Auteur Topic: [aflevering 3] Opdracht 3 - De Minotaurus  (gelezen 8851 keer)

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [aflevering 3] Opdracht 3 - De Minotaurus
« Reactie #60 Gepost op: 10-04-2020, 23:44:58 »
Wellicht is de opdracht niet volledig uitgezonden/is de info voor de kandidaten anders. Zou daar niet te veel achter zoeken, want anders zouden de kandidaten ook gelijk hebben van huh hier klopt iets niet.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [aflevering 3] Opdracht 3 - De Minotaurus
« Reactie #61 Gepost op: 11-04-2020, 06:02:20 »
Er wordt 3x aangegeven dat Jolien met 1.100 hartslagen vertrekt. Op het scherm op tafel, op het beeld rechtsboven, en via de voice-over van Gilles. Dus het is wel uitgesloten dat er op het laatste moment nog gewijzigd is.
Heel vreemd dat dat antwoord er dan niet tussen staat bij de test. Bij WIDM is dat ook al eens voorgekomen. Ik vind dit eerlijk gezegd geen goed nieuws voor de Jolien-tunnel (en de Bart-tunnel)... Of het moet zijn dat er bij het oorspronkelijke testscherm al een fout was gemaakt, dat moet dan haast wel zijn uitgekomen. Zeker bij de eindmontage. En de montage besloten heeft om die fout gewoon te laten zien in de uitzending.

Offline the_wizard

  • Forumlid
Re: [aflevering 3] Opdracht 3 - De Minotaurus
« Reactie #62 Gepost op: 11-04-2020, 10:25:41 »
Ik weet niet of dit al genoemd is maar horen we hier niet Alina die aan het begin van afl. 3 iets in het Grieks inspreekt over de Minotaurus?
https://twitter.com/demol__tips/status/1248260198474616833?s=20::vergroot::
« Laatst bewerkt op: 11-04-2020, 10:49:46 door the_wizard »

Offline the_wizard

  • Forumlid
Re: [aflevering 3] Opdracht 3 - De Minotaurus
« Reactie #63 Gepost op: 11-04-2020, 10:33:20 »
Wellicht is de opdracht niet volledig uitgezonden/is de info voor de kandidaten anders. Zou daar niet te veel achter zoeken, want anders zouden de kandidaten ook gelijk hebben van huh hier klopt iets niet.

Zou wel een mooie hint zijn voor de kandidaten om ahv de testvragen erachter te komen wie de mol niet kán zijn. Volgens mij is dit een verborgen hint, maar tja ik zit al te diep in de Alina tunnel.  8)

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [aflevering 3] Opdracht 3 - De Minotaurus
« Reactie #64 Gepost op: 11-04-2020, 11:53:54 »
Hierbij moet ik je wel 3x ongelijk geven.

Ze hebben vorig jaar zo’n hint gebruikt met de stem vd mol, dit jaar wss niet.

En dit lijkt me puur een foutje. Zo gaan ze de mol niet verraden.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [aflevering 3] Opdracht 3 - De Minotaurus
« Reactie #65 Gepost op: 11-04-2020, 11:59:43 »

En dit lijkt me puur een foutje. Zo gaan ze de mol niet verraden.

Het is bij widm al 2x eerder gebeurd dus waarom zou t de Mol niet kunnen overkomen. En bij die 2x foutje was 2x niet het antwoord wat op de mol sloeg weggelaten maar van n kandidaat. (Nathan en Stine)

Het antwoord wat op de mol slaat laten ze niet middels n foutje weg. Denk dus echt dat het idd een foutje is maar wel een foutje waardoor we Bart en Jolien kunnen afstrepen

Edit: ging over wat anders lees ik nu  ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 11-04-2020, 12:53:57 door FS »

Offline the_wizard

  • Forumlid
Re: [aflevering 3] Opdracht 3 - De Minotaurus
« Reactie #66 Gepost op: 11-04-2020, 12:51:59 »
Ze hebben vorig jaar zo’n hint gebruikt met de stem vd mol, dit jaar wss niet.

Dat was vorig jaar in een song, dit nu is iets wat in 't Grieks is ingesproken.
Dat verwacht men nooit, maar zou wel degelijk kunnen.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [aflevering 3] Opdracht 3 - De Minotaurus
« Reactie #67 Gepost op: 27-04-2020, 15:52:13 »
Jolien krijgt 1100 hartslagen toegewezen
Bart krijgt 2799 hartslagen toegewezen

Beide antwoorden die moeten slaan op de mol staan er niet bij.

Kunnen we Bart en Jolien dus afstrepen?
Achteraf kunnen we zeggen: ja. Want een hint gaat het niet zijn, en opzet ook niet. Dit ging over het testscherm, met de verkeerde antwoorden 1000 en 2899. Jammer dat dit foutje erin geslopen is, dat zal niet de bedoeling geweest zijn.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [aflevering 3] Opdracht 3 - De Minotaurus
« Reactie #68 Gepost op: 27-04-2020, 15:55:11 »
Achteraf kunnen we zeggen: ja. Want een hint gaat het niet zijn, en opzet ook niet. Dit ging over het testscherm, met de verkeerde antwoorden 1000 en 2899. Jammer dat dit foutje erin geslopen is, dat zal niet de bedoeling geweest zijn.

Ja.. ik zei toen al.. deze fout maken ze nooit bij de mol. Dat weten we inmiddels na een aantal keer. Goed om dus volgende keer weer in de gaten te houden  ::vergroot::

En misschien was t een hint? Lijkt me niet maar dan is het alsnog iets om in de gaten te houden next time.

Hoop niet dat er een next time komt met deze overigens

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [aflevering 3] Opdracht 3 - De Minotaurus
« Reactie #69 Gepost op: 27-04-2020, 16:01:18 »
Dat shot voor een "foto" samen met de Minotaurus.