Hoewel ik Nikkie een leuke kandidate vond, herinner ik me niet dat zij in deze panelen zo populair was als ze nu schijnt te wezen. Of is ze na de recente ontwikkelingen dubbele deugpunten waard?
Het zou kunnen dat Nikkie toen minder populair was hier... kan ik me niet meer herinneren.
Op sommige andere platforms is het juist minder omdat er aan haar verhaal van chantage wordt getwijfeld. Vooral omdat ze geen aangifte wil(de) doen, maar wel zeker wist wie het was. Maar ook omdat het haar als vlogger publicitair heel goed uitkwam. Maakt mij niet uit, trouwens. Either way. Als vlogger word je echt geleefd. Ben je een slaaf van je eigen populariteit.
Voor haar deelname aan WIDM ging het al minder met Nikkie's views. Die niet erg subtiele caked up make-up stijl was toen al minder populair. Vrouwen kregen dan soms te horen dat ze er trans uitzagen. Iemand die ik kende had dat toen zelfs in d'r bio "ik ben niet trans!" Terwijl ze er zonder die lagen plamuur helemaal niet trans uitzag.
Je creativiteit piekt ook als je (heel) jong bent. Veel vloggers doen alles om relevant te blijven. Kan mentaal echt heel zwaar zijn. Op een gegeven moment ging Nikkie zelfs video's deleten als ze in haar ogen niet genoeg views haalden ...dat was eerder echt geen issue.
In de Nederlandse media doet ze het erg goed sinds haar coming out, ja. Top wel dat ze het in H'sum en A'dam nooit lieten uitlekken, want het was algemeen bekend in dat wereldje. Dat zegt ook wel iets over haar persoonlijkheid. Rick vindt Nikkie duidelijk ook helemaal geweldig. Ik ga ervan uit dat ze erbij is.