot van Bart en de Mol in de intro filmpjes. Ik vind de hint erg interessant, maar ik vind het nog steeds lastig om Bart als mol te zien.

Dat is een wel erg opvallend risico van de makers dan... Hoop dan toch eigenlijk op een dwaalspoor. Hoe sterk kan ik mijn tunnel bevestigd krijgen :P Als ik zo snel kijk, lijken ze bij de podcast zelf toch gewoon Alina het meest verdacht te vinden?

Offline Bzada

  • Forumlid
Re: [Hints] Verborgen aanwijzingen
« Reactie #224 Gepost op: 25-04-2020, 15:45:17 »
Dat is een wel erg opvallend risico van de makers dan... Hoop dan toch eigenlijk op een dwaalspoor. Hoe sterk kan ik mijn tunnel bevestigd krijgen :P Als ik zo snel kijk, lijken ze bij de podcast zelf toch gewoon Alina het meest verdacht te vinden?
O ja zeker, 2 denken Alina en 1 Jolien. Ging mij meer om de hint van de habijten. Alleen weet ik dus niet hoe ik die foto's op het forum moet plaatsen.
En idd, het lijkt mij ook heel erg in your face. Dus ik voel me nog altijd veilig met Alina als mol.

Offline Theoreticus

  • Forumlid
Re: [Hints] Verborgen aanwijzingen
« Reactie #225 Gepost op: 25-04-2020, 15:52:46 »
Deze wordt bedoeld. Ik weet niet waar het vandaan komt maar dit lijkt inderdaad dezelfde foto.

edit: grotere foto's
« Laatst bewerkt op: 25-04-2020, 16:05:05 door Theoreticus »
De eerste groep had dipsaus klaar. Dipsaus is klaar. Het kán niet makkelijker zijn.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Hints] Verborgen aanwijzingen
« Reactie #226 Gepost op: 25-04-2020, 16:27:33 »
Zeker dezelfde


Offline Theoreticus

  • Forumlid
Re: [Hints] Verborgen aanwijzingen
« Reactie #227 Gepost op: 25-04-2020, 16:36:58 »
Zeker dezelfde

ik heb niet met eigen ogen kunnen verifiëren dat het molshot ook daadwerkelijk en onbetwistbaar als een molshot werd getoond maar als dat echt zo is, vind ik dit een hele dikke hint.

(Te) Groot risico van de makers? We hebben het er 1 dag voor de finale pas over dus dat valt dan wel mee.
De eerste groep had dipsaus klaar. Dipsaus is klaar. Het kán niet makkelijker zijn.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Hints] Verborgen aanwijzingen
« Reactie #228 Gepost op: 25-04-2020, 16:38:07 »
Het zegt mij niet zoveel.. eerder dat ie t niet is.🤷‍♀️ We’ll see

Offline Theoreticus

  • Forumlid
Re: [Hints] Verborgen aanwijzingen
« Reactie #229 Gepost op: 25-04-2020, 16:43:24 »
Het zegt mij niet zoveel.. eerder dat ie t niet is.🤷‍♀️ We’ll see

::ok::

Joh, ik ben gewoon blij dat er voor mijn hoofdverdachte eindelijk een mogelijke hint is dus klamp ik mij hier direct (wanhopig) aan vast ::rofl::
De eerste groep had dipsaus klaar. Dipsaus is klaar. Het kán niet makkelijker zijn.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Hints] Verborgen aanwijzingen
« Reactie #230 Gepost op: 25-04-2020, 16:58:42 »
::ok::

Joh, ik ben gewoon blij dat er voor mijn hoofdverdachte eindelijk een mogelijke hint is dus klamp ik mij hier direct (wanhopig) aan vast ::rofl::

Niet gek... het is wel echt Bart vlak na de tekst: “hier eindigt mijn verraad” in de promo die de hoody afdoet

Offline Theoreticus

  • Forumlid
Re: [Hints] Verborgen aanwijzingen
« Reactie #231 Gepost op: 25-04-2020, 17:13:56 »
Niet gek... het is wel echt Bart vlak na de tekst: “hier eindigt mijn verraad” in de promo die de hoody afdoet

Bedankt voor het uitzoeken FS ::bravo::

Dan hou ik het mooi op, zeker tot morgenavond, dikke hint :P
De eerste groep had dipsaus klaar. Dipsaus is klaar. Het kán niet makkelijker zijn.

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Hints] Verborgen aanwijzingen
« Reactie #232 Gepost op: 25-04-2020, 17:20:36 »
Alleen weet ik dus niet hoe ik die foto's op het forum moet plaatsen.
Als je een directe link naar de afbeelding hebt kun je die plakken tussen [img ] codes (maar dan zonder spatie). Dus bijvoorbeeld:
[img]https://trustnobody.nl/wp-content/uploads/2020/04/CFB7454E3B8D48A381E1C62B698C597B-1.png[/img]
OT: ik denk toch dat deze hint iets te simpel is. Okee, hij is weliswaar heel lang over het hoofd gezien, maar ik denk toch niet dat ze dezelfde beelden zouden gebruiken als het echt Bart was. Maar ja.. je weet maar nooit.
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Hints] Verborgen aanwijzingen
« Reactie #233 Gepost op: 25-04-2020, 17:27:42 »
Het enige aan de andere kant 'waarom zou je precies dezelfde beelden van Bart gebruiken voor de mol?'
Puur gemak voor de editors klinkt niet heel logisch in dit programma. Maar niet onmogelijk, natuurlijk.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Hints] Verborgen aanwijzingen
« Reactie #234 Gepost op: 25-04-2020, 17:29:50 »
Ik heb deze hint toch al weken geleden op Facebook gezien. Maar daar was ook zoiets voor Salim voor gevonden, hoe het precies zat, weet ik niet.

Offline Bzada

  • Forumlid
Re: [Hints] Verborgen aanwijzingen
« Reactie #235 Gepost op: 25-04-2020, 17:31:40 »
Als je een directe link naar de afbeelding hebt kun je die plakken tussen [img ] codes (maar dan zonder spatie). Dus bijvoorbeeld:
[img]https://trustnobody.nl/wp-content/uploads/2020/04/CFB7454E3B8D48A381E1C62B698C597B-1.png[/img]
OT: ik denk toch dat deze hint iets te simpel is. Okee, hij is weliswaar heel lang over het hoofd gezien, maar ik denk toch niet dat ze dezelfde beelden zouden gebruiken als het echt Bart was. Maar ja.. je weet maar nooit.


Dank je!
En ja, het lijkt mij ook te simpel. Maar met De Mol weet je het nooit natuurlijk.

Offline Theoreticus

  • Forumlid
Re: [Hints] Verborgen aanwijzingen
« Reactie #236 Gepost op: 25-04-2020, 17:41:23 »
Niet gek...

..Puur gemak voor de editors klinkt niet heel logisch in dit programma...

..Maar ja.. je weet maar nooit.

.. Maar met De Mol weet je het nooit natuurlijk.

Al deze enorm bemoedigende woorden zijn alles wat ik nu nodig heb :P
De eerste groep had dipsaus klaar. Dipsaus is klaar. Het kán niet makkelijker zijn.

Offline Theoreticus

  • Forumlid
Re: [Hints] Verborgen aanwijzingen
« Reactie #237 Gepost op: 25-04-2020, 18:03:21 »
Een je-moet-hem-willen-zien uit de finale teaser. Zijn de 2 rode blokken links gelijk aan de 2 niet-mollen posities rechts?
De eerste groep had dipsaus klaar. Dipsaus is klaar. Het kán niet makkelijker zijn.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Hints] Verborgen aanwijzingen
« Reactie #238 Gepost op: 25-04-2020, 18:05:57 »
Haha lekker bezig  ::ok::

Offline klakske

  • Forumlid
Re: [Hints] Verborgen aanwijzingen
« Reactie #239 Gepost op: 25-04-2020, 18:33:23 »
Hoe meer ik de start van afl 1 bekijk hoe meer ik ervan overtuigd ben dat we Bart in verschillende kamers zien.
Het lichtspel op zijn stoel en de manier waarop hij recht naar het 'mollenvenster kijkt, lijken mij een test van zijn 'molvitrine' vanuit de kandidatenstoel.
Verder is het toch niet gewoon dat hij zo doelbewust en onbegeleid door de gang loopt? Dat doe je toch pas als je kind aan huis bent?

Verder opvallend hoe Gilles bij.het overhandigen van de geveilde vrijstelling de woorden 'kom ze maar halen' gebruikt, exact de 'molon labe' die Leonidas gebruikte om de verraderlijke Xerxes wandelen te sturen.