Auteur Topic: Aflevering 2  (gelezen 5570 keer)

Offline Webjoker

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #20 Gepost op: 16-03-2020, 09:30:32 »
Wat een geweldig programma is dit toch! Mooie aflevering, heerlijk om te kijken.

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: Aflevering 2
« Reactie #21 Gepost op: 16-03-2020, 13:34:30 »
Geniale aflevering  ::bravo:: Heb me geen seconde verveeld en echt geweldige opdrachten weer. Het concept van de Doos van Pandora is ook super en was zenuwslopend om te volgen. Heerlijk hoe er ook binnen de groep mee gestookt wordt, door dat kist element. Ik vind de groep ook heel erg tof en dit seizoen is een mooie mix, nu al, van mysterie en vrolijkheid. Geweldig en wie de mol ook is in deze groep, ik denk dat het nu al een topper is, want valt nog totaal niet op. Had de hele aflevering op Bruno gezeten maar alas  :D  Houd nu Salim en Els extra in de gaten


Offline Poekie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #22 Gepost op: 16-03-2020, 21:10:18 »
Wat was dit weer een geweldige aflevering. Van de eerste tot laatste seconde genoten.  Alle elementen die ik geweldig vind aan de Mol zaten er in. De spanning, het mysterie (!) de gelaagde en (lange!) opdrachten, aankomen in de duisternis, slapen in een tent. Yes, dat was echt geweldig allemaal. En dan natuurlijk nog de lokale cultuur, de indrukwekkende natuur, de leuke groep...

Zucht, wat nog meer te zeggen?  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Aflevering 2
« Reactie #23 Gepost op: 16-03-2020, 21:12:37 »
En weer flikken ze het om weer een fantastisch in elkaar gezette aflevering te maken!

de doos van pandora is echt super bedacht. had wel verwacht dat alle kandidaten erin zaten het is en blijft de doos van pandora natuurlijk! maar als mindfuck en goed bedacht.

de trap opdracht met mini opdrachten vond ik ook erg leuk deed me beetje denken aan dat geketend lopen vorig jaar. maar leuk.

de tweede opdracht is typisch de mol maar lekker een feelgood opdracht!

de eliminatie: in deze aflevering kreeg steeds meer het idee dat bruno zou afvallen. voor de rest een erg leuke kandidaat ::trots::
chipsverslaafde <3

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: Aflevering 2
« Reactie #24 Gepost op: 16-03-2020, 22:06:45 »
Fijn fijn fijn. Ik hoop dat de Vlaamse productie meeleest want de veren zijn voor jullie  ::ok::
Geweldige aflevering, wat ik het mooiste vind, is twee lange opdrachten, waar we de tijd hebben om de groepsdynamiek te volgen, de opdrachten te snappen en mollotigheden ontdekken, fantastisch. Omdat het Ov'ers zijn malen ze niet zo om kamperen in de regen, meer dan 1100 treden lopen met bagage, of ander fantastisch ongemak. Hulde! Wordt de sfeer alleen maar beter van.

Genieten dit  ::bravo::

Wij kijken om logistieke redenen pas maandagavond op vier.be online, vandaar de vertraagde posts

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 2
« Reactie #25 Gepost op: 16-03-2020, 22:23:07 »
Ja wat een heerlijke aflevering weer, ik kijk hier elke week weer zo erg naar uit. Geen enkel ander programma waarbij ik dat op dit moment zo erg heb als bij de mol. En dan maken ze het ook nog eens elke week weer waar ::bravo::. Prachtige opdrachten, fijne kandidatengroep en top beelden.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline mollemania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Diem - Pluk de Dag
Re: Aflevering 2
« Reactie #26 Gepost op: 16-03-2020, 22:42:10 »
Ik kan niet anders stellen als dat ik dit een geweldig goede aflevering vond.  ::bravo::

Alles zat erin. Prachtige beelden van Griekenland, goed camerawerk, goed gekozen muziek, prima opdrachten, prima uitleg ook van die opdrachten. Humor. een leuke groep, geen gekibbel over bondjes maar gewoon een spel spelen om het spel en de fun. 't Is moeilijk om deze steengoede aflevering kort te beschrijven. En ja ook nog een mol.

Top Amusement!!! ::love::
Dat is zo duidelijk als wat..... of toch ?

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: Aflevering 2
« Reactie #27 Gepost op: 16-03-2020, 22:51:21 »
En deze aflevering heeft toch als titel Doos van Pandora..?

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #28 Gepost op: 17-03-2020, 14:22:40 »
Wow wat een gave aflevering. Echt net als vroeger bij de Nederlandse versie met dat kamperen enzo.

Hoe doe ze het toch iedere keer om ons te verbazen.  ::bravo::

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Aflevering 2
« Reactie #29 Gepost op: 17-03-2020, 22:22:43 »
Wat mij verbaast is hoe goed ze het weer weten de timen, die trappen-opdracht. Nog geen 3 minuten ernaast. Hoe doen ze dat?

Wat ik wel apart vond is dat er zo weinig vraagtekens werden gezet bij de keuzes van Bruno en Alina. Alleen Bart die daar een beetje over begon, verder is daar verrassend weinig over gezegd. Ik zou daar echt een verklaring willen als ik daarboven aankwam 2 minuten te laat. Of het is allemaal niet gefilmd, maar dat lijkt me raar voor De Mol.

Fijn fijn fijn. Ik hoop dat de Vlaamse productie meeleest want de veren zijn voor jullie  ::ok::
Hoe zit dat eigenlijk? Kijken er mensen van productie mee? Ik weet dat er Avrotrosmensen meelezen op het Nederlandse deel, maar zijn er Viermensen of Woestijnvismensen die hier een kijkje nemen?

Ik vind die drone-beelden juist tof!
Door de achterbank van de auto heen, dat vond ik wel tof :D

Ik wil ook een t-shirt met een mollogo plus naam :D
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 2
« Reactie #30 Gepost op: 17-03-2020, 22:25:54 »
Hoe zit dat eigenlijk? Kijken er mensen van productie mee? Ik weet dat er Avrotrosmensen meelezen op het Nederlandse deel, maar zijn er Viermensen of Woestijnvismensen die hier een kijkje nemen?
Ons forum was wel een keer zichtbaar in één van de afleveringen van de mol, dus ik vermoed van wel ::jaja::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Aflevering 2
« Reactie #31 Gepost op: 17-03-2020, 23:26:06 »
Wat mij verbaast is hoe goed ze het weer weten de timen, die trappen-opdracht. Nog geen 3 minuten ernaast. Hoe doen ze dat?

Wat ik wel apart vond is dat er zo weinig vraagtekens werden gezet bij de keuzes van Bruno en Alina. Alleen Bart die daar een beetje over begon, verder is daar verrassend weinig over gezegd. Ik zou daar echt een verklaring willen als ik daarboven aankwam 2 minuten te laat. Of het is allemaal niet gefilmd, maar dat lijkt me raar voor De Mol.
Hoe zit dat eigenlijk? Kijken er mensen van productie mee? Ik weet dat er Avrotrosmensen meelezen op het Nederlandse deel, maar zijn er Viermensen of Woestijnvismensen die hier een kijkje nemen?
Door de achterbank van de auto heen, dat vond ik wel tof :D

Ik wil ook een t-shirt met een mollogo plus naam :D

Die t shirts kunnen toch gewoon besteld worden  op de site van jbc ?..

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: Aflevering 2
« Reactie #32 Gepost op: 18-03-2020, 09:17:18 »
[...]
Wat ik wel apart vond is dat er zo weinig vraagtekens werden gezet bij de keuzes van Bruno en Alina. Alleen Bart die daar een beetje over begon, verder is daar verrassend weinig over gezegd. Ik zou daar echt een verklaring willen als ik daarboven aankwam 2 minuten te laat. [...]

Bruno heeft zich op camera toch nog wel even moeten verdedigen voor zijn keuzes; argument was dat hij de kandidaten strategisch moest inzetten, en volgens mij dekte dat de lading wel, genoeg voor mij in ieder geval... (ben allang blij dat dat niet vervolgens minutenlang wordt uitgemolken in biechten, pff wat scheelt dàt zeg hier  ::ok:: )

Re: Aflevering 2
« Reactie #33 Gepost op: 18-03-2020, 14:29:44 »
Super aflevering weer, mooie beelden, leuke dynamiek en muziek  ::love::
Aflevering gaat te snel voorbij met de opdrachten en de twists  ;D

Offline molE13

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #34 Gepost op: 18-03-2020, 17:52:06 »
Weer top. Maar ik heb nog geen idee wie de mol is.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #35 Gepost op: 18-03-2020, 21:49:29 »
Weer top. Maar ik heb nog geen idee wie de mol is.
Dat is voor mij ook één van de reden dat ik het top vind.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Aflevering 2
« Reactie #36 Gepost op: 5-05-2020, 17:36:37 »
Ik heb nog eens nagedacht over de Doos van Pandora en de 'serieuze consequenties' die het openen en ontdekken van de naam van de Mol zou hebben.

Ik denk dat de sanctie als volgt zou zijn: degene(n) die dan zouden weten wie de Mol is, zouden vanaf dan de 20 vragen niet moeten invullen op de Mol, maar zouden moeten voorspellen wie de vragen bij die aflevering het slechts invult. Voorspellen ze de afvaller goed, dan mogen ze blijven, hebben ze het fout, dan gaan ze samen met de afvaller naar huis.

Hoe vaker ze zo'n 'voorspel-de- afvaller-executie' zouden overleven, hoe groter de kans dat ze de finale zouden halen. Mocht zo iemand de finale halen, dan neemt hij/zij het op tegen iemand die wél alle executievragen heeft ingevuld en mogelijk zijn/haar huiswerk beter heeft gedaan.

Dit lijkt me eigenlijk de enige realistische oplossing, want iemand direct naar huis sturen nadat je hem hebt verleid met de ultieme kennis te vergaren, dat is ook weer niet eerlijk. Of heeft iemand nog een ander idee?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #37 Gepost op: 5-05-2020, 19:12:40 »
Ik denk dat de makers er wel een beetje van zijn uitgegaan dat het geheime vakje niet gevonden zou worden
Wit is ook een kleur!