Auteur Topic: Aflevering 6  (gelezen 5848 keer)

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Aflevering 6
« Gepost op: 12-04-2020, 19:50:31 »
Slimme Salim kan terugkomen! Maar hoe? Ga dat zien en bespreek dat daarna hier! :)

Online Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #1 Gepost op: 12-04-2020, 22:21:23 »
Waar zijn de Vlamingen hier? ::oink::

Wat een fantastische aflevering weer, het niveau blijft gewoon extreem hoog. Drie veelzijdige opdrachten, de korte terugkeer van Salim, mooie beelden en veel gelachen.  ::bravo::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #2 Gepost op: 12-04-2020, 22:24:40 »
Pfff Jolien Alina Jolien Alina Jolien Alina

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #3 Gepost op: 12-04-2020, 22:26:16 »
Waar zijn de Vlamingen hier? ::oink::

Wat een fantastische aflevering weer, het niveau blijft gewoon extreem hoog. Drie veelzijdige opdrachten, de korte terugkeer van Salim, mooie beelden en veel gelachen.  ::bravo::

Ik was er, maar er leek niemand anders te reageren, dus hield ik me ook stil. ::tandpastasmiley::

Was inderdaad weer een goede aflevering. Heb ook weer genoten.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #4 Gepost op: 12-04-2020, 22:28:04 »
Ik heb 45 minuten later beginnen kijke. Maar ik ben helemaal in twijfel. Jolien en Alina gaan beiden steeds in de belangrijkste posities.

Online Betonmol

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #5 Gepost op: 12-04-2020, 22:34:35 »
Mooie chemie tussen de kandidaten.

Alina mag bij mij zeker op bezoek komen, maar niet in mijn zwembad  ::love:: ::tandpastasmiley::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 6
« Reactie #6 Gepost op: 12-04-2020, 22:38:26 »
Zotte aflevering. ::rofl:: ::bravo::

Zou Salim nog met die schmink in het vliegtuig terug gezeten hebben? :P

anoniem 30784

  • Gast
Re: Aflevering 6
« Reactie #7 Gepost op: 12-04-2020, 22:39:05 »
Geweldige aflevering  ::bravo:: Ik heb veel gelachen.  ;D

Offline molE13

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #8 Gepost op: 12-04-2020, 22:42:01 »
 ::love:: Weer een toffe aflevering. Komisch!  ::zwaai::

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Aflevering 6
« Reactie #9 Gepost op: 12-04-2020, 23:02:56 »
Cactushelm, ik denk de inspiratie voor mijn volgende shirt gevonden heb.

 Komt in het rijtje met bankroetlama. ::rofl::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #10 Gepost op: 12-04-2020, 23:08:53 »
Ik vond het een hele leuke aflevering en ook weer originele opdrachten. Veel gelachen ::rofl::.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #11 Gepost op: 12-04-2020, 23:17:18 »
Het was weer briljant!

Jammer van de afvaller, was toch echt wel mijn favoriete kandidaat van het seizoen.
Frankje Lapi

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #12 Gepost op: 12-04-2020, 23:47:58 »
Mijn favo afl tot nu toe waarschijnlijk.. dubbel gelegen  ::rofl::


 ::bravo::

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: Aflevering 6
« Reactie #13 Gepost op: 13-04-2020, 00:37:44 »
Super aflevering weer! We kijken altijd wat later hier, maar erg gelachen en wat een geweldige casting toch telkens weer elk seizoen, deze groep is zoooooo leuk. Gilles uitmuntend als altijd, toffe opdrachten en heel spannend einde van de 3e opdracht. Ook leuk om die mol toch af en toe voorbij te zien/horen komen, dat brengt de ogenschijnlijke losse vrolijkheid van Griekenland met al z'n stranden en ouzo weer wat in balans en houdt het mysterieuze er ook in.


Offline Theoreticus

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #14 Gepost op: 13-04-2020, 00:51:23 »
Het was weer een mooie aflevering met een toffe cameo van Salim. Het is hem van harte gegund ::ok::

Ik zag als verdenker van Bart, al na 2 minuten bevestiging toen ik hem in het moldagboek over over Jolien hoorde praten en zag hem verder in alle opdrachten weer elke keer in pole position belanden. En in de laatste natuurlijk meteen afvallen zodat hij zich snel om kan gaan kleden. In mijn ogen lag het er bijna te dik op.

Maar hoe leuk is het dan als je op het forum komt, in de veronderstelling dat iedereen nu wel gezien heeft dat het daadwerkelijk Bart is, en dan het Jolien topic opent. Daar  voelt iedereen zich juist weer op zijn of haar wenken bediend met opdracht 3 en zijn helemaal overtuigd.

We zien dezelfde beelden maar toch beleven we het blijkbaar weer helemaal anders.::rofl:: Dat maakt het ook zo'n fijn programma ::bravo::

Geen populaire mening vrees ik dan maar ik zou het juist erg flauw vinden als de mol in de laatste kamer beland. Een duel tussen de kandidaat die het blijkbaar verdiend heeft om zover te geraken, en de echte mol, lijkt mij veel spannender, leuker en gewenster voor de makers en ook de mol. Zo valt er tenminste nog wat eer te behalen ipv een volledig toneelstuk. Dat soort scripted TV zou ik bij WIDM nog verwachten maar niet bij DeMol. Ook in de andere 2 opdrachten oogde Jolien voor mij trouwens gewoon als een sterke kandidaat.

Ik ben in de minderheid ik weet het. Geeft niets ::hug::
De eerste groep had dipsaus klaar. Dipsaus is klaar. Het kán niet makkelijker zijn.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #15 Gepost op: 13-04-2020, 00:53:11 »
Ik denk dat er wel meer personen deze mening delen hoor! Ik zou het minder leuk vinden en ook minder slim als mol.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #16 Gepost op: 13-04-2020, 01:03:27 »
Ik vond deze vijf kamers vergelijkbaar qua ludiekheid als toen met Annelies en het meppen van de vliegen met een pannekoek.  ::rofl::

Vooral de cactushelmen :P Maar ook de cameo van Salim was tof gedaan.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline BobW

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #17 Gepost op: 13-04-2020, 01:28:39 »
Dit was meer een grappige aflevering dan een goede aflevering. Daarvoor waren veel duels bij de eerste opdracht onhaalbaar en vond ik de ouzo opdracht niet zo boeiend.

Maar we hebben wel veel grappige momenten gehad  ::rofl::

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Aflevering 6
« Reactie #18 Gepost op: 13-04-2020, 01:33:06 »
Zotte aflevering. ::rofl:: ::bravo::

Zou Salim nog met die schmink in het vliegtuig terug gezeten hebben? :P
Denk niet dat ze hem doorgelaten hebben bij de douane dan  ::rofl::  :P

Maar deze aflevering was niet per se briljan (dat waren de vorige 2), maar wel heel erg grappig en gelaagd. Ik vraag me echt af hoe ze bedacht hebben, weet je wat, laten we een spelletje never have I ever doen als opdracht  ::rofl::

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #19 Gepost op: 13-04-2020, 02:22:41 »
Wat een geweldige aflevering weer! Echt top ::bravo::

De eerste opdracht, van zoiets simpels iets heel leuks maken is echt knap!

Bij never have i ever was het wel zeker leuk om te weten dat Alina en Jolien niet preuts zijn >:D

Alleen maakt het de zoektocht er niet makkelijker op. Alles lijkt op Jolien/alina te wijzen, maar vlak Bart zeker niet uit