Het seizoen is al opgenomen, bevestigt een woordvoerder aan het AD. Dit extra seizoen komt er dus sowieso.
Dat is sowieso altijd een goede bevestiging. Goed gevonden.
. Frappant dat ook de AD het een extra seizoen noemt, en S21 staat apart van dit extra seizoen. Maakt all-stars (of een andere twist) weer aannemelijker. We hebben echt héél veel aanwijzingen voor een all-stars seizoen, maar wat als het nou wél met onbekenden is gebeurt.
50 weken geleden vroeg iemand op Instagram alsof er nog een seizoen komt met onbekenden en Rick zei toen "Ik kan alleen zeggen dat wij weten dat heel veel mensen dat willen". De enige vraag is dan HOE hebben ze mensen gecast? Weet iemand alsof er een nep programma is geweest voor de Avtrotros, waar je voor moest aanmelden?
. Ik zie
ze die stunt zo doen namelijk.
Edit: Is dit programma al op de buis geweest?
https://www.avrotros.nl/winkel/bijwonen/item/droom-jij-van-een-eigen-foodtruck/Dit is wat de AD precies had te vertellen:
Afgelopen zaterdag werd bekend dat zanger Rob Dekay de saboteur van het 20ste seizoen van Wie is de Mol? was. Hoewel fans van het programma normaal gesproken langere tijd moeten wachten op een nieuw seizoen, maakte de Avrotros een dag later bekend dat er na de zomer een nieuwe reeks, ter ere van de twintigste editie van het programma, zal verschijnen.
Vandaag laat een woordvoerder weten dat Molloten zich in ieder geval geen zorgen hoeven te maken over het nieuwe seizoen. De opnames zijn namelijk al achter de rug en de afleveringen worden dus gewoon uitgezonden. Welke kandidaten het programma heeft weten te strikken, is echter nog niet bekend.
Over de opnames van het 21ste seizoen, dat normaal gesproken in mei of juni zal worden gemaakt, is nog niet veel duidelijk. De Avrotros laat weten dat het afhankelijk is van het verloop van het coronavirus.
Iets anders wat mij ook nog opvalt is dat op 24 november Rick een foto heeft geplaatst met Rik. Deze foto is eerder gemaakt, en ik dacht oorspronkelijk dat dit uit het seizoen in China was. Echter, vermoed ik nu dat dit een foto uit het extra seizoen is. Geen enkele van deze kleding komt overeen met de warme temperaturen die we in China hebben gezien
.
Mijn keuze gaat nu naar Nieuw-Zeeland als land, want dat lijkt me de beste keuze van dat lijstje die Art ooit heeft gestuurd gezien de temperatuur in November. Het is ook niet een héél toeristisch land voor Nederlanders, en de achtergrond lijkt
de omgeving daarvan op die foto.
Het enige is dat voor de ontdekkingsreis ik dacht dat ze überhaupt een land zouden kiezen dat dichtbij China ligt zodat je daar ook locaties kunt zien. Van China naar Nieuw Zeeland vliegen is zo'n 12 uur
. Het kan natuurlijk wel.