Okay mijn aannames zijn dat het is gefilmd op
31 oktober tot 21 november. De reden waarom ik dat denk is, is omdat crew member 1 best actief is, maar een stilte heeft van 31 oktober tot 21 november. Dat heeft deze crew member normaal nooit de rest van de tijd post ze echt heel veel. Crew member 2 komt héél toevallig ook weer in Nederland op 21 november en heeft als caption "zijn we weer"
. Regisseur Rick heeft alleen twee throwback posts rond die tijd, en die zijn op 16 & 19 november. Het enige is dat Rik een video heeft gepost die lijkt genomen vanuit zijn woonkamer op 10 november, maar dit kan ook van te voren zijn genomen als afleiding. En dat vermoed ik ook. Er was al veel geklaagd dat de reveal van het 20e seizoen laat kwam, maar tja als je eerst all-stars nog opneemt rond die tijd kan je het seizoen 20 ook alleen maar later revealen.
Kandidaten die mee zouden kunnen doen:
Nikkie de Jager - Heeft eigenlijk alleen maar in November gepost over de Shane & Jeffree collab die op 1 November uit kwam. Ze krijgt de PR eerder, dus die video kon makkelijk van te voren zijn gemaakt.
Nadja Hüpscher - Niet héél actief op sociale media, maar heeft een stilte van 31 oktober tot 27 november
Sofie van den Enk - Ook niet héél actief en volgens Instagram op 1 november in New York? Wellicht alibi.
Diederik Jekel - 30 oktober nog bij een toneelvoorstelling, maar post alleen op 17 november een foto over Telekids en is spontaan ook weer op 21 november in Nederland voor de laatste draaidag van de kennis van nu.
Viktor Brand - 29 oktober nog in Nederland, maar throwback foto's van een reisje naar Spanje op 7 & 17 november. Post wel een foto in een weiland op 20 november, maar 21 november is pas weer echt een foto met iemand anders op Instagram.
Dat is wat ik nu puur speculatie heb voor nu.