Wow, ben je even een tijdje niet met Wie is de Mol bezig en zijn er zo 29 pagina’s vol met dingetjes over het extra seizoen van 2020. Leuk!
Heb even het een en ander doorgelezen en hier even wat info (voor wat het waard is)
Nadja Hupscher lijkt mij persoonlijk leuk hoor, maar lijkt me tegelijk niet aannemelijk. Ze heeft net een boek uitgebracht dus de kans is groot dat ze gewoon druk was met schrijven. Daarnaast zag ik een reactie van een meisje op youtube die beweerd Nadja persoonlijk te kennen en vertelde dat zij heeft gezegd dat ze Wie is de Mol destijds nep en niet leuk vond..
Lijkt me stug dat of all people uitgerekend zij dan in het allstar seizoen te zien is.
Edit: wél opmerkelijk dat ze een foto liked van Ron Boszhard, tijdens de opnameperiode terwijl ze hem verder niet volgt.
Wat betreft Nikkie, dat lijkt me vrij aannemelijk. Zowel het feit dat ze een van de bekendste deelnemers ooit is als het feit dat ze voortijdig weg moest ivm familie problemen.
En er is natuurlijk die foto met Rick..
Peggy Vrijens lijkt me een leuke optie! ik denk persoonlijk niet dat die reactie op instagram een aanleiding is maar zij lijkt me wel een goede optie vanwege haar instagram stilte (ze is normaal vrij actief)
Tina de Bruin vind ik ook opmerkelijk. de opnames waren dus in november en zij was datzelfde jaar in mei al weggeweest voor de Mol natuurlijk. Lijkt me vrij intens om dan 4 maanden later al mee te doen aan een allstar editie.
Petra Knoth is wél een van de onbekende deelnemers die nu wat bekender is en volgens mij ook meerdere mensen uit de latere seizoenen van de Mol kent. Zou grappig zijn als zij als eerste winnares mee zou doen maar ik verwacht het niet to be honest.
Zijn er buiten Ron al mannen waarvan er serieuze verdenking is dat ze gaan meedoen?
En de locatie? San Marino begreep ik, lijkt me een vrij saaie mol locatie op het eerste gezicht maar ik laat me graag verassen!