Deelname Janine Abbring bij een All-Stars seizoen kan ik me niet voorstellen, ze heeft nog dagelijks last/problemen met haar rug en het lijkt me dat een dergelijke reis veel te belastend is. (In de Zomergasten-aflevering met Hanna Bervoets hebben ze gepraat over chronische klachten en wat het met je doet.) Plus dat ze dan inderdaad een dergelijk risico waarschijnlijk niet nog eens wil nemen.
Ik ben er nog niet over uit of ik een all-stars seizoen heel leuk vind, maar wil het ook niet meteen afwijzen. Sowieso vind ik de kandidaten beter leren kennen tijdens zo'n seizoen leuk, maar als je ze al eens gezien hebt in het spel kan je nu ook juist weer op het verkeerde been gezet worden. Mijn voorkeur gaat voorlopig wel uit naar nieuwe kandidaten, ook om al te veel nostalgie-tv te vermijden.
Voor seizoen 21 hoopte ik sowieso al Marokko als locatie (al dan niet i.c.m. een ander land), komen ze toch nog eens op het Afrikaanse continent. Natuurlijk ook zo z'n dubieuze toestanden en relaties met Nederland, maar dan houden we weinig landen over als we echt kritisch zijn. Nieuw-Zeeland staat ook op het wensenlijstje, maar dan vroeg ik me ook al meteen af of dat makkelijk geheim kan blijven (maar geldt dat niet voor heel veel plekken tegenwoordig?). Oost-Europa valt ook nog veel te doen, of Noordkaap (als het afgelopen oktober is gefilmd misschien alweer twijfelachtig).
De verwachtingen zijn nu alweer torenhoog denk ik
Oppassen maar...