Auteur Topic: Aflevering 6  (gelezen 5850 keer)

Offline B-mol

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #20 Gepost op: 13-04-2020, 02:33:20 »
Heerlijke aflevering, vooral dat diner met de Mol en een lachende Bart die gemene vragen stelt vanuit zijn veilige auto. >:D

Hebben jullie dat voorstukje gezien voor de volgende aflevering? “Ik stel hier de vragen” zegt Jolien. Laat de mol dat nu ook gezegd hebben in aflevering 1... ::vergroot::
« Laatst bewerkt op: 13-04-2020, 11:03:55 door B-mol »
Graven, graven, graven...

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #21 Gepost op: 13-04-2020, 03:01:51 »
Deze aflevering had wel echt alles. Zo briljant en nergens te overdreven. Het hoogtepunt van het format De 
Mol voor mij.

Offline Poekie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #22 Gepost op: 13-04-2020, 11:45:59 »
Wat een geweldig leuke aflevering weer! Heb erg moeten lachen, die cactushelmen en griekse slaatjespakken, hoe verzinnen ze het  ::rofl::

Zalig!

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #23 Gepost op: 13-04-2020, 12:39:41 »
Heerlijk aflevering weer, super leuke groep! ::bravo::
🜃

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: Aflevering 6
« Reactie #24 Gepost op: 13-04-2020, 12:59:05 »
Wij keken laat, gisteravond, dus mijn reactie is ook wat later.
Wisselende mening over gisteren; de vijfkamp leek mij bij voorbaat al kansloos, al was de wraak van Salim meesterlijk en terecht dat hij de beker en €1.500 pakte. Hoe Bart zich manoeuvreerde in de hardloop opdracht vond ik weer tekenend.
De kamers-opdracht met het duel met de Mol ging er wat mij betreft nog ontzettend gemoedelijk een sociaal aan toe. Dorien hoefde maar 1 keer te kijken bij het juist optekenen van het fruit maar was wel als laatste aan de beurt? En Jolien bij alles zo razend snel? Fanatiek of voorbereid.
De ouzo opdracht vond ik tot nu toe de allerminste opdracht omdat ik vind dat alcohol in het spel brengen als spelelement niet ok is wat mij betreft, maar goed dat is mijn persoonlijke opvatting over het gebruik van alcohol, ik merk al jaren dat ze bij de Vlaamse Mol iets andere normen/waarden hanteren met dat soort dingen, soit.
Het duel met de Mol was spannend, maar als je met een bepaalde bril kijkt zie je een behoorlijk slecht toneelstukje.
Op naar de finale.

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #25 Gepost op: 13-04-2020, 13:34:54 »
Mooie aflevering weer. Met veel lagen. Ik kon ze af en toe niet verstaan. En alcohol spelletjes is niet mijn ding.

Verder erg gelachen.  ::bravo::
Voor nu Jolien mijn mol. ::)

Offline Joff

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #26 Gepost op: 13-04-2020, 14:44:37 »
Ik vind ze allemaal verdacht nu, behalve Christian. Ik gok toch echt op Jolien nu op basis van alles, maar zeker ben ik allerminst.

Re: Aflevering 6
« Reactie #27 Gepost op: 13-04-2020, 15:25:19 »
Mooie aflevering weer  ::bravo::
Leuk hoe Salim zijn geld mocht verdienen!
Drankspellen zijn ook niet echt mijn ding (in het echt), maar heb wel kunnen lachen er om en toch mooi om op z'n Grieks over die balk gaan  ::rofl::
Laatste opdracht ook weer super, ging stuk om die cactushelmen  ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 13-04-2020, 16:08:45 door xanneweetwel »

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #28 Gepost op: 13-04-2020, 16:31:17 »
Na de mindere aflevering van vorige week, had deze het wel weer helemaal.

De atletiek wedstrijd was heel leuk en ook best haalbaar. Alleen was het voor de kandidaten jammer dat net Salim afgevallen is vorige week, die is denk ik wel het snelst van allen.
De ouzo opdracht was gewoon grappig.
De kamer opdracht goed en leuk.

Had alleen gehoopt dat ofwel Jolien ofwel Alina zou afvallen.
De andere 3 zijn voor mij zeker niet de mol.
Blijf op Jolien dan maar.

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #29 Gepost op: 14-04-2020, 13:09:54 »
Leuke aflevering weer ::bravo::

Ik ga nu officieel de Jolien-tunnel in

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #30 Gepost op: 14-04-2020, 14:06:45 »
Weet iemand waar je het dagboek van de mol en van de afvaller kan vinden?

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #31 Gepost op: 14-04-2020, 14:21:39 »
Weet iemand waar je het dagboek van de mol en van de afvaller kan vinden?

De Mol heeft niet echt van dat soort dagboeken. In de afleveringen zijn korte fragmenten te zien van het dagboek van de mol; dit is Gilles die met de mol praat over hoe het gaat. De afvallers vertellen via Café de Mol en in een kort stukje online over hun belevenissen.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #32 Gepost op: 14-04-2020, 14:34:01 »
De Mol heeft niet echt van dat soort dagboeken. In de afleveringen zijn korte fragmenten te zien van het dagboek van de mol; dit is Gilles die met de mol praat over hoe het gaat.
Hier zijn geen aparte filmpjes van?

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #33 Gepost op: 14-04-2020, 20:01:49 »
Hier zijn geen aparte filmpjes van?

Geen idee maar je kan op je tel dat stukje afspelen in de aflevering en dan gewoon ff schermopname maken bijv

Het zijn er minder dan vorig jaar trouwens .. jammer..en de stem is nog onduidelijker gemaakt.. vorig jaar kon je t accent duidelijk horen waardoor ik vrij snel op de goeie mol zat. Volgens mij lezen ze mee hier  ::rofl::

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #34 Gepost op: 14-04-2020, 22:29:15 »
Geen idee maar je kan op je tel dat stukje afspelen in de aflevering en dan gewoon ff schermopname maken bijv

Het zijn er minder dan vorig jaar trouwens .. jammer..en de stem is nog onduidelijker gemaakt.. vorig jaar kon je t accent duidelijk horen waardoor ik vrij snel op de goeie mol zat. Volgens mij lezen ze mee hier  ::rofl::

Dit forum is al af en toe in beeld geweest bij de laatste aflevering. Ik ben vrij zeker dat ze hier meelezen :)
klaar voor de strijd

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #35 Gepost op: 14-04-2020, 23:06:32 »
Ja idd

Hoe meer ik naar het dagboek luister... en ff wat ruis weggehaald.. hoe meer ik Christian hoor

Het zal toch niet 🙈

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #36 Gepost op: 17-04-2020, 20:48:25 »
Ja idd

Hoe meer ik naar het dagboek luister... en ff wat ruis weggehaald.. hoe meer ik Christian hoor

Het zal toch niet 🙈
Ik hoor er ook Christian in, maar er is volgens mij toch gezegd dat er een computer stem is gebruikt? (dus ala iets intypen en laten spreken door een computer zoals google translate, en niet ingesproken en vervormd).

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #37 Gepost op: 17-04-2020, 22:17:39 »
Ik hoor er ook Christian in, maar er is volgens mij toch gezegd dat er een computer stem is gebruikt? (dus ala iets intypen en laten spreken door een computer zoals google translate, en niet ingesproken en vervormd).

Nee dat is als de mol oog in oog staat achter dat glas. Niet het dagboek. Die is gewoon erg vervormd maar je kan met wat ruis weghalen wel goed horen wat het accent is, intonatie en woordkeuze