Ik dit binnen 1 opdracht wel leuk vinden. Dus 1 opdracht met verschillende deelspellen waarin bij elk deelspelletje 1 iemand de mol is. En waarin de echte mol ook nog moet saboteren en ook nog een keer de rol van extra mol heeft. Dat het een gelaagde opdracht is of zo, waarin de kandidaten geld en jokers kunnen verdienen.
Verder wordt het te chaotisch anders
Maar gaan we zo niet iets te off-topic?
Och geen idee, we waren eerder ook aan het praten over wat voor soort extra seizoen dit zou worden, dus brei daar even op door (ook al houd men zich nu vooral bezig met mogelijke kandidaten) . Maar Aangezien we eigenlijk nog steeds niet weten wat voor soort seizoen we gaan zien, lijkt dit me niet per definitie off-topic.
IETS ANDERS
Ik heb geen instagram he, maar rick heeft iets geplaatst (filmpje) waar (op basis van stilstaand beeld wat ik zie) is met die man van fokke en sukke en jan versteegh. LET OP: ik heb dit filmpje niet kunnen zien, maar dit lijkt heel erg op een oud widm-fragment.
Op basis van de foto's van rick met rik en nikkie zou het best kunnen dat dit seizoen WEL is opgenomen in nederland. er zijn genoeg afgezonderde gebieden in nederland waar bijna nooit iemand komt (of waar ze niet zo heel snel op zouden kunnen vallen). denk hierbij aan bossen van drenthe, of in andere uitgestrekte natuurgebieden zoals de Veluwe of bij Limburg, Groningen of Friesland)
de man van F&s verliet het spel vanwege heimwee (of iets in die trant, naar wat hij zelf gezegd heeft), maar on). bovenstaande meegenomen, zou dit best kunnen betekenen dat hij het nog een keer probeert nu hij minder ver van huis is en geen "vreemde"dingen op z'n pad krijgt...
Stond deze man al ergens in het we/misschien/niet lijstje?