Ik denk oprecht dat dit de 5 mannen zijn van de ''overgebleven paar'' die we hebben als je kijkt wie er optioneel nog over zijn:
Ron (S18)
Viktor (S14)
Daniël (S13)
Dio (S12)
Horace (S11)Niet [van meest waarschijnlijk tot minst waarschijnlijk]:Taeke (S16) - Airen was hoogzwanger tijdens de opnamens, en het lijkt me niet dat je jouw zwangere vrouw achterlaat voor de mol terwijl ze elk moment kan bevallen. Heeft ook foto's verwijdert op Instagram die ze in de periode van 1 nov - 22 nov 2019 hebben gemaakt
.
William (S12) - In het artikel over dat hij Annie de musical verlaat als regisseur staat dat dit door een meningsverschil was tussen de productie en hem. Lijkt mij niet dat je aan een groot project begint en halverwege even weggaat voor de mol. Mocht dat wel zo zijn, dan snap ik dat meningsverschil
.
Chris & Geert (S6) - Mocht Peggy meedoen lijkt me niet dat ze twee vroege afvallers van hetzelfde seizoen meedoen.
Roeland (S5) - Wil niet meer in de publiciteit staan na het expeditie Robinson fiasco.
Chris Z. (S15) - Had opnamens voor 3 op reis in Colombia [heeft getagde foto met Colombiaanse mannen op Instagram] halverwege de opnamens.
Edo (S8) - Oud-winnaar, dus heeft geen tweede kans nodig
.