Mijn top-16 (ik weet niet genoeg meer van de OBN'er-seizoenen, maar George zou ongetwijfeld hoog staan!). Ik vind stiekem dat de mol van de Vlaamse Mol uit 2019 de allerbeste ooit was, puur omdat diegene zó goed kon liegen vanaf moment 1. Maar hieronder staan alleen de Nederlandse natuurlijk
1. Milouska, de enige kandidaat (samen met Dennis) die 'iemand anders' speelde en daarmee ook nog tot het einde bijna iedereen om de tuin leidde.
2. Kees. Zijn gewaagde acties zijn de eerste die in me opkomen als ik denk aan een 'goede mol'.
3. Dennis. Hilarisch, gewaagd, onverdacht.
4. Jan. Hele leuke, gewaagde acties. Voor mij een van de meest onverwachte mollen ooit.
5. Patrick. Goede acteur, vond hem erg leuk en echt erg goed passen bij dat seizoen.
6. Yvon. Ik vond het tof dat zo'n intense persoonlijkheid gewoon de mol speelde en totaal niet bang was van zich te laten horen
. Ook de enige mol ooit die zichzelf soms zó verdacht maakte dat je dacht, 'dat doet een mol niet'.
7. Rob. Leuk gedaan, grappige acties, maar er is me niet heel veel van hem bijgebleven. Ik vond de Mmetjes die hij met zijn vingers maakte erg leuk!
8. Klaas. Had met hem te doen door de klooste-hint. Had hier en daar toch wel een gewaagde actie.
9. Jon. Geen onwijs goede mol, maar voor een onvoorbereide toch goed gedaan.
10. Margriet. Er is me van haar acties weinig bijgebleven, was ook niet zo denderend.
11. Anne-Marie. IJsland zat haar flink in de weg. Props voor het krijtje, dat was legendary, en heeft ervoor gezorgd dat ze niet helemaal onderaan bungelt. Leuke persoonlijkheid ook.
12. Merel. Leuke vrouw maar toch wel boring als mol.
13. Susan. In de extra beelden waarin destijds te zien was dat Sofie aan Susan vraag of ze de mol is (dag 1) is ze zo zenuwachtig dat ze zichzelf enorm verraadde. Verder molde ze wat mij betreft te weinig en te safe.
14. Kim. Niet zo memorabel en toch wel heel erg verdacht door de laatste drie.
15. Thomas. Saaie mol, vast een leuke jongen hoor, maar voor Reality-Games vind ik hem ongeschikt. Ik denk dat hij zo weinig verdacht werd omdat niemand hem als mol voor zich zag. Ik zie het eigenlijk nog steeds niet voor me en vraag me af hoe zulke mensen het tot de cast maken.
16. Inge. Heeft bijna niets uitgehaald, sprak bij de ontknoping bijna alleen maar over 'cadeautjes van mede-kandidaten'. Vind haar bij shows als Moltalk ook vrij vervelend.