Auteur Topic: Chat met Gilles  (gelezen 10437 keer)

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Chat met Gilles
« Reactie #20 Gepost op: 22-04-2020, 10:08:03 »
Vanavond de chat met Gilles! Ik heb er zin in :)
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Chat met Gilles
« Reactie #21 Gepost op: 22-04-2020, 10:16:57 »
Ik ook!

Iemand die er geen zin in heeft?


Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: Chat met Gilles
« Reactie #22 Gepost op: 22-04-2020, 13:19:58 »
Mocht je er niet bij kunnen zijn: Laat je vraag hier vooral achter! Mogelijk laten we dan iemand de vraag voor jou stellen bij de chat morgen :).

  • Hoe zou de opdracht met de Olympische Spelen eruit hebben gezien als bijvoorbeeld Christian in plaats van Salim in de vorige aflevering was afgevallen?
  • Heeft de Vlaamse crew contact gehad met het Duitse Molteam van SAT.1 om nog bepaalde adviezen en tips te geven?
  • Zijn enkele opdrachten in Griekenland last minute aangepast of vervangen?
  • Wordt eind dit jaar een nieuw seizoen opgenomen? Heeft de corona-uitbraak nog gevolgen voor de voorbereidingen hierop?

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Chat met Gilles
« Reactie #23 Gepost op: 22-04-2020, 14:08:15 »
  • Heeft de Vlaamse crew contact gehad met het Duitse Molteam van SAT.1 om nog bepaalde adviezen en tips te geven?
Oeh! Als jij er vanavond niet bij kan zijn, wil ik deze wel stellen. Ook je andere vragen zijn top trouwens ::ok::
...óf niet!

Offline Jack

  • Forumlid
Re: Chat met Gilles
« Reactie #24 Gepost op: 22-04-2020, 15:10:05 »
Mocht je er niet bij kunnen zijn: Laat je vraag hier vooral achter! Mogelijk laten we dan iemand de vraag voor jou stellen bij de chat morgen :).

•   Zijn er al eens niet-Vlamingen door de selectieprocedures van de nieuwe kandidaten heen gekomen?
•   Wat was productietechnisch de moeilijkste opdracht om te realiseren de afgelopen vijf seizoenen; zowel op locatie als in de voorbereiding?
•   Er is al eens gehint naar een break van de jaarlijkse reeksen van De Mol, kunnen we uit de slogan van dit seizoen ''Hier eindigt het'' en de letter Omega een mogelijke break herleiden?

Ik kan er niet bij zijn, maar als iemand misschien één van deze vragen namens mij wil stellen?

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Chat met Gilles
« Reactie #25 Gepost op: 22-04-2020, 15:13:06 »

•   Er is al eens gehint naar een break van de jaarlijkse reeksen van De Mol, kunnen we uit de slogan van dit seizoen ''Hier eindigt het'' en de letter Omega een mogelijke break herleiden?

Ik kan er niet bij zijn, maar als iemand misschien één van deze vragen namens mij wil stellen?

Deze kan ik al wel beantwoorden maar in Humo (Belgisch tijdschrift) stond een interview met de makers waarin ze zeiden volop bezig te zijn met seizoen 9. Die zal er komen na de coronacrisis
klaar voor de strijd

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Chat met Gilles
« Reactie #26 Gepost op: 22-04-2020, 16:07:41 »
Waar ik erg nieuwsgierig naar ben is of Gilles al iets kan/wil vertellen over hoe dit seizoen wordt afgerond (nu een 'echte' reünie nauwelijks mogelijk is door Corona).

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Chat met Gilles
« Reactie #27 Gepost op: 22-04-2020, 16:39:56 »
Waar ik erg nieuwsgierig naar ben is of Gilles al iets kan/wil vertellen over hoe dit seizoen wordt afgerond (nu een 'echte' reünie nauwelijks mogelijk is door Corona).

Ja kan deze gesteld worden?

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Chat met Gilles
« Reactie #28 Gepost op: 22-04-2020, 17:30:20 »
Ja kan deze gesteld worden?

We proberen altijd zo veel mogelijk interessante vragen te halen uit de mensen die live aanwezig zijn om ze te stellen - maar daar vlakken nieuwe vragen altijd na een tijdje enigszins af, en voor dan zijn hier al een hoop goede vragen geopperd ::ok::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: Chat met Gilles
« Reactie #29 Gepost op: 22-04-2020, 17:52:45 »
Hier trouwens nog de chat van vorig jaar. https://www.wieisdemol.com/dm2019-molchat

Komt er ook weer een uitleg hoe je live vragen kan stellen?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Chat met Gilles
« Reactie #30 Gepost op: 22-04-2020, 17:54:51 »
Het werkt hetzelfde als bij de chat met Rob, dus die uitleg kun je nu ook volgen, zie hier:
https://www.wieisdemol.com/forum/2020/?topic=69203.0

Offline Molduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • keep calm and be happy’s
Re: Chat met Gilles
« Reactie #31 Gepost op: 22-04-2020, 17:59:37 »
  • Hoe zou de opdracht met de Olympische Spelen eruit hebben gezien als bijvoorbeeld Christian in plaats van Salim in de vorige aflevering was afgevallen?
  • Heeft de Vlaamse crew contact gehad met het Duitse Molteam van SAT.1 om nog bepaalde adviezen en tips te geven?
  • Zijn enkele opdrachten in Griekenland last minute aangepast of vervangen?
  • Wordt eind dit jaar een nieuw seizoen opgenomen? Heeft de corona-uitbraak nog gevolgen voor de voorbereidingen hierop?

Ik wil wel een vraag voor je stellen
deelnemer WIDMO 18 :)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Chat met Gilles
« Reactie #32 Gepost op: 22-04-2020, 18:40:10 »
Is er ooit gedacht om gebruikte spullen uit de vlaamse seizoenen te veilen voor een goed doel? De veiling is al sinds jaren een vast onderdeel van Wie is de Mol?, met name van de Molfandag.

Offline B-mol

  • Forumlid
Re: Chat met Gilles
« Reactie #33 Gepost op: 22-04-2020, 19:35:02 »
Ik zie de chatroom niet. Help!
Graven, graven, graven...

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Chat met Gilles
« Reactie #34 Gepost op: 22-04-2020, 19:38:31 »
Als je aan de linkerkant van je scherm kijkt, zie je wie er aanwezig zijn op het forum. Daarboven staat wie er aanwezig zijn in de chat, als je daar op klikt, kom je in de chat terecht.

Offline B-mol

  • Forumlid
Re: Chat met Gilles
« Reactie #35 Gepost op: 22-04-2020, 19:39:43 »
Ik zit erin! Dank!
Graven, graven, graven...

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Chat met Gilles
« Reactie #36 Gepost op: 22-04-2020, 21:05:07 »
Super leuk !

Dank voor t regelen weer  ::bravo::

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Chat met Gilles
« Reactie #37 Gepost op: 22-04-2020, 21:05:59 »
Ook via deze weg enorm bedankt aan Gilles en aan de forumcrew ::bravo:: Ik heb weer massa's genoten ::hyper::
...óf niet!

Re: Chat met Gilles
« Reactie #38 Gepost op: 22-04-2020, 21:07:36 »
Bedankt weer voor een leuke chat  ::bravo::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Chat met Gilles
« Reactie #39 Gepost op: 22-04-2020, 21:10:21 »
Dit zijn hele leuke avondjes met die chatsessies! Top. ::bravo::